23 grudnia 2014

140. Wesołych Świąt!

16 komentarzy :

  1. Ja tobie życzę by spotykały cię same dobre rzeczy. Byś czasem miała chwilkę dla siebie. By harcerstwo przynosiło Ci tylko wiele radości i Oczywiście Wesołych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i wzajemnie. :D Niech te święta będą jak najlepsze. <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i wzajemnie :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście wesołych świąt, dużo szczęścia w Nowym Roku (ach, ta przepełniona szacunkiem wielka litera), radości, no i fajnych prezentów ^^ A do tego dalszych cudownych harcerskich wspomnień i sukcesów, także w grze na flecie/gitarze/pianinie :]
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje i ze swojej strony życzę Ci tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje i nawzajem! :* http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za te przepięknie zrobione życzenia i również życzę Ci, Olu, pięknych, radosnych, spokojnych i cudownych świąt, a także wszystkiego dobrego w nowym roku:)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo i Wesołych Świąt!
    Zapraszam na świąteczne posty na moim blogu jak i nie tylko! http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ola, aż się popłakałam... do tego przyczyniła się piosenka lecąca w tle życzeń "Say Something" no i oczywiście same życzenia ;') Czytając i słuchając przypomniałam sobie mój cały rok, to wszystko co się w nim wydarzyło... Dziękuję ci za życzenia, ja tobie życzę również (nie wiem jak je złożyć) wszystko już napisałaś mi zostało powiedzieć nawzajem Ola <3 Życzę tobie również dalszych sukcesów w harcerstwie, byś nawiązała nowe przyjaźnie, by ciebie zuchy zawsze się słuchały i byś zawsze ale to zawsze była uśmiechnięta i nigdy ale to przenigdy nie zmieniała się. Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie dziękuję za życzenia i również chciałabym, aby Twoje święta były radosne, bezpieczne i żebyś spędzała je z bliskimi Ci osobami.
    A z takich bardziej przyziemnych rzeczy to życzę fajnych prezentów pod choinką i smacznego jedzenia na wigilijnym stole ;)
    Pozdrawiam
    Kajax

    OdpowiedzUsuń
  11. Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Wesołych Świąt! Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności, radości, weny, spełnienia marzeń, wytrwałości, czasu, chwil w których Szkoła Muzyczna to raj na Ziemi! Nie zmieniaj się, pędź jak huragan jak pędzisz (kto potrafi robić tyle rzeczy naraz jak Ola? Harcerstwo, flet poprzeczny, blog!). Wielu przyjaciół, uśmiechaj się, śpiewaj tak cudownie jak śpiewasz, napisz testy gimnazjalne na max punktów. Po prostu bądź Olą w 100 %! :) kOcham twojego bloga, czytam kiedy tyko mogę, albo po prostu kiedy mam ochotę. Bo herbatka to blog, który czyta się z przyjemnością. Trzymaj się tam jakoś :)

    Pozdrawiam serdecznie
    PS. Nie mówiłam Ci! Masz świetny, cudowny, przeklimatyczny wygląd! I te czajniczki ^^

    Twoja czytelniczka numer 2 (z pierwszej pozycji zeszłam od września, ale to nadrobię ^^ Chociaż może i nie byłam numer 1? W każdym razie mentalnie wspieram Cię zawsze!!! :D)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i wzajemnie :)
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych, spokojnych, radosnych i białych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za życzenia. :) Dzisiaj, dzięki padającemu śniegowi, wreszcie poczułam święta. Pozdrawiam, wesołych.
    Chciałabym poinformować, że zmieniłam adres mojego bloga. Mała informacja znajduje się na moim starym adresie (inspiratium), jak i link z przekierowaniem. Ale jakby coś poszło nie tak, to podam adres tutaj. :) herbivicus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Co prawda już po świętach, ale wesołych ! :D

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥