9 kwietnia 2015

157. Znowu muzycznie? :)

Hej!
Święta powoli dobiegają końca, tak właściwie to już się skończyły, a ja totalnie zapomniałam złożyć Wam życzenia wielkanocne, więc zrobię to właśnie teraz. Tak!
  • wiecznej radości, wypełniającej Was od stóp do głów, abyście w każdej sytuacji potrafili odnajdywać pozytywne strony, a na Waszych twarzach zawsze gościł uśmiech
  • żebyście wiecznie czerpali radość z tego co robicie, żeby nie była to praca z przymusu, a z czystej przyjemności, a jeśli już nic nie da się zmienić, żebyście cieszyli się z tego co macie
  • żeby nigdy nie brakowało Wam weny do tworzenia, czegokolwiek, co tylko tworzycie, po prostu żeby Wasze głowy zawsze były przepełnione pomysłami
  • żebyście znaleźli sobie kilku ludzi, którzy na każdym kroku będą z Wami, pomagając Wam przezwyciężać trudności i lęki oraz żebyście sami byli dla kogoś kimś takim
  • żebyście potrafili stawiać sobie wyzwania, bo wędrówka najprostszą drogą nie zawsze jest najlepsza
  • żeby udało Wam się kiedyś spełnić wszystkie marzenia
Z okazji zmartwychwstania Pana Jezusa życzy Wam i sobie Kolorowe stworzonko! ^^

Z okazji, że znowu nie miałam pomysłu na notkę, postanowiłam kolejny raz przedstawić Wam kilka wykonań, które w ostatnim czasie przypadły mi do gustu, bo trochę się tego nazbierało. :D

Myślę, że Brizzy Voices większość z Was kojarzy, bo jest dość popularna. Ja poznałam ją dzięki Muminkowi i akurat ten cover ogroomnie mi się spodobał. ^^ W sumie chyba tylko ten, bo reszta nie jest jakaś rewelacyjna. Jeśli chodzi o sam wokal to też raczej nie jest to zbyt profesjonalne, ale sama nie zaśpiewałabym tego lepiej. Niestety Brizzy czasem fałszuje, ale to zdarza się nawet w Studiu Accantus. Jakoś dwa tygodnie temu miałam wielką fazę na tą piosenkę i słuchałam jej w kółko...

Lindsey Stirling też na pewno zna dużo osób. Razem z Taylor Davis zdecydowanie stoi ona w czołówce moich ulubionych instrumentalistów. Ją także poznałam przez blogosferę, dokładniej dzięki Poli. Na swoim kanale ma naprawdę mnóstwo genialnych wykonań, zazwyczaj z równie niesamowitymi teledyskami, do których jeszcze tańczy...  Sama umiem troszkę grać na skrzypcach, ale przy Lindsey wolę się do tego nie przyznawać...

A teraz coś totalnie nie w moim typie - Modesta Pastiche. Ma bardzo mocny i oryginalny głos, może właśnie dlatego tak mi się spodobała. Na swoim kanale zamieściła jak do tej pory niestety tylko trzy covery, ale wszystkie są bardzo dopracowane i dopięte na ostatni guzik. Tej piosenki również słuchałam przez jakiś czas na okrągło. 

Domowe Melodie też są ostatnio dość popularni (popularne?). Autorką wszystkich tekstów jest wokalistka i założycielka - Justyna Chowaniak, której głos jest po prostu prześliczny. ^^ Większość utworów Melodii jest taka dziwnie lekka, prosta, ale bardzo miło się ich słucha. Rio lubię chyba najbardziej. :D Przyznajcie - oni są genialni! ^^

Tutaj zbytnio się nie rozpiszę, ponieważ nie znalazłam nic ani o wykonawcach, ani o samym utworze. :( W każdym razie jest genialny! ^^ Wprawdzie nie przepadam za dźwiękiem fletu prostego, do tego bardzo dziwnie mi się na nim gra - jest taki mały, cichy... Ale tutaj flecistka spisała się świetnie, z resztą tak samo jak gitarzysta! ^^


Oczywiście w takim poście nie może zabraknąć cudownego Studia Accantus! :D Ostatnio zaczęłam oglądać dużo musicali (online jak na razie, ale może kiedyś uda mi się zobaczyć takie coś na żywo), więc oczywiście spodobało mi się całkiem dużo piosenek. Moim ulubieńcem jest zdecydowanie Afera Mayerling! ^^ Accantus rewelacyjnie dobrał osoby do ról. Poza tym Natalię, Sylwię i Adriana lubię chyba najbardziej. Mogłabym ich słuchać 24 godziny na dobę, z resztą tak jak wszystkich wykonań Accantusa... No, to posłuchajcie sobie pięknych piosenek z Afery. ^^

P.S. W dalszym ciągu bardzo proszę o wypełnianie krótkiej ankiety, jeśli ktoś jeszcze tego nie zrobił. To powinno mi pomóc trochę polepszyć Herbatkę, chciałabym poznać Wasze zdanie na różne tematy. Ankieta - klik.

Byłam ostatnio na 'Kopciuszku' ^^. Ta niebieska sukienka była prześliczna <33
Tak, Werka - jak będziemy bogate to sobie takie kupimy. ^^
Czemu nigdzie w okolicy nie ma takich pasów? :c
weheartit.com
Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

7 komentarzy :

  1. <3 Śliczne życzenia, aż mi się tak miło zrobiło czytając Twoją notkę. Super zespoły, na pewno znajdę chwilkę, by posłuchać wykonanych przez nich utworów. Też byłam na tym w kinie. I mojej przyjaciółce muszę kupić huśtawkę z ogródkiem (z tego filmu) ale za to ona kupi mi tą piękną niebieską sukieneczkę :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, jakie urocze życzenia! Jedyną odpowiedzią na takie jest chyba tylko proste "wzajemnie", bo nie trzeba nic dodawać :]
    Kurczę, wciąż nie obejrzałam "Pięknej i bestii"! Trochę cierpię, bo to najsowiciej nagradzany film Disneya (miał nawet Oscara za najlepszy film! To jest takie... wow :P). Ale piosenka "Belle" jest ogólnie w porządku, choć znam wiele fajniejszych disneyowskich, szczerze mówiąc. Nie słyszałam co prawda o Brizzy, ale myślę że jej popularność tkwi raczej w tych przebraniach et caetera, et caetera, niż w samym wokalu. ;)
    Lindsey Stirling jest moim przyszłym mężem! <3 No prawie. Po pięćdziesięciu ośmiu bohaterach literackich. A tak ogólniej rzecz ujmując: ona rzeczywiście jest dobra. Oj, oj, jest. Wymiata. Rządzi. Ee... dobra, mam deficyt słów ostatnio, ale wiadomo o co chodzi. I ten taniec ♥ I co za śliczny teledysk! Taki akwarelowy... i nie wiem, jakiś taki... wow.
    O Modeście Pastiche za to nie słyszałam, ale ma bardzo charakterystyczne i ciekawe nazwisko, więc pewnie zapamiętam :D Śmieszny cover, interesujące podejście do tej piosenki, z tymi trąbkami i akordeonami ^^ Kurczę, kolejny teledysk, który ma w sobie "to coś".
    Kto nie zna Domowych Melodii niech zginie przeklęty i zginie! Oni są tacy cudownie beztroscy. No i mają ukulele! ^^ Nic dodać, nic ująć, zaprawdę. A tej piosenki nie znałam, więc bardzo dziękuję za wskazanie :>
    O... psiakostka. O, to było, było, było dobre. O borze sosnowy, ta flecistka to bóg, nie flecistka! I ten gitarzysta to też bóg, nie gitarzysta... Teraz będę grzebać w internecie przez godzinę w poszukiwaniu ich utworów. Brzmią niesamowicie! Już ich kocham! Olu, jesteś zaiste wielka!
    Studia Accantus nigdy za wiele :P Muszę przyznać, że nie słyszałam ani trochę o "Aferze Mayerling", ale jako że lubię musicale, to chyba skuszę się obejrzenie tejże - zwłaszcza po usłyszeniu "Tylko jedno życie masz" - skondensowana epickość!
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego po świętach :p
    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne życzenia. Wszystkie utwory przesłuchałam, więc teraz mogę napisać,co mi się najbardziej spodobało.
    Lindsey Stirling jest na prawdę świetnie gra. Jestem pełna podziwu i to właśnie ten utwór jest jednym z tych, które najbardziej przypadły mi do gustu.
    O Modeście Patische i Domowych Melodiach mogę powiedzieć,że nigdy o nich nie słyszałam.
    Ja też jakoś nie przepadam za fletem prostym, ale w tym utworze muzycy pokazali na co ich stać! Na prawdę grają świetnie. Zarówno flecistka jak i gitarzysta. Po prostu...genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne życzenia ;) Wiele osób nie znalam z twojego "zestawienia".
    Accantusa też uwielbiam moi ulubieńcy to Kuba i Sylwia ;)
    Lindsey Stirling kto jej nie zna pięknie gra ja najbardziej lubię cover w którym gra z pianoguys Mission Impossible ;)
    Przepraszam ze ostatnio rzadko się pojawiam ale totalnie nie mam czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ale śliczne życzenia! Dziękuję bardzo i wszystko oczywiście nawzajem, Olu:D
    Za Brizzy Voices nie przepadam- widziałam jej wersję ,,After ever after", a także coś innego związanego z Disneyem oraz ,,Belle", ale... niezbyt podoba mi się jej głos. Nie jest to specjalnie profesjonalne, czasem zdarza się, że naprawdę fałszuje...
    Cieszę się, że spodobała Ci się Lindsey:D To jedna z moich ulubionych artystek. Podpisuję się pod Karoliną- koniecznie zobacz ,,Mission impossible". Zagrała tam z The Piano Guys- oni również są super! Jeden gra na wiolonczeli, drugi na pianinie. Połączyli ze sobą np. Vivaldiego i ,,Let it go" oraz Bacha z Jackson 5. Naprawdę super! A teledysk do ,,Mission impossible" zabawny, zrobiony nieco z jajem:)
    Modesta nie do końca w moim typie, ale podoba mi się jej głos:)
    Fajne te Domowe Melodie! Głos wokalistki rzeczywiście śliczny.
    Przedostatni utwór również super- niesamowici są! Flecistka i gitarzysta spisali się świetnie. Przyjemny kawałek,skoczny, wpada w ucho:)
    Nie jestem może wielką fanką Studia Accantus, ale naprawdę mi się podobają niektóre ich utwory. ,,Jesteś mój" pokazała mi Kajax. Bardzo mi się podoba. Chętnie zobaczyłabym ,,Aferę Mayerling" w wykonaniu Accantusa... kto wie, może przyjadą kiedyś do Gdańska?;)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  6. Brizzy Vocies jakieś fantastyczne nie jest - w sumie takie zwyczajne...
    Ja natomiast dźwięk fletu prostego kocham (może dlatego ze jest to jedyny instrument, na którym potrafię grac?), a duet złożony właśnie z fletu prostego i innego instrumentu to już jest coś!!!
    Studio Accantus lubię, choć słucham jego otworów do niedawna :) Najbardziej lubię "Kolorowy wiatr" (czy jakoś tak :P) Sylwii Banasik... Ona ma niesamowity głos :D No i jest ładna ;)
    Pozdrawiam, całusy i takie tam :D
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Klimatycznie tu i zwyczajnie miło, to rzadkość dzisiaj :-) Trafiłem na tego "paga" szukając informacji o wokalistce zespołu Modesta Pastiche, szukałem też polskiego tekstu ich piosenki. Na YT są tylko 2 covery a ten ostatni to ich własny. Angielski mam ale nie mogę trafić na polski tekst. Uwielbiam takie retro fusion, dziś tak nikt nie gra przynajmniej jeśli chodzi o prawdziwe instrumenty, a głos tej kobiety i to co z nim wyczynia to uwielbiam!!! Na ich stronce są pozostałe covery mój ulubiony to Norah Jones "Don't know Why" i "Mercy"
    http://modestapastiche.com/wideo/
    No i podwojona przyjemność w odwiedzinach tej strony Lindsey!!! Boska Violinka!!!
    uwielbiam : i jednych i drugich szczególnie za dub stepy.
    https://www.youtube.com/watch?v=aHjpOzsQ9YI
    Pozdrawiam! Życzę wielu udanych muzycznych poszukiwań :-D Paweł Poldek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥