21 grudnia 2015

175. „Od gwiazd pochodzimy i ku gwiazdom zmierzamy!"

Jest mi strasznie przykro i strasznie głupio. Naprawdę nie mam kiedy pisać, a ostatnie miesiące były dla mnie po prostu jednym wielkim koszmarem. Mimo wszystko przeczytałam bardzo dużo książek, których może kiedyś, kiedy już wrócę, zamieszczę recenzje. Napisałam rejonowy etap konkursu kuratoryjnego z polskiego na 80% (dwie godziny na 21 zadań otwartych, w tym rozprawkę, maila, reklamę i opis przeżyć wewnętrznych - nie polecam), więc wychodzi na to, że mam szanse na województwo, ale wyniki są dopiero 18 stycznia. 

Kurcze, naprawdę głupio czuję się z tym, że już nie będę czytać i komentować Waszych postów. Poza tym ostatnio mam masę pomysłów na swoje własne notki, ale brakuje mi czasu na ich realizację. Wszystko mi się miesza, dużo rzeczy w ostatnim czasie było zwalone na moją głowę. W sumie możecie mnie teraz znaleźć tylko na snapchacie (olabajer), bo w tej chwili korzystam z internetu praktycznie tylko w celu słuchania nowych nagrań Accantusa.
Ale hej, mamy Święta! *Uśmiecha się i mówi, że nie ma co narzekać, bo będzie lepiej!* Chciałabym Wam tylko życzyć dużo Weny i wewnętrznej motywacji. I żebyście zawsze spodziewali się zmian, byli na nie przygotowani i gotowi do dalszego działania.

Pozdrawiam serdecznie!
Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!
Powodzenia! ^^
~Ola

9 komentarzy :

  1. Mam nadzieję, że udało Ci się przejść :) Ej, wyniki Twojego kuratoryjnego są w ten sam dzień, kiedy ja piszę drugi etap :D
    Rozumiem brak czasu. Też na niego niedługo będę cierpieć, ale jak na razie jakoś daję sobie z blogowanie radę.
    Nie mam snapchata, jak że jestem szczęśliwą użytkowniczka Windows Phone :D
    O, już jest klip do "Błogosławionych..."? Nawet nie wiedziałam!
    Dziękuję za życzenia :D Życzę tego tobie samego!
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do LBA!
      Jak Ci dokładnie poszedł rugi etap? :)
      http://onlyexperiences.blogspot.com/2016/01/o-marzeniach-i-pierogach-liebster-blog.html

      Usuń
  2. 18 stycznia to chyba jakieś święto perfidnych kuratorów, bowiem u nas właśnie wtedy piszemy etap wojewódzki (strach, lęk, Balladyna). Dasz radę! Wierzę, że przejdziesz. A jeśli (tfu! tfu!) coś w tym roku nie wypali, możesz spróbować za rok :>
    Nie mam snapchata (smutny mój los), aczkolwiek to, że mimo wszelkich przeciwności losu *dramaturgia* wciąż wyczekujesz nagrań wiadomo-jakiego-studia (co się chwali, ja też wyczekuję :D) uznaję osobiście za niezwykle urocze.
    (Koncert Natalii w Bydgoszczy, chcę tam być - ale nie będę - ale chcę - ale nie będę - ale CHCĘ! #bukwaburżuj #zjednegorecitalunakolejnynormalnie).
    Brak czasu każdego czasem dopada. Nie przejmuj się więc, gdyż wierni czytelnicy nigdy Cię nie porzucą, choćbyś nie pisała przez lat siedemnaście i cztery miesiące. Nigdy!
    Wesołych (nadchodzących) Świąt! Trzymaj się ♥
    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę,żeby udało Ci się przejść w tym konkursie :)
    Brak czasu czasem każdego dopada. Ja jakoś daję sobie radę z prowadzeniem bloga.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, też brałam udział w kuratoryjnym z polaka :D Doszłam do wojewódzkiego, ale nie zostałam laureatem. Powodzenia!
    Oczywiście też życzę wesołych świąt :D
    Widzę, że ktoś sie interesuje ŚDM :D Ja chyba będę w samym Krakowie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna nuta! Aż człowiek chce stać się lepszym :) No cóż, nie każdy dysponuje ogromną ilością wolnego czasu, zrozumiałe :) Jesteś zabiegana, osiągasz niezłe wyniki w konkursach - swoją drogą gratulacje! :) Nie musisz nam się z tego tłumaczyć :) Masz czas pisać to pisz, my czekamy! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ci, że w ogóle napisałaś tego kuratora, bo ja chciałam wziąć udział, ale mój polonista to... eh, szkoda słów, ale pewnie się domyślasz, że (delikatnie mówiąc) niezbyt za nim przepadam.
    A klip naprawdę śliczny, piosenka taka, że łzy mi do oczu napłynęły:)

    Wesołych Świąt życzy

    horsefan

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, nawet sobie nie wyobrażasz, jakiego banana miałam na twarzy, gdy zobaczyłam nowego posta na ,,herbatce":D Oczywiście życzę Ci mnóstwa weny i czasu do pisania, wierzę, że uda Ci się wrócić do bloga:) Oczywiście życzę Ci też absolutnie wyjątkowych, pięknych, radosnych, rodzinnych, spokojnych, niesamowitych świąt i wspaniałego Nowego Roku! Spełnienia marzeń, rozwijania pasji, wspaniałych wyjazdów z harcerzami, pięknych chwil, czasu spędzonego ze wspaniałymi ludźm, mnóstwa pozytywnej energii i oczywiście herbaty ♥ No i naturalnie laureata z polskiego! Wykoksisz:D Ja piszę rejonowy właśnie w styczniu.
    Pozdrawiam cieplutko!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem Twój brak czasu... Niby przerwa świąteczna, ale i tak ja jakoś motywacji do pisania nie odnajduję... Ale się staram :D
    A tak przy okazji, to bardzo się ucieszyłam, gdy zobaczyłam nowego posta u Ciebie :) Jedynie co, to obserwuję sobie Ciebie na snapie (ale o tym wiesz). (czy właśnie sprawdzają się słowa "snapchatowicze mają lepiej"? :") Jakoś tak to szło...)
    Powodzenia na kuratoryjnym <3 Ja w tym roku miałam iść na polski i angielski, ale tak się zakręciłam tym początkiem roku, że zorientowałam się dwa dni przed, że coś takiego jest :")
    Wesołych Świąt!
    Muminek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥