18 sierpnia 2014

124. Trochę o muzyce, czyli czego właściwie słucha Ola...

Hej!
Czy tylko ja nie mogę jeszcze przyjąć do świadomości, że za dwa tygodnie idziemy do szkoły? (Tak, pomagam.) Już teraz wiem, że wrzesień będzie dla mnie okropnie męczącym miesiącem. Przyjęłam propozycję funkcji przybocznej u zuchów, więc pracy będzie dużo. W drugi weekend tego miesiąca wybieram się na Inaugurację Roku Harcerskiego razem z harcerzami starszymi. W najbliższy piątek miałam jechać na zlot hufca, ale niestety został odwołany. Tak więc do końca sierpnia siedzę u babci. :) Nie mam ostatnio pomysłów na notki, więc w komentarzach możecie podsuwać mi jakieś ciekawe TAGi czy co tam chcecie.
A dzisiaj coś tematycznego, bo z sondy, która jeszcze niedawno gościła na pasku bocznym wynika, że takie posty lubi najwięcej osób. Zapraszam!

Wolna Grupa Bukowina! Ogólnie rzecz biorąc, poezję śpiewaną poznałam przez harcerstwo, a teraz jest ona jednym z moich ulubionych gatunków muzycznych. WGB kocham. Świetne głosy, świetne instrumenty, świetne piosenki. Czego chcieć więcej?



Connie Talbot! Zgaduję, że 1/20 z osób, które to czytają nie wie kto to. Uczestniczyła w pierwszej edycji Britain's Got Talent, gdzie dostała się do finału. Później nagrywała covery na YouTube, przez co w końcu napisała kilka swoich piosenek. Wyżej widzimy ją razem z bratem. Connie ma aktualnie 14 lat i jest zdecydowanie moją ulubioną wokalistką. 


Stare Dobre Małżeństwo! I znów wróciliśmy do poezji śpiewanej! SDM nie ubóstwiam tak jak WGB, ale lubię kilka tworów tego zespołu. Jak większość z Was pewnie wie (albo nie), SDM rozpadło się kilka lat temu z przyczyn nikomu nie znanych...



Cimorelli! Jest to sześcioosobowy zespół, którego nazwa jest jednocześnie ich nazwiskiem (są siostrami). Na początku nagrywały zwykłe covery na YouTubie, a w 2008 wydały pierwszą płytę. Naprawdę warto ich sobie posłuchać.


Lenka! Jej! W końcu coś normalnego! Bardzo lubię twórczość tej pani. Ma takie śliczne, delikatne piosenki i dużo osób porównuje jej głos do... mojego. Uwielbiam słuchać jej dzieł np. podczas czytania książek. Wyżej mamy oryginalny utwór, który pokazałam wcześniej w wykonaniu Connie. :)


Ed Sheeran! Ostatnio stał się bardzo popularny przez ścieżkę dźwiękową w Hobbicie, ale ja kojarzyłam go już wcześniej właśnie z utworu wyżej - The A Team. Ed przepięknie śpiewa, kocham wszystkie jego piosenki. 

Jak widzicie nie jest tego jakoś okropnie dużo. Chciałam, żebyście się mniej - więcej zorientowali w moich gustach muzycznych. :) Wiem, że niektórzy mogą uznać, że jestem dziwna i słucham takich starych zespołów, ale po prostu je lubię i nic na to nie poradzę. 

Jakie są Wasze ulubione zespoły?
Macie jakieś pomysły na nowe notki?


Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

22 komentarze :

  1. Większości wokalistów nie znałam, ale całkiem miło się słucha ;)

    http://pusta-szklanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka :*
    Moi ulubieni wokaliści i zespoły to : G. Turnau, Blue Cafe, BTS, SHINee, Ewa Farna, Sylwia Grzeszczak, Honey
    Możesz zrobić "Common White Girl Tag" :) u mnie to fajnie wyszło :*
    Jak coś możesz napisać że ja Cię otagowałam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione zespoły to wszelkie metalowe i rockowe składy, a na ich czele 30STM, Nirvana, Linkin Park, Metallica itp, itd. Zaciekawiła mnie poezja śpiewana, zaraz sobie je przeszłucham.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne nutki

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze nie znałam praktycznie nikogo z tych wymienionych :)
    Ale ta czternastolatka ma przepiękny głos <3
    Ja namawiam cię do zrobienia Tag Moja pierwsza książka sama pisałas że zastanawiałaś się nad tym więc jestem jak najbardziej za tym byś go zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja słucham Ariany Grande oraz The cab.
    Jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć o Arianie to zapraszam do mnie http://itsgrandeworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie się podziała Saszan? :) Przecież jesteś Saszanators! Nie ładnie :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham One Direction i Justina Biebera
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe piosenki.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, musiałaś przypominać, naprawdę?!
    Żartuję, żartuję. Sama o tym doskonale wiem, bo codziennie patrzę w kalendarz i tym samym przypominam sobie, że już zostało niewiele czasu. I ciągle czuję, że ten czas mi przecieka między palcami, bo stale się lenię...
    Ja sama ostatnio też jakoś nie mam pomysłów na notki, szukałam ciekawych TAGów, ale jakoś żadne mnie aż tak nie zainteresowały, chociaż niektóre są ciekawe- typu odpowiadanie na pytania jednym słowem. Mogłabyś zrobić posta o ukochanych książkach, filmach, może o ulubionych słodyczach... a może jakieś posty tematyczne? Nie wiem sama...
    Z wymienionych przez Ciebie artystów bardzo lubię Lenkę, Sheerana znam akurat z "I see fire" i uwielbiam ten kawałek. Artysta ma naprawdę dobry głos!
    Ja ostatnio słucham najwięcej wczesnych utworów Guns'n'roses (późniejsze są słabe), Red Hot Chili Peppers, AC/DC, The Rollng Stones, Janis Joplin. Jak widać, na rockowo;) Uwielbiam też Michaela Jacksona, ale teraz troszkę od niego odpoczywam;)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  11. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych co tu wypisalas slucham tylko Ed'a. :)
    Swietna notka. ;*

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  13. Pytałaś się o obserwacje przez GFC musisz w pisać taki kod
    Obserwuj przez GFC

    Jak będziesz miała jeszcze jakieś pytania do mnie to pisz na mój email karola8399@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę poczekaj jeszcze raz spróbuję
      Obserwuj przez GFC

      Dokładnie masz tu napisane
      http://pinkk-rainbow.blogspot.com/2014/04/tutorial-jak-dodac-gadzet-obserwuj.html

      Usuń
  14. kocham Ed'a Sheeran'a *.*
    masz ciekawy gust muzyczny ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie powiem, gust muzyczny masz bardzo rozległy i w sumie dość nietypowy :)
    naprawdę podziwiam, masz zapewne dobre ucho do muzyki :)
    ja słucham w zasadzie wszystkiego co wpadnie mi w ucho :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, Olu!
    To znowu ja. Piszę w odpowiedzi na Twój komentarz, zresztą wyjątkowo długi, zabawny i sympatyczny, jak zwykle! Bardzo dziękuję:D
    Ach, zapomniałam o miejscach zajmowanych przez takich pasażerów jak reklamówki! Fajnie, że to zauważyłaś. Ja też dostaję niemalże ataku furii, gdy widzę takie przypadki. Ale chyba powinno się wtedy uprzejmie poprosić właścicielkę reklamówki (ona sama chyba by się nie ruszyła...), żeby ustąpiła miejsca. Może tamta pani tego nie zauważyła? Naprawdę, ludzie czasem bywają ślepi, chociaż brzmi to nieprawdopodobnie...
    Jestem ciekawa, w jaki sposób Cię natchnęłam;) Czekam na kolejną notkę:D

    A co do Stasi... mam absolutnie takie same odczucia jak Ty. Jest mi strasznie przykro, że Sia Siaa odeszła z blogosfery! Nadal wierzę, że to jakiś głupi kawał, a w kolejnym poście napisze: "Ha, ha, daliście się nabrać!". Także już za nią tęsknię, chociaż znam ją tylko z internetu. Boże, blogosfera jednak niesamowicie łączy ludzi. Czuję się tak, jakbyśmy byli wielką rodziną. A jeden człowiek na długo wyjechał. Może nawet na zawsze... Stasia również była jedną z moich ukochanych blogerek, na jej bloga trafiłam stosunkowo późno, bo chyba w marcu. Uwielbiałam jej posty i komentarze, było w nich tyle śmiechu, dystansu do siebie, żartów, komicznych fragmentów, nawet, jeśli posty były o niczym, to dzięki Stasi były fascynujące! Tak, czuję się tak samo jak Ty.
    Ale nie możemy tak się smucić! Czuję, że Sia Siaa powróci. A na razie po prostu to przeczekajmy. Powiem Ci, że tak mi lżej, gdy o tym popisałyśmy:)
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  17. Czeeeeeść!
    Jejciu, lubisz naprawdę same fajne zespoły! Strasznie mi się spodobało SDM! Wokalista ma przeciekawy głos i mówi tak, że wszystko rozumiem. Chociaż chodzę do SM nie słucham muzyki i zastanawiam się skąd wszyscy znają tyle zespołów. Wchodząc na blogi na ogół są to.. niezbyt popularne zespoły. O Connie słyszałam, nawet oglądałam tą edycję Mam Talent ^^ Świetnie jej wyszła ta piosenka z bratem! I to na dwa głosy... Tak lekko i wesoło. No i, że to rodzeństwo śpiewa - samo w sobie ciekawe. Nie wyobrażam sobie, że borę z Marzenką gitarę i śpiewamy! :D
    6 sióstr, wszystkie śpiewają?! łaaaał... Niestety nie lubię takiej muzyki :c Ale to, to... dziwne! Coś jak siostry Bronte!
    Faktycznie masz podobny głos do Lenki. Znaczy się z tego co.. no słyszałam (^^). Wyrośniesz na słynną piosenkarkę! I będziesz grać na gitarze! 0.o
    O Edzie słyszałam, faktycznie - tylko z ścieżki dźwiękowej z Hobbita. Taaak... No i słuchałam go w kółko jak na pięciodniowej wycieczce, dziewczyny włączały telewizor i tam leciał ciągle ten teledysk ^^
    Słuchasz samych oryginalnych zespołów! Chyba zacznę niektórych słuchać. :D
    Co ja lubię? Kaczmarskiego, Zaz.
    Ola! Proszę mi się tu nie smucić, zrozumiano? UŚMIECH! No, aż mnie brzuch rozbolał z wyrzutów sumienia! Nie smućcie się, błagam! DZiękuję za sympatyczny, miły komentarz. Po nim miałam ochotę znów zacząć pisać, ale. No. Postanowiłam! Będzie mi Ciebie Ola, brakowało, naprawdę! Trzymaj się tam. I blogosfera chyba jakoś wytrzyma, dziękuję za miłe słowa! Ale Ty nie możesz przestać pisać, dobrze? Bo co będę czytać jak dopadnie mnie nuda, hm?
    A co do powrotu - wrócę, na pewno, więc nie martw się. Może za pół roku? Nie odchodzę na zawsze! No. Głowa do góry! Za kilka miesięcy ujrzysz post, pt : jestem, żyję. I może znów zacznę pisać. Tylko proszę się nie smucić!

    Pozdrawiam cieplutko (super post. o obozie przeczytałam, ale nie zdążyłam napisać komentarza :c)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słuchamy podobnej muzyki :)

    http://cheffiex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kocham Eda <3 ostatnio słucham ciąąąągle AFIRE LOVE <3

    http://saavemylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥