20 maja 2016

1. Ulubiony program telewizyjny?
Problem tkwi w tym, iż nie oglądam telewizji. Jednak jeżeli idzie The Voice of Poland, zdarza mi się włączać to bezużyteczne urządzenie. I oglądam jeszcze Na dobre i na złe (śmiejcie się ze mnie, ale to jest super!), ale to w Internecie.

2. Ulubiony film? (możesz wymienić parę)

Marzyciel! <3 W oryginale Finding Neverland, czyli The Story of How Peter Became Pan! ^^  Historia po prostu opowiada o tym skąd wziął się nasz cudowny Piotruś Pan, a na jej podstawie powstał nawet spektakl na Broadwayu! Co ciekawe, piękną muzykę do tego filmu napisał nasz, polski kompozytor - Jan Kaczmarek! :)

















3. Czy jest jakiś kraj, którym się fascynujesz? Jeśli tak, to jaki?
Nie, nie ma takiego kraju. Bardzo lubię naszą Polskę. ^^

4. Gdzie chciałabyś pojechać na wakacje?

Uuu, no to tak: do Londynu, do Irlandii, do Paryża, do Chin, do Indii, do Norwegii, na Mazury i jeszcze w masę innych miejsc! ^^ A jadę nad morze z moimi zuchami i na obóz wędrowny w Góry Stołowe! ^^

5. Jakie jest Twoje największe marzenie? (może być kilka)

Mam mnóstwo marzeń, ale aktualnie moim największym jest po prostu to, żeby robić w życiu coś, 
w czym czuję się naprawdę dobra :).

6. Masz wattpada?

Nie.

7. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa? (również może być kilka)

Pierogi ruskie, definitywnie.

8. Wolisz gdy jest bardzo zimno czy bardzo gorąco?

Zimno. Uwielbiam łazić w grubych swetrach, bluzach, kocach i wszystkim innym co ciepłe! <3

9. Jaki jest Twój ulubiony napój?

Uwielbiam herbatę i lemoniadę! <3

10. Jakie zwierzęta lubisz najbardziej?

Nie przepadam za zwierzętami. Możecie mnie zabić.

11. Lubisz pisać? Jeśli tak, to jaki gatunek?
Nie, nie piszę. :)




Za nominację dziękuję Jess! <3
Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

10 komentarzy :

  1. Jak to mówią - cudze chwalicie, swego nie znacie :) Fajnie, że ktoś w końcu zwrócił uwagę na naszą piękną Polskę :)
    Co piosenka... Mega! I ten głos - nieziemski, aż ciarki przechodzą. Fajny blog :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam MArzyciela i muszę przyznać, ze to bardzo ciekawy film! Pzoa tym ja również lubię pierogi ruskie. Choć na pytanie o ulubionym daniu dodałabym jeszcze spaghetti.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, jak miło Cię tu widzieć:)
    Widziałam ,,Marzyciela" naprawdę ciepły, fajny film. I to jeszcze z Johnnym Deppem. Oglądałam na obozie literackim, jeszcze do tego z pizzą. Fajnie było:D
    Pierogi ruskie dobra rzecz! Chociaż ja chyba wolę z kapustą i grzybami... hm, sama nie wiem:D Lubię też z jagodami, zwłaszcza mojej babci. Taki smak dzieciństwa.
    Również uwielbiam wszelkie swetry, koce, bluzy i tak dalej.
    Ach, napiłabym się teraz lemoniady...
    ,,Szyba" jest cudowna. Aż mam dreszcze. Natalia Piotrowska jest niesamowita. Moja przyjaciółka była na jej recitalu, ja niestety się nie załapałam. Za to byłam na Sylwii Banasik (magiczne przeżycie!), a w czerwcu idę na Kubę Jurzyka:) Niech żyje Accantus!
    Również będę rozpisywała tę nominację, czas powoli myśleć nad odpowiedziami...
    Pozdrawiam ciepło!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, oto przybyłaś po tak długiej nieobecności, szybko odpowiedziałaś na pytania i równie szybko wymknęłaś. Kurcze, podziwiam xD
    Och, oglądałam ten film, jest mega! Może nie podobał mi się aż tak, żeby utrzymał się na najwyższych poziomach filmowej rangi, ale był przesympatyczny.. więc żółwik ^^
    Jednak jedziesz na obóz wędrowny, hip hip hurra!!! To super, z całego serca polecam i cieszę się, że plan w tym roku wypalił. Będzie przygoda! :D
    Tak w ogóle czy wybierasz się na Lednicę?
    Co do "Na dobre i na złe" to się nie martw. Tez czasem obejrzę z babcią, aczkolwiek mam mieszane uczucia. Wydaje mi się, że kiedyś ten program bardziej trzymał się kupy, a teraz tematem przewodnim jest prywatne życie lekarzy, szkoda.
    Pozdrawiam cieplutko! Fajnie, że jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podziwiam Cię, Olu, za Twoją wytrwałość, że sama sobie na wszystko zarobiłaś! Kurcze, to jest niesamowite! Wow!
      I ja jadę na wędrowną z czego już się ogromnie cieszę! Będzie fajnie :D
      Dziękuję, że napisałaś ;)

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Też oglądam Na dobre i na złe i też uważam że jest super :D
    Ja też uważam że nasza Polska jest bardzo piękna :)
    Ja bym chętnie pojechała z tobą i z twoimi zuchami na wakacje znajdzie się dla mnie miejsce? :D
    Herbata napój bogów <3
    Cudowna Natalia widziałaś dumkę na dwa serca Kuby i Natalii Cudo <3
    Pozdrawiam serdecznie i przepraszam, że aż tak długo mnie tutaj nie było, ale ostatnio bardzo dużo się dzieje w moim życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Na dobre i na złe" kiedyś oglądałam, ale przestałam, bo od pewnego momentu ten serial przestał mi się tak jakoś podobać.
    Nigdy nie oglądałam tego filmu. Zapiszę go sobie :)
    E tam, jeszcze nie mam zamiaru nikogo zabijać ;) W sumie znam osobę, która me lekkiego "świra" na punkcie zwierząt i w sumie też raczej nie sięgnęłaby po jakieś radykalne środki.
    Pozdrawiam serdecznie i ciepło
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. O, czyli dobry ten "Marzyciel"? Zastanawiałam się nad obejrzeniem tego filmu, ale jakoś do niczego nie doszło. Lubię Piotrusia Pana.
    O tak, zimno! I lemoniada! A stosunek do zwierząt nie tylko interesujący, ale w pełni zrozumiały. I w żadnej mierze nie zasługujący na potępienie!
    O, Natalia to chyba najlepsza wokalistka Accantusa... Zdaje się, jakby jej skala była nieskończona :D A na żywo - magia. (To był już drugi accantusowy recital, na którym byłam, i drugi, który niecnie przemilczałam na blogu, ech).
    Dobrych wakacji! <3
    B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpisałam "Marzyciela" na listę rzeczy do zrobienia po sesji. ;)
    Lemoniadę też uwielbiam, zwłaszcza taką sprzedawaną w takich jeżdżących wózeczkach, gdzie samemu się ją nalewa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Straciłam 5 minut na zastanawianie się dlaczego w całym swoim marnym życiu nie obejrzałam jeszcze "Marzyciela", skoro mam go na płycie, gra w nim Johnny Depp i z wielką chęcią poznałabym tę historię? Czuję się głupio, dlatego lecę obejrzeć. Dzięki za motywację.
    X http://wszechswiatkontraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥