11 października 2014

131. Książkowy 'Albo TAG'!

Hej!
Tak, znowu była okropna przerwa. I moje wytłumaczenie jest znowu takie same - nie miałam czasu. Nasza kochana pani dyrektor szkoły muzycznej wydała rozporządzenie, że do premiery musicalu nie będzie żadnych lekcji. Zero zespołu, zero chóru, zero teorii i co najgorsze - zero intrumentu. Przez najbliższe dwa tygodnie jesteśmy zdani tylko i wyłącznie na siebie. Nie jest to łatwe, biorąc pod uwagę fakt, że próby mam 6 dni w tygodniu, więc w domu bywam czasem tylko godzinę dziennie. Na szczęście znajduję odpoczynek w harcerstwie. Drużyna starszoharcerska, do której należę nawiązała współpracę z miejscowym punktem PTTK. Na pierwszej wycieczce ZHP reprezentowało wprawdzie tylko siedem osób, ale mamy nadzieję, że następnym razem będzie nas trochę więcej.
Jak już pisałam w notce poinauguracyjnej, zastanawialiśmy się nad wyjazdem na HaReM (Harcerska Rewolucja Muzyczna). W tamtym roku był okropnie drogi, więc nie pojechaliśmy, a festiwal odwołano, ponieważ zgłosiło się za mało drużyn. Blada pisała do organizatorów, że gdyby było taniej to na pewno byśmy pojechali. I co? W tym roku jest jeszcze drożej!Chyba nigdy nie uda nam się gdzieś zaistnieć! klik
Poza tym muszę się w końcu wziąć na mundur. Kupić nową rogatywkę, odpruć i przyszyć parę rzeczy, wyprać chustę. Gdybym tylko miała czas!

Ale jak widzicie znalazłam chwilę na bloggera i tak oto zostałam tagowana do książkowego 'Albo TAGu' przez Karolinę, której bardzo dziękuję! :)


1. Wolisz powieści jedno-tomowe czy trylogie?
Raczej trylogie, bo po pozycjach jedno-tomowych zawsze czuję taki niedosyt. Wprawdzie po przeczytaniu ostatniej części trylogii też tak przeważnie mam, ale jednak postawie na te drugie.

2. Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?
To jest dla mnie bardzo trudne pytanie, ponieważ uwielbiam Ricka Riordana, Andrzeja Maleszkę, Carlosa Zafóna, ale lubię też oczywiście Joanne Rowling, Agathę Christie, Ewę Nowak i wiele innych autorek i autorów. Nie potrafię podać jednej odpowiedzi na to pytanie.

3. Wolisz kupować tylko w empiku czy tylko w księgarniach internetowych?
Jedynymi książkami jakie do tej pory kupiłam przez internet były książki do kształcenia słuchu. Mam kilka pozycji z Empiku, ale większość mojej biblioteczki dostałam lub kupiłam w miejscowej księgarni.

4. Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy żeby przekształcono je w serial?
Zależy, bo niektóre lepiej wyszłyby w formie filmu, a niektóre w formie serialu. :) Zastanawiałam się kiedyś co by było, jakby ktoś napisał książkę na podstawie jakiegoś polskiego serialu...

5.  Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
Normalnie wolałabym czytać 5 książek tygodniowo, ale niestety mam na to za mało czasu, więc lepiej będzie jeśli wybiorę pierwszą odpowiedź. :)

6.  Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Jasne, że autorem! Zawsze chciałam napisać własną książkę.

7.  Wolisz czytać w kółko 20 lubionych książek czy sięgać po nowe pozycje?
Jest kilka książek, które mogę czytać codziennie i nigdy mi się nie znudzą, ale uwielbiam próbować nowych rzeczy. :)

8. Wolisz być bibliotekarką czy sprzedawcą książek?
Zdecydowanie bibliotekarką. :D

9. Wolisz czytać tylko swój ulubiony typ literatury czy wszystko poza ulubionym typem literatury?

Z reguły czytam książki z mojego ulubionego gatunku - fantastyczne, ale zdarza się, że w moje ręce wpadnie coś zupełnie innego. :)


10. Wolisz czytać tylko książki papierowe czy tylko e-booki?
Jeszcze nigdy nie czytałam żadnego e-booka. :D Wybieram więc książki papierowe. :)

Przepraszam, że ostatnio w postach nie ma nic sensownego, ale mam nadzieję, że niedługo to się zmieni. :) 

Chciałabym Was serdecznie zaprosić na bloga oraz kanał mojej przyjaciółki. Ania dopiero zaczyna i pisać, i nagrywać, więc przyda się jej kilku obserwatorów czy widzów. :) Zarówna ja jak i pewnie ona będziemy Wam ogromnie wdzięczne za jakiś komentarz czy lajk. >BLOG< >KANAŁ<

Na koniec kilka moich ulubionych zdjęć z weheartit.com.






Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

19 komentarzy :

  1. Z większością mam tak samo :P Fajny TAG!

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki jak słuchanie muzyki - najczęściej słucha się muzyki, a nie gatunku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne obrazki i świetne odpowiedzi :D http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne odpowiedzi <3 Właściwie to ja odpowiedziałabym podobnie ;)
    Śliczne zdjęcia <3 Mi też się bardzo podobają :)
    Serdecznie pozdrawiam
    http://zakochanewpsach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ nie ma za co droga Olu :) Wiedziałam że albo nie masz czasu albo pomysłu i jak tylko robiłam ten Tag od razu o Tobie pomyślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden z tych tagów, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no i widzę ,że w końcu coś wymysliłaś :)) Ja sama też się muszę w końcu zabrać za mój post. Niby większość już napisałam ale trzeba jeszcze poprawić błędy i dopracować ^^
    W sumie to nie mam jak więcej skomentować więc..
    Pozdrwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i zachciało mi się Oreo patrząc na zdjęcia, haha. Bardzo fajny tag. Już znana jesteś z mani książek, więc czego można było się spodziewać? ;) Zazdroszczę tej chęci do dalszego czytania, u mnie zanika, przede wszystkim kiedy na głowie mam szkołę, naukę no i jeszcze pisanie bloga. Nie wyrabiam z czytaniem, tylko lektury.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku ! Pierwszy raz jestem u Ciebie i bardzo mi się podoba :D
    Na prawdę ( a mi mało co się podoba) Dlatego oczywiście obserwuję :)
    Zapraszam też serdecznie do mnie :) Zaczynam od nowa po długiej przerwie, dlatego potrzebuję wsparcia i czytelników :D
    Pozdrawiam
    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W wiekszosci odpowiedzi bym tak samo miala haha :) super blog! Tez mam swira na punkcie ksiazek

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że znowu ciekawy TAG;) Ja też ostatnio mam problemy z pomysłami na posty, niestety... eeech... to chyba jesień tak na nas działa. Ale nie można się poddawać! Mam nadzieję, że zapał do blogowania Ci nie przejdzie:D
    Myślę, że miałabym podobne odpowiedzi do Twoich. Ja jednak osobiście o wiele bardziej wolę ekranizacje w postaci filmów, a nie seriali. Ale oczywiście filmy na podstawie książek zrobione sensownie, niepociachane i tak dalej...
    Na podstawie polskich seriali powstało mnóstwo książek. Są powieści oparte na seriach takich jak ,,M jak miłość", ,,Ranczo", ,,Przepis na życie" chyba też... bardzo często takowe powstają:) Jestem ciekawa, jak się je czyta... może kiedyś spróbuję?;)
    Na tej stronce są naprawdę boskie zdjęcia! Bardzo mi się podobają. Niektóre są takie proste, a takie genialne... naprawdę pomysłowe i inspirujące:D
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  12. Na większość pytań odpowiedziałabym tak jak ty. No bo kto z miłośników książek nie chciałby wydać kiedyś czegoś swojego? :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrzę... a tu Ola obserwuje mnie na weheartit :D Ja niestety ostatnio mam przerwę w czytaniu książek i nie potrafię z powrotem się przestawić na książkowe maniaczenie : <
    Muszę przyznać, że ostatnimi czasy zaniedbałam wchodzenie na Twojego bloga. Biję się w pierś i obiecuję poprawę. I błagam o wybaczenie. Obiecuję poprawę. Pozdrawiam, trzymaj się cieplutko w te deszczowe, jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-eronique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post:**

    Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pytania i jeszcze lepsze odpowiedzi :) Czasem lubię przeczytać sobie jakąś książkę :) Fajne jest zdjęcie z ciastkiem przełamanym na pół i z tęczą w środku :)

    Co powiesz na obserwację ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hem, skądś znam te zapracowanie... Ale nawet się cieszę, że mnie dopadło dopiero w liceum, chociaż zdążyłam się w życiu wynudzić. I teraz doceniam swoje zabieganie. Dla mnie odpoczynkiem jest chodzenie po mieście na pociąg...
    Jeszcze drożej dali? Bez sensu zupełnie. Jak ja czasem nie rozumiem tych ludzi.
    Na bloga koleżanki zajrzę, ale nie obiecuję, że nie ucieknę.... ;)

    Ciekawe zdjecie z pomalowanym butem. Lubię malować po butach. I nnych rzeczach. I takich pisaków do ubrań szukam od dłuższego czasu :D Ale ja bym narysowała coś o wiele bardziej makabrycznego, ja siebie znam!
    Doobrze, że moja kawa się nie mnie nie gapi :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥