1 lipca 2015

165. Trzymajcie kciuki, żebym się tam nie połamała!

Hej!
Tak jak już pisałam, tegoroczne wakacje w moim wydaniu będą trochę spontaniczne, więc dzisiaj tylko chciałabym Was powiadomić o moim pierwszym wyjeździe. W piątek wyruszam z moim tatą do Słowenii, w góry. Szczerze mówiąc trochę się boję i nie jestem na 100% przekonana do tego wyjazdu, ale będzie to coś a'la obóz wędrowny, więc jednak się zdecydowałam i jadę!
No, powiedzmy, że to tam.
A w tej chwili chciałabym w końcu wziąć się w końcu za tag, który chyba nie ma nazwy, ale polega na wymieniu pięciu blogów, które się czyta i uzasadnieniu dlaczego właśnie te blogi się wybrało. :) Dość trudno było mi się zdecydować, bo czytam ich naprawdę dużo, ale wreszcie mi się to udało. :D

Muminkowy Świat prowadzi Muminek! Ale niespodzianka! Na blogu Oli można znaleźć recenzje, różnorodne tagi oraz, od niedawna, Muminkowe Wywody. Ola ma naprawdę genialne poczucie humoru, do tego jest fanką Accantusa oraz Ricka Riordana, więc w zasadzie można by stwierdzić, że jesteśmy jakimiś sobowtórami! :D

Autorką tego bloga jest Gabrysia, którą w zasadzie znam osobiście, ale widziałam się z nią tylko dwa razy w życiu... Blog jest raczej typu blogów lifestylowych, za to można znaleźć na nim także dużo relacji, ponieważ Gabi dość często podróżuje. :) Z resztą już niedługo będziecie mieć świetną okazję, żeby trochę lepiej ją poznać. :)

Na tym blogu mamy do czynienia z Karoliną! Jest to bardzo pozytywna i optymistyczna pasjonatka książek! ^^ Wśród jej twórczości możemy znaleźć recenzje, tagi, poradniki fotografowania, a przede wszystkim bardzo dużo zdjęć! :) Karolina ma też kanał na YouTubie, na który także bardzo serdecznie Was zapraszam! :D

Jess bardzo dawno w blogosferze nie widziałam, ale mam nadzieję, że wkrótce wróci. Marta za to, tak jak ja, uwielbia „Hobbita" i „Władcę Pierścieni"! Stworzyła nawet trochę do tego wszystkiego podobne opowiadanie - „Elfa", którego ja po prostu uwielbiam! ^^ Jess zdarza się też pisać inne opowiadania lub cosie na podstawie tłumaczeń piosenek. Jej styl jest naprawdę ciekawy, więc myślę, że warto chociaż na chwilę zajrzeć na tego bloga. :)

Biblioteka Radosnego Człowieka
Wbrew pozorom nie jest to blog tylko o książkach! Jego autorką jest Stasia, którą większość z Was kojarzy pewnie z Radosnej Wariatki. Stasia została obdarzona ogromnym dystansem do samej siebie i wprost nadziemskim poczuciem humoru! :D Na Bibliotece publikuje w zasadzie wszystko. :D Pisze bardzo oryginalnie, więc warto zaglądnąć. ^^

Na rozpoczęcie wakacji łapcie Accantusa! Wierzę, że będą udane! 
Z kim widzę się już 17 lipca na recitalu Sylwii Banasik? ^^ #Ola_spełnia_marzenia


Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

7 komentarzy :

  1. Życzę ci miłego wyjazdu. O, to zdjęcie przypomina mi trochę trasę przełomu Hornadu (tak to się pisze?) w Słowackim Raju :) Ale akurat na przełomie Hornadu są metalowe kładki i stopnie. I łańcuchy.
    Część z wymienionych blogów czytam, część nie.
    A gdzie jest ten recital Sylwii Banasik? :P Bardzo ją lubię, ale jak zawsze jestem nie w temacie...
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowenia? Serio? Wczoraj widziałam jakąś reklamę typu "Wyjedź do Słowenii" i obiecałam sobie, że kiedys tam pojadę, bo to uroczy kraik, o którym bardzo mało wiem. I Ty akurat tam jedziesz?? Poproszę o dokładną relację po powrocie!
    Większość polecanych blogów znam, ale kilka sprawdzę, ostatnio szukam nowych blogów :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie zapowiada się Twój wyjazd:D Baw się dobrze!
    Z wymienionych przez Ciebie blogów czytam blogi Muminka, Jess i Stasi. Są cudowne:D
    ,,Hakuna matata" w wykonaniu Accantusa jest cudowna! Mistrzostwo. I Kuba Jurzyk tutaj bardzo mi się podobał akurat:) Moim faworytem z piosenek Studia jest teraz ,,Czas żreć". Majstersztyk!
    Pozdrawiam ciepło i życzę cudownych wakacji!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Baw się dobrze na wyjeździe <33
    Jacie, jacie, jacie po prostu uwielbiam i bardzobardzobardzobardzo(...)bardzobardzo dziękuję za tyyyle miłych słów!
    Jedziesz na recital?! Weź mnie ze sobą!
    Ja wtedy jestem akurat na obozie, dlaczego na ten jeden dzień nie mogę się wyrwać?! :D
    A Słowenia to uroczy kraj...
    Nigdy tam nie byłam, ale ostatnio wpisał się na listę "do odwiedzenia"!
    #miłej_zabawy_na_koncercie ^^
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Słowenii, ale na pewno będzie fajnie pod względem językowym - śmiesznie tak się dogadywać niby w dwóch rożnych jeżykach, a jednak wszystko się rozumie :D No ale z drugiej strony... jak jedziesz tam, żeby chodzić po górach, to pewnie nie starczy Ci tak wiele czasu na długie i elokwentne dysputy z tubylcami. :P
    Świetnie sobie poradzili z "Hakuną", a widziałaś "Och, jak źle"? Dodane dzisiaj, to jest pierwszego lipca. Idealne <3
    O, to skoro spełniasz marzenia (których ja nie mogę spełnić, bo akurat wtedy mam obóz), to chyba mogę wyznać, że...

    ...

    ... byłam na recitalu Adriana Wiśniewskiego! W końcu mi się udało (mimo wielu trudów z dojazdem i wszystkim). I było totalnie nie-sa-mo-wi-cie. Nie pisałam o tym na blogu w ramach słodkiej tajemnicy (muahahaha), no i w ramach ochrony danych osobowych :P Poza tym nie chciałam zapeszyć nikogo mym fartem i burżujstwem (taa), ale skoro ty zdecydowałaś się na ten trudny krok, to i ja wyznam mój sekret. Ale głupio się czuję :p No, ale tak czy inaczej życzę miłej zabawy (bajecznej zabawy!) na recitalu Sylwii! Yay! :D
    No. I bajecznych wakacji też życzę. ^^
    B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tylko po zdjęciach widzianych w internecie wywnioskowałam,że to może być bardzo piękny kraj. Jednak nigdy tam nie byłam, ale może kiedyś uda mi się pojechać. Poproszę o relacje po powrocie i najlepiej ze zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny taq, możliwe, że z niego skorzystam, przekonałaś mnie. :) Życzę miłego wyjazdu, wątpliwości na pewno są zbędne.
    herbivicus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥