25 lipca 2014

122. Ola jedzie na obóz! ^^

Tak, ku radości wszystkich tu obecnych Ola wyjeżdża! Oczywiście potwornie się cieszy, bo wie, że pozna mnóstwo nowych osób, zamknie w końcu Tropicielkę, może dostanie chociaż raz do ręki gitarę... Ale konkretnie! Wyjeżdża w poniedziałek, wraca dziesiątego sierpnia, czyli nie będzie jej dwa tygodnie. Zero telefonu. Zero komputera. Zero internetu. A! Właśnie! Bo to jest obóz harcerski! Jej trzeci! ^^ Jutro jedzie do babci i zostaje tam do niedzieli, więc odpada pakowanie się na ostatnią chwilę. Swój plecak zaczyna załadowywać już teraz, ale kilka rzeczy jeszcze się pierze. Nie wie co jeszcze napisać więc się z Wami żegna.

P.S. Ola dostała się do klasy z rozszerzonym językiem angielskim razem z 22 dziewczynami i 5 chłopakami... Tak.
P.S. II Zapraszam do oddawania głosów w ankiecie na pasku bocznym!

A więc rozpaczajcie!
Ola pozdrawia serdecznie!


*Nie pytajcie czemu cała notka jest napisana w trzeciej osobie. Też tego nie wiem.*

18 komentarzy :

  1. Fajne mają te gitary! Chyba już lubię harcerzy :D Chociaż nie, zawsze ich lubiłam.
    Po co ci mówić, abyś się bawiła dobrze, skoro i tak będziesz zachwycona, gdy wrócisz? Więc życzę ci, aby była ładna podoga i dużo gitar!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Olu!
    Wybacz, że nie skomentowałam poprzedniego posta- przeczytałam go wprawdzie, ale nie zdążyłam zostawić wpisu, ponieważ czas mnie gonił, a tu tyle blogów do przeczytania po powrocie... no właśnie, ja wróciłam, Ty wyjeżdżasz, ale się złożyło;)
    Mam nadzieję, że będziesz się świetnie bawiła na obozie, życzę Ci tego z całego serca! Tak jak Bona, życzę jeszcze pięknej pogody, wielu gitar, cudownych chwil, wspaniałych wiadomości, mnóstwa głupawek i wielkiej radochy:D
    Pozdrawiam ciepło!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci się klasa trafiła... ;) Życzę miłego wyjqzdu, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeeej Hura hura! To chyba nie muszę pisać nic więcej tylko do zobaczenia!!!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracamy 10 nie 9 :v
    Ubolewam nad naszą klasą ;-; Za DUŻO dziewczyn ;-;
    No nic dozobaczonka na obozie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będziesz się dobrze bawiła na tym obozie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz fajnie :) Zabierz mnie ze sobą :D Życzę ci miłej zabawy i Gratuluje przyjęcia do klasy językowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buhahahaha! Ja się zbuntuję i rozpaczać nie będę!!! Czemu? No bo jadę z tobą zawojować świat =D Ojej, jeszcze tylko jutro i... OBÓZ!!! Ale się cieszę :)
    Uuu i punkt 21^^ Kocham tą liczbę!
    Ola to będzie na pewno niezapomniany obóz :)
    Pozdrawiam Cię i buziaki ślę =D
    Alokin.
    PS. Mi też odwala... chyba... AAAA! To wszystko przez te "emocje przed obozowe"! Emocje przed obozowe?! Tak, zdecydowanie ze mną już coraz gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego obozu!
    Ja nie należę do harcerstwa, byłam tylko na jednym obozie dla zuchów, ale teraz jakoś mnie już nie ciągnie do takich spraw. No, typu właśnie takich obozów. Wolę coś tematycznego ;)

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post ;)) udanego wyjazdu!

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego wyjazdu :)

    http://przyjaznmiloscitesprawy-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wyjazdu ! :)
    Zapraszam do mnie.

    http://ally-allly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego wyjazdu : )!!

    Jeśli szukasz czegoś świeżego i nowego śmiało wpadaj do mnie! Już niedługo ruszam z nowymi notkami, które mogą cię zaciekawić :) Zapraszam do obserwowania i komentowania! Będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz! :) :
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie chcę straszyć, ale taka klasa to porażka - albo nie przetrwa i się rozpadnie, albo będziecie się razem męczyć.
    Miłego pobytu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego obozu! Co ja gadam - wiadomo, że będzie miły! ;D Wiedziałam, że dostaniesz się do tej klasy - wiedziałam!!!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale bym się teraz przejechała na jakiś obóz... Cóż, może za rok. Życzę udanego wyjazdu :)
    http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com
    http://czytasz-zyjesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanego wyjazdu :** a po obozie się widzimy !!!!! <3

    http://anelllblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥