2 czerwca 2015

163. LBA kolejny raz ratuje mi życie!

1. Jak lubisz spędzać wolny czas?
Zinterpretuję to pytanie jako 'co robię poza szkołą', bo w sumie to chyba wtedy jest mój wolny czas. A więc jego większość spędzam w szkole muzycznej, a także śpiewając, planując, chodząc na zbiórki harcerskie i zuchowe, ucząc się. I w zasadzie lubię wszystko, co robię w wolnym czasie. :)

2. Co Cię inspiruje?
Tak jak już pisałam mnóstwo razy - wszyscy ludzie, którzy mnie otaczają. Tyle w tej kwestii! ^^

3. Co lubisz w swoich przyjaciołach?
Mam trójkę przyjaciół. W każdym lubię coś innego, ale taką wspólną cechą ich wszystkich jest chyba to, że mają zupełnie inne charaktery niż ja i że mimo tego dogadujemy się po prostu idealnie! :D

4. Jaką książkę/film mogłabyś polecić?
Filmów ogólnie raczej nie oglądam, a jeśli chodzi o książkę, to chciałabym polecić całą Serię Miętową Ewy Nowak, do której ostatnio wróciłam. ^^ Te wszystkie krótkie pozycje czyta się naprawdę bardzo szybko i ogólnie są jakieś takie mądre, wiele rzeczy da się przez nie lepiej zrozumieć.

5. Film/książka, które sprawiły, że inaczej patrzysz na świat?
Wiecie, że chyba ani nie czytałam takiej książki, ani nie oglądałam takiego filmu? Chyba że nie pamiętam.

6. Jakiej muzyki słuchasz?
Ehm, no, to ja znowu inaczej. Uwielbiam śpiew wielogłosowy, musicale, skrzypce, flet poprzeczny i poezję śpiewaną. I głównie tego słucham. Oczywiście nie znaczy to, że nie toleruję jazzu czy popu, bo z tych gatunków też czasem wpadnie mi w ucho coś ciekawego. O, a apropos muzyki - posłuchajcie sobie piosenki reprezentacji Norwegii na Eurowizji, czyli czegoś właśnie w moim stylu. ^^

7. Co najbardziej lubisz w życiu?
To, że daje mi ogromne możliwości. Że poznaję nowych ludzi, doskonalę się w różnych dziedzinach, mam możliwość cieszyć się wszystkim, co mnie otacza. Oficjalnie stwierdzam, że lubię żyć! ^^

8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
A o marzeniach było w ostatnim LBA - klik. W mojej głowie co chwilę powstają nowe marzenia, czasem mniejsze, czasem większe. Jeśli chodzi o chwilę obecną, to marzeniem, które nie daje mi spokoju jest pojechanie na jakiś spektakl do teatru muzycznego (tak! w Krakowie powstał teatr muzyczny!). Ej, w ogóle to ogarnęłam, że mam znajomych, którzy też chcą zobaczyć na żywo Nędzników! ^^

9. Do jakiego zwierzęcia byś się porównała?
Emm... Do delfina? xD

10. Masz pasję? Jaką?
Tak bardzo ogólnie - harcerstwo i muzyka.

11. Jaki jest Twój ulubiony blog?
Bukwa, Tutti, Pola, Muminek, Jess, Gabi, Magda, Zienka, Karolina, Lennyk i jeszcze kilka innych. To są chyba wszystkie osoby, na których blogi zaglądam regularnie i czytam każdą notkę. :)

A za nominację bardzo dziękuję Magdzie, na której bloga serdecznie zapraszam. :)

No, to teraz pytania ode mnie:
1. Co myślisz o swojej lampie?
2. Jeśli do końca życia miałabyś chodzić w jednych butach, jakie buty by to były?
3. Rower czy rolki?
4. Wolałabyś iść do kina na premierę drugiej części Kosogłosa czy do teatru na RENT lub Metro?
5. Jaki jest Twój ulubiony owoc?
6. Jakiego szamponu do włosów aktualnie używasz? Jesteś z niego zadowolona?
7. Z jakiego swojego sukcesu w tym roku szkolnym jesteś dumna najbardziej?
8. Czy na pulpicie Twojego komputera panuje okropny nieład niczym na moim czy wręcz przeciwnie - masz wszystko pięknie poukładane w folderach?
9. Jaka jest Twoja ulubiona bajka Disneya, DreamWorks'a, czy czego tam chcesz? Dlaczego?
10. Nosisz zegarek? Jeśli tak - jaki? Jeśli nie - jaki chciałabyś nosić?
11. Na co zwracasz szczególną uwagę, kiedy poznajesz nową osobę?

Obarczeni zaszczytem odpowiedzi na moje zacne pytania zostali:
http://karola8399.blogspot.com/
http://otchlan-internetu.blogspot.com/
http://moomins-world.blogspot.com/
http://xswiatxmoimixoczamix.blogspot.com/
http://takizwyczajnyblog.blogspot.com/
http://pierwszyblogjess.blogspot.com/
http://minnority.blogspot.com/
http://uradosnejwariatki.blogspot.com/
http://swiat-oczami-zakreconej-nastolatki.blogspot.com/

Mam nadzieję, że dwie ostatnie panie, natchnięte właśnie przeze mnie tymi prostymi pytaniami, choć na chwilę postanowią wrócić do blogosfery! Byłabym Wam za to bardzo wdzięczna :)

Jeszcze raz bardzo dziękuję Magdzie! :)

Tak w ogóle, to jutro wyjeżdżam na Mazury. Wprawdzie wolałabym w Bieszczady, ale w sumie bardzo cieszę się, że jadę tam, gdzie jadę, bo jest tam superekstrahiperiniewiadomocojeszcze! ^^ No, i nie wiem czy będę tam miała internety, więc pewnie znowu narobią mi się zaległości w czytaniu Waszych postów...

A, i byłam wczoraj w jury konkursu organizowanego przez moją szkołę muzyczną. xD I wiecie co? Odzyskałam wiarę w ludzi, żyjących w moim miasteczku! Już myślałam, że nie ma tu totalnie nikogo, kto lubiłby śpiewać, chciałby śpiewać i śpiewał, a u czekała mnie miła niespodzianka! ^^

Jak podoba Wam się nowy nagłówek? :)

Wszystkiego najlepsiejszego z okazji Dnia Dziecka! ^^

weheartit.com
Udanego długiego weekendu! :)
Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

9 komentarzy :

  1. O, jak mądrze prawisz - LBA jest w życiu faktycznie bardzo przydatne! (Swoją drogą, dziękuję za nominację. Pewnie będę musiała z nią trochę poczekać, bo właśnie napisałam inną :P Ale zawsze dobrze mieć jakąś w zapasie!).
    Ojejkujejkujejkujejku! Jak mi miło! Jaki miodek na duszy! Jestem w ulubionych blogach i to jako pierwsza wymieniona (nie wątpię oczywiście, że kolejność jest przypadkowa, ale jednak!), juhuuu! ♥ Radość rośnie wokół nas! Pokój! Miłość! Harmonia!
    Delfiny są spoko. Norwegia też jest spoko. Życie, zwłaszcza czerwcowe, jest nawet bardzo spoko.
    (Kosogłos kontra RENT. Co to w ogóle za pytanie jest?! Jasne że RENT!)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że mnie nominowałaś ale o co chodzi z tą lampą w pierwszym pytaniu bo nie rozumiem :D Życzę Ci miło spędzonego pobytu na mazurach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie! Ola, Ty żyjesz i piszesz, w dodatku same dobre i pozytywne rzeczy! Niech żyje Madzia i jej LBA ^^
    Ten post jest bardzo optymistyczny! Taki harbatkowy w najlepszym tego słowa znaczeniu. Bez ludzi ten światek byłby zupełnie bez sensu i trzeba, po prostu trzeba się nimi cieszyć (choć czasem jest ciężko, jak tak człowiek się zdepresjonizuje albo zdenerwuje). Oczywiście, fletu, muzyki i harcerstwa nie mogło zabraknąć! :) Jest mi coraz bardziej wstyd że nie czytałam Nędzników, no. W naszym blogowym kręgu to chyba hańba. Zmienię to i nadrobię! Spektakle teatralne każdego rodzaju są cudowne :) A teraz człowiekowi zostało tylko głowić się dlaczego Ola jest delfinem xD Delfiny tak sympatycznie skaczą ponad wodę, może dlatego? I się po delfinowemu śmieją. Ja siebie od zawsze porównuję do myszy...i pająka...
    Bardzo Ci dziękuję za nominację! Twoje pytania są po prostu genialne i jak tylko będę miała czas to na nie odpowiem! :) Przygotuj się na to, Olu ^^ Miłej wycieczki!!!

    Pozdrawiam serdecznie
    (nigdy nie byłam na mazurach...)
    PS. Już od miesiąca piszę posty, tylko w innym miejscu ^^ Nie obrazisz się więc jak nie odpowiem na Wariatce? :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak kreatywnie ^^
    Nawet nie wiesz, jak miło jest usłyszeć (tfu, przeczytać), że ktoś lubi twój blog (znaczy pewnie wiesz. Ale to by nie pasowało do kontekstu zdania.
    I VICE VERSA :D
    Miłego pobytu na mazurach!!! *kocham mazury*
    Odpowiem wkrótce ("zawsze tak mówisz" powiedział mój wewnętrzny głos. "Oh, zamknij się!" "I tak spędzisz czas czytając fanfiki, nie oszukujmy się" "Wariat!" "JA nie gadam sam ze sobą" "Cicho").
    Trza coś zrobić z tym fanklubem, kurkaa...
    Ale fajny nagłówek! Gdzie Ty je robisz?
    Pozdrawiam!
    Muminek
    ("Halo, jesteś tam?" "Zamknij się" "Ej, nie powiedziałaś jej, że miała rację, że kisiel to potęga!" "Aha. Dzięki, głosie")
    PS. Masz rację - kisiel to potęga! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. LBA często ratuje życie blogerom:D
    Ludzie to rzeczywiście wyjątkowo inspirujący gatunek- chyba najdziwniejszy, jaki istnieje na Ziemi;) Mnie też ludzie wokół mnie wyjątkowo inspirują. I również lubię różne rzeczy u moich przyjaciółek. Także mamy bardzo różne charaktery, ale łączy nas to, że wszystkie jesteśmy zdrowo kopnięte;)
    Nie miałam do czynienia z ,,Serią miętową". Za to czytałam ,,Yellow Bahama w prążki" tej samej autorki. Zacna książka, naprawdę, można się trochę pośmiać.
    Bardzo ładna ta piosenka z Eurowizji. Taka przyjemna dla ucha, a jednocześnie pełna emocji. Wokal jest przecudowny, szalenie mi się podoba.
    Delfiny to świetne zwierzęta! Takie radosne i przyjazne. To chyba rzeczywiście Twoje zwierzę:D
    Hmm, a jakim zwierzęciem ja mogłabym być? Nasuwa mi się kot...
    Również uważam,że życie jest cudowne! Lubię żyć, lubię tym życiem się cieszyć i wykorzystywać je jak najlepiej. Ach, aż się zrobiło tak optymistycznie:D
    Dziękuję pięknie za nominację, bardzo chętnie odpowiem na pytania niebawem:)
    Pozdrawiam ciepło i życzę miłej wycieczki!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie LBA jest faktycznie przydatne. Czasem przychodzi, kiedy akurat nie mamy żadnego pomysłu. Dziękuję za nominację. Napiszę ja prawdopodobnie w następnym poście, bo i tak mam jeszcze jedną do napisania.
    Czytałam jak na razie kilka książek z serii Ewy Nowak, ale mam zamiar przeczytać wszystkie. Ciekawe, ile czasu mi to zajmie. W każdym bądź razie, lubie jej książki. Po prostu miło i łatwo sie je czyta.
    Właściwie mnie też ludzie inspirują. Zawsze myślałam,że ja i moi przyjaciele jesteśmy różni, ale teraz stwierdzam,że jesteśmy coraz bardziej do siebie podobni, ale istnieja między nami również różnice

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo zbliżony charakter do mojej przyjaciółki - harcerki :) Wiele was łączy (tak wnioskuję z Twoich odpowiedzi), z kolei ja i ona to całkowicie dwa różne światy, czyli podobnie jak w przypadku Twoich przyjaciół :) Przypadek? Nie sądzę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu, piszę Ci motywujący komentarz. Będzie tak motywujący, że aż spadniesz z krzesła!
    Od dwóch tygodni blogosfera cierpi męki, bo na tym zacnym kątku nic się nie pokazało. Nic. To słowo boli, więc kochana przerwij katusze swych wiernych komentatorów i napisz wielkie COKOLWIEK, które to uraduje nas wszystkich! Taki post wyćwiczy twe zacne paluchy (klikanie w klawiaturę to nie byle co), zatrzyma na chwilę w pozycji siedzącej (w której to w całej tej zabieganinie często człowiek nie ma czasu się znaleźć), rozwinie Twój kunszt pisarski i uszczęśliwi rzeszę fanów.
    Liczymy na pozytywne rozpatrzenie prośby.
    Wiem, że czasu masz mało, ale to tak ku motywacji! :D

    Niżej podpisana
    Stasia

    PS. Jeśli jednak pisanie posta będzie wiązało się z efektami ubocznymi w stylu : mniej czasu z bliski etc. czy gry na Grzesiu można zignorować prośbę.
    PS2. Ale wolimy, by tak się nie stało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiem! Odpowiem! Obiecuję! :D Po prawie pół roku ale odpowiem! ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥