10 lutego 2015

149. Wróciłam, a raczej nigdy nie odeszłam...

Hej!
Chciałabym ogroomnie przeprosić wszystkie osoby, które zdołały przeczytać ostatniego posta, którego z resztą już tutaj nie znajdziecie. Dla niewtajemniczonych: jego treść informowała o tym, iż mam ostatnio za mało czasu i zamierzam zawiesić tego bloga. Na (nie)szczęście na razie niczego nie zamierzam zawieszać, a sytuacja z tamtą notką już się wyjaśniła. Możecie o wszystkim zapomnieć!
Posty może faktycznie będą się pojawiać w najbliższym czasie trochę rzadziej, ale ogólnie rzecz biorąc z blogosfery nie znikam.
Już widzę Wasze zawiedzione miny...
Czemu nie umiem tak malować? :<
weheartit.com
Pozdrawiam serdecznie!
~Póki Co Niemająca Zamiaru Was Opuszczać, Ola

10 komentarzy :

  1. Cieszę się, że jednak nie zawieszasz bloga ;) Hehe, kto by nie chciał tak malować ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam usunąć bloga w lipcu ale tego nie zrobiłam i to był najlepszy wybór w moim życiu :)

    Chcesz Zniszcz ten dziennik, Gwiazd naszych wina lub post promocyjny? Zapraszam!
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zdążyła przeczytać poprzedniego posta, ale cieszę się, że nie zawieszasz bloga. Kocham go czytać i nie wiem co bym zrobiła, jakby został zawieszony. Weny życzę i wielu postów ^^ http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przeczytałam. No nie, teraz mi posta usunęła :P Ale lepiej to, niż bloga. Więcej nam tak nie rób :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się oszukana, biedne prostolinijne uczucia Bukwy wykorzystane do niecnych celów! :c
    Bardzo dobrze że nic się mimo wszystko nie zmieniło. Czekam na kolejne posty :D
    Pozdrawiam,
    B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że nie znikasz!! Już myślałyśmy, że zawiesisz bloga na długi czas a tu taka fajna niespodzianka :) Czekamy na nowe wpisy!!
    http://gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Blogosfera ro cudowne miejscie, nie warto z niego rezygnować :) Masz racje.. Ja też chcialabym tak malować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat przegapiłam tego posta (i dobrze, bo bym się na pewno przestraszyła i zasmuciła:(). Cieszę się, że nigdzie się nie wybierasz:) Uwielbiam Twojego bloga i naprawdę brakowałoby mi Ciebie w blogosferze. Współczuję włamania się na konto... masakra! Że też ludzie robią takie rzeczy...
    Obrazek przepiękny! Och, mieć takie umiejętności;)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się cieszę że nie masz zamiaru nas opuszczać :)
    Miałam to szczęście że nie widziałam tego posta i dobrze bo tylko bym była przez to smutna :(

    OdpowiedzUsuń
  10. O, gdybyś opuściła - pożałowałabyś! :D ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥