18 maja 2015

162. Peter Hollens, cudowne zdjęcia i w ogóle było super!

Hej!
Naprawdę nie wiem czemu ma służyć ta notka, ale bardzo mi się nudzi, a od dawna chciałam wcisnąć gdzieś wszystkie rzeczy, o których będę pisać właśnie dzisiaj, więc w sumie to chyba dobrze, że ją jednak piszę. Jeżeli zrozumiałeś cokolwiek z tego zdania - bądź z siebie dumny.

Ostatni tydzień był chyba jednym z najlepszych tygodni mojego życia w roku szkolnym. Prawie wygrałam konkurs kształcenia słuchu, co znaczenie podwyższa mi ocenę końcową z teorii oraz zespołu wokalnego, a jeśli uda mi się zagrać czerwcowy egzamin przynajmniej na pięć, będę w gronie wyróżnionych uczniów mojej szkoły muzycznej. Niestety pozostaje jeszcze zwykła szkoła, co do której już tak przekonana nie jestem. Wprawdzie nie uczę się źle, ale wydaje mi się, że może mi trochę braknąć do czerwonego paska na świadectwie.

Kolejną sprawą jest Peter Hollens. Pierwszy raz zetknęłam się z nim przy naszym kochanym Baba Yetu, a ostatnio przy okazji wolnych weekendów trochę głębiej zanurzyłam się w jego kanał na YouTubie. Wyobraźcie sobie, że Peter praktycznie we wszystkich swoich coverach wykorzystuje tylko i wyłącznie swój głos, imitując nim instrumenty, co daje naprawdę niesamowity efekt. Wiecie, że uwielbiam śpiew wielogłosowy, więc Petera pokochałam od razu. Niestety ma on żonę, która zresztą też śpiewa, i to równie rewelacyjnie jak mąż.

Na początek posłuchajcie sobie ich wspólnego, cudownego medleya Nędzników, na których ostatnio zresztą znów wróciła mi faza (pozdrawiam Bukwę)


A tutaj razem z naszą kochaną Lindsey Stirling! ^^

Ostatnio miałam okazję brać udział w bardzo ciekawej zbiórce zastępu, która na początku poświęcona być miała zrobieniu zdjęć i wypromowaniu naszych cudownych drużynowych koszulek. Wprawdzie to nie do końca nam wyszło, za to przeszłyśmy prawie sześć kilometrów, a przy okazji znalazłyśmy cudowną łąkę z dmuchawcami, więc jakieś zdjęcia zrobiłyśmy i nagrałyśmy kilka filmików, co w jakiejś minimalnej części zaprezentuję Wam niżej. A koszulki, jak już zrobię zdjęcia, też Wam pokażę.


video

Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

11 komentarzy :

  1. Nędznicy są zawsze super, uwielbiam piosenki z nich i chyba kiedyś pokuszę się o przeczytanie książki. Może w oryginale :D Zawsze podobali mi się ludzie naśladujący instrumenty bo mój tata świetnie to robił, chociaż głównie melodyjki ze ,,Stawki większej niż życie" Im wychodzi to zdecydowanie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję jeszcze raz drugiego miejsca :)
    Ja też lubię śpiew wielogłosowy. Piosenka bardzo ładna.
    A filmik wyszedł bardzo ładnie - podoba mi się :)
    Pozdrawiam :)
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten film jest świetny! Taki pozytywny, rozbrajający..i (fanfary) artystyczny! Taak! A łączka z dmuchawcami jest cudowna! Szkoda, że u mnie takich nie ma. Tylko pójść tam w taki upalny dzień jak dzisiejszy i położyć się na samym środeczku! Cudo! :) Na początku myślałam, że to zdjęcie było wklejone z internetu, bo sprawia wrażenie zupełnie profesjonalnego. Podziwiam fotografa (mam niejasne przeczucie, że Ola to ta osoba po prawej stronie, ale nie wiem! ^^)!
    Wstyd jest się przyznać, ale nigdy nie oglądałam Nędzników, ani też ich nie czytałam. Bukwa by mnie pewnie zabiła! No, ale... Puki co zgłębiam literaturę Pratchetta :D Wielogłosy są przepiękne, choć ja najbardziej lubię takie "zespoły", czy tam... no, nie wiem jak to nazwać. W każdym razie najbardziej lubię takie grupy, które udają instrumenty, tak, że np. człowiek mysli, że słucha saksofonu, trąbki itd. To jest magiczne! :) Lindsey jest genialna! I zupełnie ją rozumiem. Też najchętniej wzięłabym Krzysia i biegała z nim po lesie, przebierała się, nagrywała filmy i bawiła się muzyką tak jak ona. pewnie Ty też! (znając Twoje instrumentalne maniactwo i potencjał na człowieka orkiestrę! xD)
    Będzie świadectwo z paskiem, wyróżnienie w SM i więcej cudownych tygodni!

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci kochana moja ;) I wierzę że jednak i w normalnej będziesz mieć pasek jesteś taka ambitna i w ogóle podziwiam Cię że tak wszystko umiesz zorganizować ;)
    Petera odkryłam już dawno i kocham jego covery a jego żona też pięknie śpiewa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peter Hollens jest świetny! Uwielbiam artystów, którzy tworzą muzykę z własnych głosów:D Peter ma naprawdę piękny głos i oryginalne pomysły na covery. Odkryłam go dzięki Lindsey- właśnie dzięki ,,Skyrim". Ostatnio odkryłam jeszcze cover ,,What are words"- Peter i Evynne wykonali go razem z pianistą Jonem Shmidtem z ,,The Piano Guys". Po prostu przepiękne... jeśli jeszcze nie widziałaś, to gorąco polecam:)
    Ale piękne zdjęcie! Początkowo myślałam, że z internetu. Gratuluję fotografowi:D A filmik taki radosny i bardzo pozytywny.
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście świetny wokal :) Życzę powodzenia w szkole ( i tej muzycznej i tej normalnej) ;D
    http://xswiatxmoimixoczamix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Olu! Wyjdź za mnie! Nędznicy na zawsze w mym kochającym serduszku ♥ Jest to jeden z moich pierwszych musicali (a teraz mam taką lekuchną obsesję na punkcie musicali, więc ten teges...), uwielbiam całą ścieżkę dźwiękową, i staram się czytać powieść (ale szkoła nie radość, "Hypatia z Aleksandrii" czeka). Więc jeszcze raz: wyjdź za mnie! :D
    Peter Hollens jest super - też bardzo sobie cenię beat box i... no nie wiem jak to nazwać, w każdym razie to co robi. :P Les Mis wyszło im z Evynne naprawdę na poziomie, i teraz słucham sobie ich wersji Upiora w Operze (muzyka dobra, ale film jakiś taki nieudany) i się cieszę ^^
    Stasia ma rację - filmik rzeczywiście artystyczny, poza tym generalnie rozkoszny, a ta łączka do pozazdroszczenia (kooooocham dmuchawce! ♥). I to zdjęcie...
    Gratuluję (prawie) wygranej w konkursie. Jesteś dżiniasem i coś czuję że świat zdecydowanie kiedyś o Tobie usłyszy :D
    Ciepłe uściski!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię niekiedy takie oryginalne utwory. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z kimś kto naśladował instrumenty za pomocą swojego głosu, ale to mi przypomniało jak słuchałam jednego utworu, w którym wszystkie dźwięki ktoś nagrał na ulicy.
    Zdjęcie jest świetne! Oczywiście czekam też na zdjęcie koszulek

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz kolejny : Gratuluję zwycięstwa ! :D ten gość jest niezły *-* a zdjęcie z tej łąki genialne! Niestety filmik na telefonie mi się nie chcę włączyć więc obejrzę jak usiąde przed komputerem :) Miłego dnia :*
    anelllblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej!
    Zostałaś nominowana przeze mnie do LBA. Więcej informacji w tym poście:
    Do what you love - LBA - klik

    Pozdrawiam,
    Do what you love - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dobrych wyników w nauce:) Filmiki świetne (rzesz ten Peter jest zajęty, a niech to...), piosenki wpadły mi w ucho i chyba nie będę mogła przez nie spać;) Zdjęcia z łąki także śliczne, dołączę się do Poli - gratulacje dla fotografa^^
    Pozdrawiam
    zycie-wedlug-horsefana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥