17 lutego 2015

#feriowo

Hej!
Bardzo dziękuję za komentarze pod jubileuszowym postem i za wszystkie chęci zgłoszenia się na konkurs. Nagrody jeszcze nie wymyśliłam, ale spokojnie - to jest do zrobienia.
Pod ostatnią notką ktoś prosił, żebym napisała o swoich planach na ferie. Oprócz tych wszystkich, które wypisałam niżej mam do roboty takie rzeczy jak zajmowanie się rodzeństwem czy sprzątanie pokoju, więc mam nadzieję, że z wszystkim się wyrobię.

Tak w formie przerywnika - czyż to nie jest genialne?
1. Zuchowy biwak o tematyce „Krainy Lodu"
Przez ten weekend przebywałam właśnie na tym cudownym zimowisku razem z moimi zuchami! ^^ Wróciłam do domu okropnie zmęczona, ale jakoś żyję! Ogólnie rzecz biorąc był to chyba jeden z najlepszych biwaków, na jakich kiedykolwiek byłam. Tylko szkoda, że nie było śniegu, bo większość programu musieliśmy trochę zmienić właśnie przez pogodę.

2. Narty, kina i takie różne
Tak właśnie zapowiada się najbliższy tydzień. Dzisiaj wybieram się na „Pingwiny z Madagaskaru", a w środę czekam na przyjazd Weroniki z Wielkopolski. Mamy zamiar przynajmniej spróbować nagrać filmik, w którym podamy różnice między ZHP na północy i południu Polski. Mam nadzieję, że na narty też znajdę jakąś wolną chwilę.

3. Konkurs literacki i Dzień Myśli Braterskiej
W sobotę wieczorem w siedzibie hufca mam zamiar napisać konkurs z „Czarnych stóp" (które swoją drogą muszę przeczytać...), chociaż jeszcze nie wiem jak to z tym będzie. W każdym razie w niedzielę jest przewidziany hufcowy DMB, na który jeszcze w tym tygodniu muszę zrobić plakat.

4. Biwak starszoharcerski
Wyjeżdżam na niego dopiero w następną środę. Biwak ma być o tematyce starożytnego Rzymu lub Grecji, więc już czuję, że będzie genialny! ^^ Pasowałoby mi w końcu zabrać się za konspekt zajęć, tyle że do końca nie wiem, jakie w końcu zajęcia prowadzę...

Ogólnie rzecz biorąc nie jest tego jakoś masakrycznie dużo i pewnie kilka rzeczy jeszcze się zmieni, ale moje ferie będą wyglądały mniej-więcej tak. Będę się starała relacjonować tutaj wszystko na bieżąco, a z okazji, że to nie wypaliło z biwakiem zuchowym, wrzucę Wam kilka zdjęć z niego.

Jesteśmy słoniami! ^^
Bałwan Olaf! :D

Przypominam o konkursie, którego szczegóły znajdziecie w ostatniej notce - klik.




Dżizas, czemu Ed tak przepięknie śpiewa? *o* Teledysk akurat mi się średnio podoba, ale sama piosenka jest rewelacyjna.

Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

10 komentarzy :

  1. Tyle wspomnień z tego biwaku :D Szkoda że się rozchorowałam i nie było mnie w kinie... bardzo tego żałuję :'( Mam nadzieję, że w Twoim napiętym grafiku znajdzie się dla mnie czas gdy w końcu będę zdrowa :) Bardzo tęsknię, udanych ferii :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale planów :D Jak fajnie. Ja mam trochę mniej, więcej za to, niestety, naukowych. Liceum nie daje o sobie zapomnieć.
    Też chcę iść na Pingwiny! Mam nadzieję, ze nie będę jedyną prawie-osiemnastolatką na senasie :D W końcu nie jestem jeszcze dorosła, mogę oglądać bajki dla dzieci, a Pingwiny naprawdę kocham :D
    wesołych ferii życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz atrakcyjne ferie, ja to w większości siedzę w domu, ale potrzebny był mi odpoczynek :D Życzę powodzenia na konkursie literackim i ogólnie miłych ferii
    http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, jakie świetne te biwaki tematyczne:D ,,Kraina lodu", starożytna Grecja i Rzym... super! Ciekawe, naprawdę ciekawe.
    Planów masz rzeczywiście sporo. I świetnie, nie będziesz się zdecydowanie nudzić. Heh, dla mnie ferie się skończyły (chlip)... teraz nadchodzi najgorszy okres- przez luty i marzec nie ma żadnych dni wolnych! (poza weekendami, naturalnie). Ale na początku kwietnia już Wielkanoc, więc wytrwać, tylko wytrwać.
    Obrazek disneyowski prześliczny! Naprawdę cudowny. W ogóle, te wszystkie fan-arty Disneya są niesamowite- ludzie mają niesamowite pomysły i talenty...
    ,,Thinking out loud" to przepiękna piosenka. Ed śpiewa po prostu bosko. Tekst tego kawałka też jest świetny- taki naprawdę romantyczny, o pięknej, długiej miłości. Mi się teledysk akurat podoba, moim zdaniem tancerka tańczy niesamowicie. No i między nią a Edem widać swego rodzaju chemię, aż iskrzy. Bardzo podoba mi się pomysłowa choreografia- np. gdy Sheraan gra na jej nodze jak na gitarze.
    Mam nadzieję, że wyrobię się z moją pracą na konkurs do Ciebie. W każdym razie... robi się:)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że planów sporo życzę Ci by wszystkie się spełniły :)
    Co do konkursu chcę wziąźć udział ale chwilowo jestem chora więc nie jestem wstanie czegoś fajnego wymyślić ale jak tylko poczuję się lepiej to od razu będę o tym myśleć

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zuchowy biwak? W sensie, że harcerski? A ,,Krainy lodu" nigdy jeszcze nie oglądałam choć mimo 17 lat lubię nadal filmy animowane Disney'a. xD
    Ja na nartach jeździć nie potrafię i nigdy nie byłam na żadnym zimowisku ale o ile wszystko wypali w niedzielę pojadę do kina do Krakowa na wycieczkę. :') Oprócz tego mam plany, żeby jechać na HP w następnym tygodniu do Heliosa - marzenia.
    Z jakiego województwa jesteś?
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pełna podziwu.
    Nigdy w życiu nie byłam na jakimkolwiek biwaku, ale... taka atmosfera po prostu mnie przeraża :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, nieźle się to zapowiada, biwak z Krainą Lodu to jakiś supergenialny pomysł! (I ten Olaf :D). Zuchy pewnie zachwycone. A śpiewaliście też piosenki, w sensie "Mam tę moc", et cetera, et cetera?
    Starożytna Grecja to też bajeczny (lubię to słowo) materiał na świetny wyjazd. Jakieś dwa lata temu była to nasza obozowa obrzędowość i oficjalnie stwierdzam, że takie coś może wyjść naprawdę dobrze. Amen.
    Ed Sheeran jest zbyt... *kurcze, wykorzystałam już wszystkie pozytywne przymiotniki* no wiesz no, żeby o nim pisać! Mój borze, i ta gitara. Ach. ♥
    Życzę udanych - bardzo udanych - ferii i samej dobrej zabawy! (Ciesz się póki możesz, dziecię. Potem stracisz radość ferii niczym biedna Bukwa i będziesz płakać. *mrok*)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pingwiny! <3
    Piosenka genialna jak i jej wykonawca. <3
    Fajnie! :D
    (i kończę ten niezbyt ambitny post)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥