14 kwietnia 2015

158. Ankietowe wnioski!

Hej!
Czy Wy też czujecie już tą wiosnę? Coraz cieplejsze i dłuższe dni? Wiosna jest chyba moją ulubioną porą roku. ^^ Aż trudno uwierzyć, że mamy już kwiecień! Z jednej strony to dobrze, bo wielkimi krokami zbliżamy się do wakacji, ale kiedy pomyślę sobie, że przez te trzy miesiące nie zrobiłam prawie nic z rzeczy, które sobie na nie zaplanowałam to ta perspektywa lata już nie jest taka optymistyczna. Poza tym w ostatnim czasie bardzo dużo rzeczy wokół mnie się zmieniło, wynikły sytuacje, których się totalnie nie spodziewałam, rozczarowałam się na kilku osobach i w ogóle jest jakoś tak... inaczej? Chociaż może tylko mi się tak wydaje? W zamian za to wszystko chyba wreszcie usystematyzowałam swój czas, naukę oraz grę na flecie i pianinie, z czego to jestem bardzo dumna i zadowolona. :)

Prawdziwe  Żródło: AccantusFamily
W ostatnich notkach prosiłam Was o wypełnianie krótkiej ankiety, dzięki której chciałam trochę polepszyć Herbatkę, zrobić coś tak jak Wy chcecie. Bardzo dziękuję za wszystkie opinie, mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się coś zmienić. :) Podsumuję tylko te pytania, które były dla mnie najważniejsze i najwięcej z nich wyniosłam.

Ankietę wypełniło dziesięć osób, z czego 9 wchodzi na bloga regularnie, przeważnie chwilę po pojawieniu się nowej notki, a jedna bywa tu raz na czas. Tylko 50% zawsze komentuje notki, a dwie nie piszą nic (o.O). Większość z Was trafiła tutaj przez jakieś inne blogi, na których albo zaciekawiły Was moje komentarze, albo mnie Wasze, a potem Was moje na Waszych blogach *ta składnia*.

Jeśli chodzi o wygląd bloga to w skali od 1 do 10 nie pojawiły się gorsze oceny niż 8, wnioskuję więc, że wygląd w miarę Wam odpowiada, jednak powstało kilka propozycji zmian, które bardzo mi się spodobały. Jedną z nich są tematyczne nagłówki, co już zaczęłam realizować. Mam zamiar w każdą porę roku je zmieniać, żeby to wszystko pasowało do tego, co widzimy za oknem. Napiszcie w komentarzach co sądzicie o tym pomyśle i czy podoba Wam się wiosenny nagłówek. :)
Była także propozycja zmienienia czcionki w tytułach notek, ale po prostu nie mogę znaleźć takiej, która naprawdę by mi odpowiadała, ponieważ większość tych najładniejszych nie zawiera polskich znaków. :( Jeszcze będę coś kombinować i mam nadzieję, że w końcu coś znajdę.

W pytaniu o długość postów, 100% zaznaczyło odpowiedź średnie. Nie dziwię się Wam kompletnie, bo czasem sama dość głęboko zastanawiam się komu chce się w ogóle czytać te moje długie, czasem za bardzo szczegółowe relacje. Chciałabym się w tym kierunku poprawić, żeby - tak jak pisaliście - nie były one tak bardzo detaliczne i przydługie. Jeśli chodzi o tematykę notek (tu można było wybrać kilka odpowiedzi), to na równym poziomie stoją relacje jednodniowe oraz posty tematyczne (w których ogólnie poruszam jakieś kwestie). Najmniej głosów uzyskały sny, ale w sumie to chyba dobrze, ponieważ nie przepadam za ich opisywaniem i w sumie nie wiem po co wcisnęłam je do tej ankiety... Będę starała się więc częściej pisać o czymś konkretnym. :)

Jeśli jeszcze ktoś ma jakiś pomysł na herbatkowe zmiany, zapraszam do dzielenia się w komentarzach lub w ankiecie - klik. :)


Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

8 komentarzy :

  1. O, mi się nagłówek, i w ogóle sam plan zmieniania go zależnie od pory roku (sama miałam kiedyś taki projekt, ale cóż - nie wyszło, rzecz jasna :P), bardzo podoba ^^ Wypełniając ankietę, często nie wiedziałam co zaznaczyć, bo Herbatka podoba mi się taka jaka jest, z We♥It, Accantusem i harcerstwem, i w ogóle, dlatego też moje wypowiedzi mogły być nieco lakoniczne albo mogło ich nie być wcale. Mam nadzieję, że ogólnie jesteś zadowolona z wyników i ze swych pełnych chwały czytelników, rzecz jasna. Ekhem.
    "Udało prawie się" to taka fajna piosenka ^^
    Pozdrawiam i życzę dobrej wiosennej pogody (duh),
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehe, chyba mnie coś ominęło, bo nie pamiętam tej ankiety :D ale też ostatnimi czasy rzadko wchodzę na blogi, brakuje mi czasu i cierpliwości, jak widzę ile nazbierało mi się do czytania, to autentycznie odechciewa mi się to ruszać. Ale zgadzam się właściwie z większością głosów, oprócz pomysłu nagłówków o porach roku. Zawsze będzie mi się to kojarzyło z gazetkami ściennymi w podstawówce, zawsze! A nie są to fajne wspomnienia. Moim zdaniem nagłówek powinien wyrażać albo tematykę bloga albo duszę autora, jaka jest pora roku wszyscy wiedzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie ten pomysł z tymi zdjęciami herbatki, żeby je zmieniać co jakiś czas jest super! Bardzo mi się on podoba. Teraz będę przeglądać Twojego bloga nie tylko dla kolejnej fajnej notki ale też z nadzieją kiedy nadejdzie czas ze zmianą tych zdjęć. Nie mogę się doczekać jakie zdjęcia dodasz! <3 Fajnie, że przeprowadziłaś tą ankietę i mam nadzieję że wyniki Ciebie cieszą. Piękna piosenka <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyniki ankiety takie jak się spodziewałam szczerze mówiąc. Nawet nie zauważyłam,że czcionka nie zawiera polskich znaków, choć teraz jak na to spojrzałam to chyba rzeczywiście warto by było wybrać jakąs, które te znaki zawiera. Może Ci sie uda taką znaleźć. Właściwie to mam mieszane zdanie co do pomysłu zmiany nagłówka z zależności od sezonu. Z jednej strony uważam,że to dobry pomysł, bo można wprowadzić w taki klimat, ale z drugiej uważam,że z tym nie należy przesadzać. Nowy nagłówek mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie bardzo cenię sobie u ciebie te długie i szczegółowe opisy :D Jak wchodzę na bloga to lubię jak jest co czytać :D Z resztą sama czasami lubię się u siebie rozpisywać trochę bardziej szczegółowo, więc na innych blogach odbieram to jako plus :D Ten pomysł z tematycznymi nagłówkami jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się właśnie te długie opisy bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny nowy nagłówek:) Taki wiosenny i pozytywny! Co do zmian zdjęć w nim, to myślę, że to fajny pomysł.
    Też wzięłam udział w ankiecie:) W ogóle to gratuluję pomysłu na takie coś- poznawanie opinii czytelników.
    Genialny obrazek ze studia Accantus:D Oj tak, piątek po południu to cudowny czas! Człowiekowi prawie rosną skrzydła!
    ,,Udało prawie się" to naprawdę świetna piosenka. W wykonaniu Agnieszki Przekupień również brzmi super, wokalistka ma śliczny głos:) W ogóle lubię muzykę z filmu ,,Księżniczka i żaba", dlatego, że pobrzmiewają w niej klimaty afroamerykańskie i te rodem z Nowego Orleanu. Coś świetnego! W ogóle, większość filmów Disneya ma cudowne piosenki. Lubię też te z ,,Herkulesa" (muzy jako gospel... genialne!), ,,Krainy lodu" (oj wiem, wiem, znowu ,,Frozen"... ale soundtrack był naprawdę super!), ,,Pocahontas", ,,Mulan"... uwielbiam również piosenkę Esmeraldy w ,,Dzwonniku z Notre Dame". Piękna, po prostu piękna...
    Oj, już przestanę, bo za bardzo się rozpiszę:)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten nowy nagłówek ;)
    Już wcześniej wzięłam udział w ankiecie.
    Herbatka Bardzo mi się podoba i już nic w niej nie zmieniaj ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥