31 sierpnia 2015

171. Kto powiedział, że post musi mieć tytuł?

Hej!
Dzisiaj, z okazji, że jest ostatni dzień wakacji, miałam w planach zupełnie inną notkę, którą swoją drogą kiedyś na pewno napiszę, bo ten temat łazi za mną już naprawdę długo. Ale na razie odpowiadam na LBA. Tylko odpowiadam. Nie każcie mi 31 sierpnia myśleć nad kolejnymi pytaniami, bo w mojej głowie powstaje ich już wystarczająco dużo. Na przykład czy Cath zdąży skończyć fanfiction przed premierą i jak poukładają się sprawy z Levim? Tak w ogóle przydzielili mnie do zespołu z altówką i akordeonem, więc na pewno wyjdzie z tego z tego coś bardzo ciekawego! ^^ Przechodząc do rzeczy: pierwsza nominacja jest od Ani, a druga od Jess, którym baardzo dziękuję! :)

1. Czym się zajmujesz na co dzień?
W roku szkolnym z reguły zajmuję się głównie harcerstwem, fletem i śpiewaniem. :)

2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Śpiewać, czytać i dużo myśleć.

3. Czytasz mojego bloga? Jeśli tak to co byś w nim zmieniła?
Hah, jasne, że czytam! :D Nie wiem czy bym cokolwiek zmieniła, bo każdy blog powinien być inny, a Twój bardzo mi się podoba. Jedyne do czego ewentualnie mogłabym się przyczepić to czcionka, za którą po prostu nie przepadam, ale to tylko moje zdanie ;).

4. Jaki gatunek filmów lubisz najbardziej?
Odpowiedź chyba nikogo nie zdziwi, bo są to oczywiście filmy musicalowe i bajki! ^^



5. Jakiej muzyki słuchasz?
Więc głównie musicalowej i filmowej (kto by się spodziewał...). Bardzo lubię też poezję śpiewaną. :)

6. Jak długo prowadzisz bloga?
Ponad dwa lata.

7. W jakim zawodzie widzisz siebie w przyszłości?
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Zastanawiam się czy po skończeniu szkoły muzycznej nie wybrać się do drugiego stopnia, ale przez to musiałabym zrezygnować z harcerstwa, czego robić nie zamierzam. Więc nie wiem.

8. Masz jakieś zwierzątko?
Mam żółwia, ale w sumie nie tyle ja, co mój brat.

9. Malujesz się na co dzień? Jeśli tak to czy jest to ciężki makijaż czy delikatny?
Nie maluję się w ogóle. :)

10. Oglądasz Youtube? Jeśli tak to w jakiej tematyce?
Jasne, że oglądam! :D Trudno mi jest powiedzieć co konkretnie, ponieważ śledzę kanały w baardzo różnorodnej tematyce. :D

11. Jak często wstawiasz wpisy na bloga? 
Staram się, żeby przynajmniej raz na dwa tygodnie coś się tu pojawiło, ale nie zawsze mi wychodzi. :D
„De kokonat nat is na dżajent nat, if ju it tu macz jul get weri fan!"
Pozdrawiam fanów coconatowej piosenki! ^^ Wiecie jakie to jest dobre? :D
1. Masz jakieś plany, postanowienia na nowy rok szkolny?
Chciałabym się bardziej zająć nauką niż wszystkim innym. I jakoś ogarnąć wszystkie zajęcia.

2. Czy jest coś, co chciałabyś w sobie zmienić?

Jest kilka takich rzeczy, głównie w moim charakterze :)

3. Masz ulubionego/ną piosenkarza/piosenkarkę bądź zespół?

Studio Accantus rządzi! ^^ Oprócz tego uwielbiam też Domowe Melodie, Wolną Grupę Bukowinę i Petera Hollensa! <33




4. Jakie filmy lubisz?

Hah, wyżej było bardzo podobne pytanie. :D Więc filmy musicalowe i bajki. ^^

5. Wolisz kino czy teatr? Dlaczego?

Odpowiedź jest chyba oczywista! Teatr! Powiedzcie mi jak można nie kochać teatru? W teatrze wszystko przeżywa się razem z aktorami, wszystko widzi się zupełnie inaczej niż na ekranie. Teatr jest cudowny!

6. Ulubiony kraj, kultura?

Yyym... Polska?

7. Ulubiony przedmiot?

Szkolny, tak? Bardzo lubię język polski, ale ulubionego przedmiotu nie mam. :)

8. Co chciałabyś dostać w prezencie (np. na urodziny)?

W tej chwili byłabym przeszczęśliwa, dostając Wróć, jeśli pamiętasz lub bilet na jakiś spektakl na Broadwayu. Zdecydowanie bardziej prawdopodobne jest to pierwsze, ale dużo bardziej cieszyłabym się z drugiego. :D

9. Lubisz słuchać muzyki? Jeśli tak to najczęściej w jakich sytuacjach (przy pisaniu, czytaniu, uczeniu się itp.)?

Tak, lubię. Najczęściej słucham muzyki podczas komentowania Waszych blogów i kiedy sprzątam. :D

10. Masz jakieś zainteresowania? Jeśli tak, to jakie?

Pingwiny z Madagaskaru!

11. Jest miejsce, do którego bardzo chciałabyś pojechać? Jeśli tak, to jakie?

Broadway! ^^

Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęśliwego nowego roku szkolnego! ^^ Taaa....
~Ola

12 komentarzy :

  1. Świetne pytania i odpowiedzi :)

    Klikniesz w link Shein w tym poście? :)
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/2015/08/new-in_31.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jee, Pingwiny z Madagaskaru! *wirtualna piątka!*
    Szkoła muzyczna a harcerstwo- kurcze, naprawdę okropny wybór. Aż sie cieszę, że nigdy nie musiałam robić takiego wyboru (pomijajac to, że nie byłam ani w harcerstwie, ani w szkole muzycznej...)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi jak zawsze kreatywne :D
    Ja chcę Ci zaspoilerować "Fangirl"! Ale tego nie zrobię... Bo jestem dobra.
    Jacie, Kokonat! Wyślij mi to pocztą <3
    Studio Accantus rządzi, pozdrawiam!
    Muminek

    OdpowiedzUsuń
  4. Da kokonat nat iz e dżajant nat! <3 O tak! W mojej klasie hit białej szkoły, wszyscy to śpiewali... nostalgia, nostalgia... wielokropki...
    O - mój - Boże, uwielbiam ten mashup. Mogę go słuchać w kółko, jest niesamowity. I zawsze ma ciary przy nim.
    Musicale górą! Domowe Melodie górą! Żółwie górą (chciałabym mieć żółwia)! Trio flet/altówka/akordeon jest pomysłem zaiste chwalebnym! ACCANTUS forever!
    Eee tam Broadway. West End, jak powiadam, West End :D "Wróć, jeśli pamiętasz" to chyba druga część "Zostań, jeśli kochasz"? Dla mnie to jeden z tych dziwnych przypadków, kiedy film jest lepszy od książki.
    Życzę biletu na Broadway! (I West End)! ♥
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właściwie pójście na drugi stopień nawet nie rozważałam. Z racji tego,że u mnie jest tylko pierwszy, musiałabym dojeżdżać, a to nie była zbyt przekonująca opcja. Dojazdy mogą okazać się wykańczające. Domowe Melodie miałam okazję zobaczyć na żywo, ale nie widziałam. Koncert był na festiwalu, a ja akurat musiałam następnego dnia wcześnie wstać. No cóż, trudno się mówi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, czytasz ,,Fangirl"! Stosunkowo niedawno ją skończyłam. Bardzo zacna książka, taka lekka, przyjemna i nieco zabawna. I jedna z niewielu (przynajmniej tak mi się wydaje) na rynku, która traktuje o fandomach i fanfikach, które są przecież fascynującym zjawiskiem!
    Łaaa, Kokonat, Kokonat wszędzie! Viva Kokonat! Viva Literaci! Viva Kokosowy Świat! Da kokonat nat is a dżajant nat if ju it tu macz...
    Przepraszam, ale mam lekką obsesję na punkcie tej piosenki:D A smakołyk rzeczywiście wygląda dobrze. No i się głodna zrobiłam...
    Studio Accantus przez wieki <3
    Teatr jest wspaniały, ma w sobie taki niepowtarzalny klimat i magię. Chociaż filmy również bardzo lubię, dają też często więcej możliwości.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę spełnienia broadwayowskiego marzenia!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Teatr jest genialny, całkowicie się z Tobą zgadzam! Podziwiam aktorów, że są w stanie odgrywać wszystko na żywo, każdego wieczoru, mimo ze może są zmęczeni, mają gorszy dzień, pies zachorował. Bardzo odpowiedzialny zawód, fajnie by go było kiedyś wykonywać, ale nie zapeszam, wszystko się może jeszcze zdarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu nie znam tej piosenki :(

    Hah, Pingwiny z Madagaskaru! <3 Jak dla mnie najlepszy Kowalski - nie wiem dlaczego xD
    Kolorowe Stworzonko potrafi tak umiejętnie wszystko rozplanować, że bez problemu mogłaby pójść do II stopnia, chodzić regularnie na harcerstwo i zapisać się do cyrku (nie pytaj czemu do cyrku xD - to było pierwsze, co mi do mojej łepetyny wpadło :P).
    Nie przypadły mi jakoś szczególnie do gustu "Domowe melodie" :/ Wolę "Zwariowane melodie" :D
    Co ty chcesz zmienić w swoim charakterze?! Ja tam żasnych wad nie widzę, ale okej...
    Też się nie maluję (i nie zamierzam) - pjona! xD
    Dobra, muszę kończyć... Szkoła wzywa! Jak można zaczynać od geografii?!

    Pozdrawiam ;)
    ~ Alokin

    OdpowiedzUsuń
  9. "domowe melodie" są całkiem fajne :)
    Ej, czy zamiast tego zdjęcia z słodyczami nie było przedtem gifa z Roszpunką?
    *przepraszam, że tak krótko, ale jutro szkoła*
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy lubi oglądać animacje. Serio. Nie ma takiego dorosłego, który by ich nie lubił. Jak leci w telewizji jakiś animowany film Disneya, to - niby ze względu na dzieci itp. - siadają i oglądają. Z bajkami jest jak z czekoladą - niektórzy twierdzą, że jej nie lubią, lecz tak naprawdę po prostu wstydzą się do tego 'lubienia' przyznać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. "Pingwiny z Madagaskaru" wygrały cały post!
    Kokonat to jeden z moich ulubionych filmów animatorskich na YT. I w ogóle podoba mi się Twój blog ;) Tylko ciągle zastanawiam się...dlaczego dzielisz świat z herbatką?
    P.S. Też jestem harcerką, dajesz wirtualną piątkę!
    juliabarbasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pingwiny!!! <333
    Kocham bajki <3
    A tak z ciekawości: jest u Ciebie coś takiego jak Kurs Zastępowych? Bo u mnie tak i właśnie na nim jestem ;')

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥