7 grudnia 2014

137. Święta nam się zbliżają!

Dam da da dam!
Witam Was serdecznie moi kochani Czytelnicy! Proszę, niech ktoś napisze, że u niego jest już jakaś tam warstwa pięknej, białej materii, którą potocznie nazywamy śniegiem, bo ja po prostu muszę ją gdzieś mieć! Wprawdzie przez ostatni weekend miałam go pod dostatkiem, ale tak strasznie chciałam, żeby szóstego grudnia już coś spadło u nas, na dole. Tak ogólnie rzecz biorąc, to przez szkołę muzyczną, zbiórkę starszoharcerską, Mikołajki kadrowe i spotkanie namiestnictwa zuchowe zapomniałam kogo imieniny obchodzimy szóstego grudnia! Zawsze cieszyłam się na ten dzień razem z rodzeństwem, a w tym roku zupełnie wyleciało mi to z głowy. Kiedy w sobotę rano wstałam i zobaczyłam obok łóżka jakiś prezent, przez chwilę zastanawiałam się skąd to się tutaj wzięło. Dopiero potem popatrzyłam w kalendarz i zorientowałam się o co chodzi...

Swoją drogą zbliżają nam się święta = więcej obowiązków = więcej sprawdzianów = więcej nauki. Do tego jeszcze dochodzę Wigilie: klasowe, harcerskie, zuchowe. No, ale na tą chwilę przeczytajcie sobie taki jakiś świąteczny TAG. 

1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Zazwyczaj robię to jakiś tydzień przed Wigilią, chociaż nie wiem czy w tym roku uda mi się wypalić tak wcześnie.
2. Czy posiadasz kalendarz adwentowy?
W tym roku jakoś nie miałam czasu, żeby o tym myśleć, więc nie.
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Mam mnóstwo ulubionych filmów świątecznych, ale w czołówce stoją zdecydowanie „Listy do M." oraz legendarny „Kevin sam w domu".
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Ja mam tylko wesołe wspomnienia świąteczne!
5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
W Wigilię rano ubieramy choinkę, a kiedy jest już ciemno zjeżdża się do nas cała rodzinka. Jemy sobie tradycyjnie mniej-więcej dwanaście potraw, potem rozpakowujemy prezenty i śpiewamy kolędy. W Boże Narodzenie przeważnie jedziemy do babci i siedzimy tam przez całą przerwę świąteczną.
6. Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia?
Barszcz z uszkami, ubieranie choinki, prezenty i jeszcze wiele innych rzeczy!
7. Czy macie jakieś tradycje świąteczne?
Nie wiem czy można to uznać za tradycję, ale co roku mamy prawdziwą choinkę z lasu. ^^
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Te najpopularniejsze: „Jingle Bells", „Merry Christmas Everyone", „Deck The Halls", „Last Christmas" i jeszcze kilka innych.
9. Jaką będziesz miała choinkę w tym roku?
Tak jak napisałam wyżej - prawdziwą.
10. Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach świerka i pierniczków.
11. Jaki kolor lampek choinkowych lubisz najbardziej? (Znowu choinki?!)
Lampki, które mam w pokoju są kolorowe, ale najbardziej podobają mi się żółte.
12. Czy odliczasz dni do świąt?
W tym roku jakoś nie.
13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Nie maluję paznokci.
14. Ulubiony zimowy napój?
Herbata, gorąca czekolada i kakao. 
15. Jak wygląda Twój pokój podczas okresu świątecznego?
Przeważnie wokół mojej tablicy korkowej wiją się lampki i w sumie to jest wszystko.

I klasycznie: kilka zimowo - świątecznych zdjęć z weheartit.com.








A jeśli chodzi o kategorię co u mnie słychać, to ogólnie nie jest źle. Tydzień temu biwak drużyny, w tym tygodniu biwak zuchowy, za tydzień przekazanie Betlejemskiego Światła Pokoju, a potem jeszcze tylko tydzień i nasze kochane święta. Będziemy jeszcze robić z drużyną kartki świąteczne, więc może wstawię zdjęcia naszych dzieł. Na mikołajki kadrowe dostałam takiego ślicznego bałwanka na choinkę i mamby (które zjadły mi Blada z Gubi). ^^ O! Teraz mi się przypomniało, że za tydzień jedziemy jeszcze z klasą do kina i na kręgle. Ciekawa jestem czy to wypali.

Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

10 komentarzy :

  1. Tak grudzień w szkole = więcej obowiązków na szczęście już przeżyłam 3 dni egzaminów próbnych i mam nadzieję że już będzie lepiej ;)
    Bardzo fajne te inspiracje uwielbiam jak robisz takie notki trochę o sobie jakiś tag i inspiracje :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Należe do grona osób, które nie lubią tych Świąt ( jak i żadnych ) więc się lepiej nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamba była pyyszna! ♥
    Kocham święta. Chociaż zauważyłam, że im starsza jestem, tym mniej sprawiają mi radość. A szkoda chciałabym wierzyć w Mikołaja, przeszkadzać rodzicom w ubieraniu choinki, nie cieszyć się że względu na wolne dni tylko same w najczystszej postaci święta...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja kocham święta <3 Te przygotowywania, choinka, prezenty <3 Oby był śnieg na święta, bo w tamtym roku było 15 stopni na plusie ! > . <
    Kocham obrazki z tej strony- są śliczne :3

    Serdeczne pozdrowionka przesyła Olcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, tak ci zazdroszczę prawdziwej choinki, moi rodzice nigdy nie chcieli się na taka zgodzić :P http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozwól, że ambitniejszy komentarz napiszę potem, bo już zmęczona jestem. :c
    Naprawdę fajny post i aż poczułam zbliżające się święta. ;)
    Będę zaglądać. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany, ile Ty masz zajęć zawsze! :D Ja też na dole mapy, wciąż śniegu nie ma. Jedynie o to szron gdy się idzie na roraty, żeby kierowcy mieli co skrobać (współczuję im) :d
    Jako że nie odliczasz dni do świąt, oficjalnie Cię informuję: pozostało ich już tylko 15 :) W tym 8 razy jeszcze pójdziemy do szkoły. Brzmi obiecująco, co nie? :D
    Pozdrawiam i życzę ŚNIEGU Tobie i mnie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat mieszkam na górze mapy i u mnie także niestety śniegu ani widu, ani słychu:( Rano pojawia się tylko szron. No i oczywiście mróz taki, że można paść. I tym bardziej dobijające jest to, że nie ma tej białej, cudownej kołderki!
    Taaaak! Już niedługo święta! Tak na nie czekam:) To mój ulubiony okres w roku. Jest tak wokoło pięknie (co prawda czasem nieco kiczowate są te wszystkie ozdoby, ale coś w sobie mają- taką zapowiedź czegoś miłego!), ciepło, wszyscy jakby trwają w oczekiwaniu, wszyscy wszystko przygotowują... ten przedświąteczny klimat to naprawdę coś niesamowitego. Oczywiście same święta są najlepsze:) Szkoda tylko, że trwają w gruncie rzeczy tak krótko...
    Mój ulubiony film świąteczny to ,,To właśnie miłość". ,,Listy do M." to taka polska wersja tej pozycji i chociaż też bardzo fajna, to jednak uważam, że to brytyjska komedia jest o niebo lepsza. Zabawna, pełna świątecznego ciepła i oczywiście miłości:D
    Z bożonarodzeniowych zapachów u mnie chyba wygrywają pomarańcze z wbitymi w nie goździkami. Pachną niesamowicie! Uwielbiam też woń żywej choinki.
    Oczywiście obowiązkowo zdjęcia z We Heart It:) Dziękuję ślicznie za obserwację, odwdzięczyłam się tym samym. I owszem, moje nowe zdjęcie profilowe na bloggerze pochodzi z Twojego konta na WHI. Przyznaję, że naprawdę mi się spodobało. Jest piękne!
    A Leo Valdez jest genialny. Mimo wszystko jednak nie potrafię rozdzielić jego i Kalipso, stąd taka, a nie inna odpowiedź na moje pytanie nominacji... ale wiesz co, gdyby ożywienie bohaterów ,,Olimpijskich herosów" było możliwe, to w sumie na dobre nam by to wyszło. Ja bym ożywiła Percy'ego i Annabeth, Ty Leona, Bukwa chciała Nica... i tak zebrałybyśmy wszystkich bohaterów!:D
    Pozdrawiam ciepło,
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta bez śniegu to jak... no, jak... w każdym razie to beznadziejne (wyczuwam u siebie brak zdolności do poetyckich porównań)! Ale jeszcze dwa tygodnie, może coś się zmieni. Oby.
    Zazdroszczę takiego spełnionego życia harcerskiego (jak to brzmi! ^^'). Moja drużyna trochę podupada (i nie mamy biwaków! Skandal!), więc miło się czyta, że nie u wszystkich tak jest ;) Ale rzeczywiście, masz mnóstwo zajęć. Ale właściwie czemu nie? A właśnie, jak to jest z Twoją szkołą muzyczną? I stopień? II? Sorry za takie wypytywanie, ale po prostu się interesuję, bo sama nigdy nie chodziłam do takiej stuprocentowej szkoły muzycznej i jest ciekawa jak to jest :)
    Zastanawia mnie ten klimatyczny obrazek jakiegoś cieplutkiego, zachęcającego napoju z piankami. Co to może być? Kakao? ♥ Mniam.
    W ogóle to weheartit obfituje w takie śliczne obrazki. Czasem gimbusiarskie, ale i tak piękne.
    A ja jestem rebelem. Oglądałam Kevina tylko RAZ w życiu. I w te święta zamierzam nadrobić braki :D
    B.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki świąteczny klimat. *.* Piękne zdjęcia. ^^ Ja osobiście aż nie mogę doczekać się świąt. <3
    Wiem, niezbyt ambitny ten komentarz, ale już ambitniejszy niż poprzedni. ;)
    A, i dziękuję, że do mnie wpadłaś! I cieszę się niezmiernie, że spodobał Ci się mój "Elf". <3 ;) ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥