28 sierpnia 2014

126. Wielki powrót i moje skomplikowane przemyślenia.

     Hej!
    Przepraszam Was bardzo, że mnie tak długo nie było. Pewnie większość z Was nie wie kim jestem, więc pokrótce to wyjaśnię. Na samym początku istnienia bloga razem z Olą pisałyśmy posty, lecz po pewnym czasie nie miałam już na to czasu i wreszcie przestałam pisać. Na prośbę Alokina wróciłam. Tak ja to ta Gabi co dostała Krzyż na obozie :) Dobrze to teraz trochę o poście. Dlaczego skomplikowane przemyślenia? No więc dlatego, że ja mam taki dziwny tok rozumowania, dla mnie w pewnym sensie wszystko ma głębsze znaczenie. Żeby mnie zrozumieć trzeba czasem poświęcić troszkę więcej czasu. Dla niektórych osób to co mówię jest strasznie poplątane, nawet jeśli to wytłumaczę dalej nie rozumieją o co mi chodziło. Właśnie dlatego starałam się uprościć moje przemyślenia jak najbardziej potrafię. Większość         z Was tego nie zrozumie, nie będzie wiedziało o co chodzi, ale część czyli moje "węzełki" będą wiedzieć doskonale. Jestem bardzo ciekawa kto okaże się tym "węzełkiem"...


   Pewne serduszko jest jak dwie niteczki powiązane i poprzeplatane ze sobą tworzą je... jednak dwie niteczki przetarte przez życie rozpadają się, a wraz z nimi to serduszko choć większość tego nie zauważa.   A ono stara się zacierać ślady, że coś nie tak, ale nie wiadomo ile wytrzyma... robi co może by nie dopuścić do całkowitego rozpadu. Życie trwa nadal, wreszcie serduszko ktoś zrozumiał- węzełek. Piszę to właśnie dla tego węzełka, który wydaje się tylko mnie zrozumiał, lecz tak naprawdę mnie uratował. Pragnę przekazać mu wiele, ale nie znajduję na to odpowiednich słów... Może przynajmniej na razie wystarczy jedno szczere dziękuję...



 Pozdrawiam!
~Gabi

14 komentarzy :

  1. Nie wiem czy zrozumiałam ale blog mi się podoba :)

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem...połowicznie. Większość rzeczy zaczynam rozumieć dopiero kiedy mnie samą spotykają. W każdym razie dobrze, że wróciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale rozumiem, o co chodzi. :) Oby każdy znalazł sobie taki swój węzełek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał nie wiedziałam że Ola kiedyś pisała z kimś ale teraz już wiem ;D Też fajnie piszesz jak będziesz miała czas to napisz coś dla nas ;) Co do przemyśleń trochę skompilkowane ale zrozumiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama mam takie skomplikowane myśli... Z chęcią przeczytam więcej takich przemyśleń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skomplikowane. Próbuję zrozumieć, lecz nie wiem, czy rzeczywiście mi się udało to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam AŻ takiego problemu z odczytaniem posta, gdyż sama mam dość skomplikowany tok myślenia :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, nie wiedziałam, że Ola pisała na początku posta z kimś. Cóż, nie czytam bloga aż od początków jego działalności;)
    Fajnie, że wróciłaś. Będą pojawiały się Twoje posty?
    Masz ciekawy tok myślenia... również miewam skomplikowane myśli, ale chyba nie do końca zrozumiałam, co miałaś na myśli. Ale próbuję to sobie poukładać. Skomplikowane to trochę...
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  9. tez czasem tak mysle choc to mega skomplikowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie takie skomplikowane, hehe :)

    Mogłabym liczyć na twoją pomoc w nowym poście?
    http://greentea83.blogspot.com/2014/08/school-clothes-proposals.html

    OdpowiedzUsuń
  11. super post, będę wpadać częściej :*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże, Czarny Charakterku mój!
    Jak ja niczego nie jarzę! Przecież to takie oczywiste! Nie wiem właściwie czemu jeszcze nie odwiedziłam zaprzyjaźnionego psychiatry! Jestem do niczego :( Jak ja mogłam nie zrozumieć?!
    No nic... Jakoś się z tym pogodzę i dziękuję za określenie mnie twym "węzełkiem" ;) To wiele dla mnie znaczy! Naprawdę wiele! Tylko nie jestem pewna czy na nie zasługuje...
    Alokin.
    PS. Czekam na twojego prywatnego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo już rozumiem o co z tymi węzękami w sql ci chodziło! ^^
    To naprawdę fajnie , że wróciłaś :) Fajnie będzie czasem poczytać te twoje skomplikowane myśli :D Będę miała czas żeby się zastanowić :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥