13 lutego 2015

150. Drugie urodzinki + konkurs!

Hej!
Otóż właśnie jutro mijają dwa lata, odkąd na tym blogu pojawił się pierwszy post! Tej notki już tutaj nie znajdziecie, bo jakoś we wrześniu wzięło mnie za czytanie moich pierwszych wypocin, po czym byłam tak głupia, że kilka z nich usunęłam.

Kurczę, wydaje mi się, jakbym miesiąc temu pisała podsumowanie pierwszego roku...

W każdym bądź razie chciałam Wam wszystkim ogrooomnie podziękować! Przez te dwa lata jakimś cudem udało mi się zdobyć 111 obserwatorów, z czego mniej - więcej regularnie komentuje coś koło 12. Szczególnie chciałabym podziękować Kai, Poli, Muminkowi, Stasi, Karolinie, Gosi, Bukowinie, Lennykowi, Jess, BonieBukwie i Herbivi-cus. Większość z Was jest ze mną już naprawdę długo i naprawdę nie wiem co zrobiłabym, gdyby nie Wasze komentarze. Herbatkę czyta też mnóstwo innych osób, czasem nawet moich bliskich znajomych, którym również bardzo chciałabym podziękować, chociaż czasem nie dajecie o sobie żadnego znaku życia...

Przez te dwa lata blog ten został wyświetlony 30 197 razy... Nie wiem jak to zrobiliście, ale jest to dla mnie naprawdę bardzo duża liczba... Największą popularnością cieszył się post „Potęga bajek Disney'a", który na chwilę obecną ma 247 wyświetleń. Łącznie napisaliście 1514 komentarzy (w tym pewnie kilka jest moich, ale ciii).

A jeśli chodzi o ten ostatni rok to nabiliście 15 967 wyświetleń, czyli lepiej niż w roku poprzednim, w którym tych wyświetleń było 14 230. Napisaliście 747 komentarzy i przybyło Was 37.

Ach, no i jakby ktoś jeszcze nie zauważył - ta cudowna notka jest notką numer 150, czyli możemy świętować podwójnie! Wprawdzie wychodzi teraz na jaw fakt, że w pierwszym roku napisałam tych postów 100, a w tym tylko 50, ale ostatnio chyba trochę się poprawiam...

Reinbołowy tort!
weheartit.com
Na koniec chciałabym wszem i wobec ogłosić konkurs!
Polega on na tym, że w dowolnej formie musicie w jakiś sposób wyrazić Herbatkę. To może być art, piosenka, wiersz lub zupełnie coś innego, w czym w jakikolwiek sposób powiecie coś o moim blogu, o mnie. Tu liczy się Wasza kreatywność! Swoje prace możecie wysyłać do 28 lutego na maila lalalatoja@gmail.com. W wybieraniu najciekawszych prac (jeśli ktoś w ogóle będzie chciał wziąć udział) będzie mi pomagać Weronika. Na jej blogu również możecie poczytać sobie jak przebiegają zbiórki drużyny, w której Weronika jest przyboczną.
Mam nadzieję, że jakoś dotrwam do następnego roku, a Was cały czas będzie przybywało! ^^

A z okazji Walentynek, wrzucę Wam na koniec to cudowne nagranie! ^^ Czemu nie umiem śpiewać tak ślicznie jak pani Sylwia? ;_; Jakby kogoś denerwowało to, że na końcu praktycznie każdej notki wstawiam Studio Accantus to piszcie, bardzo chętnie mogę Was pomęczyć też SDM, Lindey Stirling, Cimorelli, Connie Talbot... Ale Accantusa zdecydowanie lubię najbardziej! 

P.S.
Właśnie zaczynam ferie! ^^
P.S.II
I właśnie zorientowałam się, że przez te ferie czas dla siebie będę mieć tylko przez dwa dni...

Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

11 komentarzy :

  1. Gratuluję i cóż, wszystkiego najlepszego! :) Mam nadzieję, że jeszcze z kilka lat na blogu zostaniesz, oby jak najdłużej :D Gratuluję też takich osiągnięć i życzę oczywiście dalszych sukcesów :D I udanych ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cooo....Serio dwa lata? Nie wierzę, mi się wydawało, że czytałam Twojego bloga od początku! Czyli albo mi się wydawało, albo jestem już bardzo stara...:D
    Fajny konkurs i chyba wezmę udział, co to za problem usiąść wieczorem i coś namalować z herbatką :D
    Powodzenia, powodzenia na kolejny rok!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! *fałszuje i macha różowymi balonikami*
    Gratuluję tylu wyświetleń, komentarzy obserwatorów no i w ogóle :)
    No i życzę dalszych sukcesów, żebyś miała coraz to więcej wyświetleń i żeby nie zabrakło Ci zapału.
    W konkursie chętnie wezmę udział. Już mam pomysł, nawet szkic już jest na kartce (ech, jak ja już dawno nie rysowałam!). Powiedz jednak: wymagasz, abym ci przesłała skan czy zdjęcie rysunku?
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  4. Stoo laat! *Rozrzuca konfetti i trąbi urodzinową świstawką*
    Gratuluję, gratuluję, gratuluję! Udanych ferii <33
    Nagranie Accantusa jak zawsze genialne, słucham go bez przerwy.
    Aha, aha, a czy może być to opowiadanie "o blogowym herbatkowym świecie"? :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawie tak długo, jak u mnie - mój bloga ma coś około dwóch i pół roku (jeśli dobrze liczę). Nie zwracam uwagi na matematyczne/liczbowe statystyki; dla mnie liczą się przekazy treści i ludzie, a nie cyferki :)

    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stooooooo laaaaaaaaaat, stooooooo laaaaaaat, niech ,,Nasz i herbatki świat" żyje nam! Hurrrrraaaaaaaa! Olu, cieszę się, że wytrwałaś tak długo i obyś wytrwała jeszcze mnóstwo,mnóstwo lat! Bo Twoich cudownych postów nigdy, nigdy za wiele:) Życzę więc mnóstwa weny, pozytywnej energii, wiernych czytelników i przede wszystkim radości z prowadzenia bloga, bo to jest przecież najważniejsze:D
    111 obserwatorów- jaka fajna liczba! W ogóle, gratuluję świetnych statystyk:)
    O, Lindsey Stirling! Cieszę się, że przypadła Ci do gustu:) A widziałaś ,,Senbonzakurę" (a raczej jej cover)? Moim zdaniem świetny, polecam:)
    W konkursie chętnie wezmę udział. Muszę wymyślić coś oryginalnego:D
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaa, sto lat, sto lat! Wszystkiego najlepszego! Weny, ludzi, komentarzy, wyświetleń - wszystkiego jak najwięcej i jak najlepszego, i dużo i najlepszej jakości (sprytnie, co? :P)! Życzę Ci duuuużo siły do pisania - właściwie już ją masz, skoro udało Ci się już tyle przetrwać i napisać tyle świetnych postów. No i dużo ogólnej życia radości. I dużo herbaty (z cytrą, rzecz jasna). No i wielkie gratulacje (te statystyki), i wielki szacun! :D
    Ach, ty człowieku szczęśliwy, ferie masz! Mi się już chyba z tydzień temu skończyły. Taka zazdrość :c
    Co do Studia Accantus, to odkryłam ich niedawno i podbili me serce - a właściwie ty mi ich odkryłaś, bo dowiedziałam się o Studiu z Twych, tak, własnoręcznie przez Ciebie, ach, pisanych notek! Dziekuję! ^^
    Kurczę, nie wiem czy na ten konkurs coś wymyślę (trzy testy tygodniowo to naprawdę sprytny sposób na stępienie w człowieku kreatywności) i czy zdążę, ale się postaram ;)
    Powodzenia na *ach!* dalszej drodze życia i blogowania!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku nie wiedziałam że to już dwa lata :) Ja czytam Cię jakoś od kwietnia i od razu cię pokochałam można powiedzieć że jesteś taką moją internetową przyjaciółką :)
    No i oczywiście wielkie gratulacje z tej oto okazji o byś nigdy nie przestała pisać bo kocham czytać to co piszesz chociaż praktycznie nie ma zielonego pojęcia o harcerstwie a co tam :D Wielkie wielkie uściski i buziaki z tej okazji :)
    Taki tort jak na tym obrazku piekłyśmy w tym roku na dzień chłopaka ;)
    Ah tez kocham studio accantus i dla mnie możesz w każdej notce wstawiać ich piosenkę. Kocham głos pani Sylwii najbardziej lubię jej wykonanie Kolorowego Wiatru :)
    Te nagranie też bardzo mi się spodobało :)
    Nareszcie się doczekałaś swoich ferii koniecznie napisz notkę o swoich planach :)Życzę Ci miłych ferii ;)
    Mój komentarz jest taki chaotyczny ale mam nadzieję że przymkniesz na to oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację! Nie wielu bloggerów wytrzymuję tak długo, jak tobie się udało. Liczę na to, że bloga będziesz pisać jeszcze przez długi szmat czasu, czytelników będzie ci przybywać, a posty będą pojawiały się jeszcze częściej! Życzę wytrwałości w blogowaniu ^^ http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego NAJlepszego! <3
    Ojejciu, aż się wzruszyłam! <3333333
    (Jess wraca po parutygodniowej nieobecności)
    Przykro mi, że nie mogę już wziąć udziału w konkursie, ale taka kara. xD
    P.S. Jestem w tej pięknej liczbie 37. ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.P.S. Lindsey albo SDM mile widziani. ;*

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥