3 lipca 2014

120. Zabijecie mnie, czyli Liebster Blog Award!

Nie wiem, który raz rozpisuję tą nominację, ale na pewno nie pierwszy. Pewnie niektórym blogerom LBA już się znudziło, więc nie obrażę się, jeśli osoby, które nominowałam nie odpowiedzą. Poza tym pytania nie chciały się formować w mojej głowie, więc nie wyszło za ciekawie. :( Tym razem wyróżniła mnie Słodka Karolina, której bardzo dziękuję. :)

1. Ulubiony kolor?
Szczerze mówiąc, nie mam ulubionego koloru. Czasem lubię fioletowy, na drugi dzień pomarańczowy, a za tydzień turkusowy. Wszystkie kolory są piękne!
2. Jaka jest wasza pasja?
Harcerstwo, muzyka, książki, góry, rowery, śpiewanie, magia i na pewno jeszcze coś, ale w tej chwili nie przychodzi mi do głowy.
3. Kto jest Tobie najbliższy?
Mam bardzo dużo bliskich osób.
4. Czy kiedyś pisałaś pamiętnik?
Oczywiście! Miałam już kilka pamiętników, teraz też prowadzę jeden. :)
5. Czy masz psa?
Nie i chyba nie chciałabym mieć.
6. Co jest dla Ciebie najdroższe?
Chodzi o coś najcenniejszego, tak? A więc są to moje wszystkie śpiewniki, szczególnie ten najstarszy, flet i moja dwu-półkowa biblioteczka.
7. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Najlepiej wspominam Pocahontas, Muminki, Smerfy i jeszcze kilka takich starych bajek.
9. Ulubiony sport?
Zdecydowanie badbinkton! Oczywiście kocham też jeździć na rowerze.
10. Jaka fryzura jest dla Ciebie najwygodniejsza?
Chyba najzwyczajniejszy kucyk gdzieś na czubku głowy albo warkocz.
11. Czy masz rodzeństwo? 
Tak, mam rodzeństwo.

Moje pytania:
1. Co najczęściej jadasz na obiad?
2. Jaka jest Twoja ulubiona herbata?
3. Ile masz kolczyków i ile chciałabyś jeszcze mieć?
4. Jak wygląda Twoja myszka od komputera? (opisz)
5. Wolisz siedzieć na krześle czy w fotelu?
6. Jeżeli miałabyś się wyprowadzić ze swojego mieszkania i wziąć ze sobą tylko jedną rzecz, to co by to było?
7. Do głosu jakiej sławnej osoby da się porównać Twój głos?
8. Wolisz czerwoną czy zwykłą cebulę?
9. Jakie jest Twoje ulubione ciasto?
10. Miałaś kiedyś jakąś kolekcję? Jeśli tak, to czego?
11. Jaka jest najciekawsza książka, którą dostałaś od szkoły?

Nominuję:
http://uradosnejwariatki.blogspot.com/
http://takizwyczajnyblog.blogspot.com/
http://aleeexismurphy.blogspot.com/
http://terra-feliks.blogspot.com/
http://sztukiibanialuki.blogspot.com/
http://swiat-oczami-zakreconej-nastolatki.blogspot.com/
http://minnority.blogspot.com/
http://wblaskuwolnosci.blogspot.com/
http://xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com/
http://mandostyle.blogspot.com/
http://willbefantastic.blogspot.com/

Tak w ogóle, to zapraszam do Blogowego Klubu Książki! Zienka podsunęła mi go, zapisałam się i już kończę książkę, która jest wybrana na lipiec!


BKK to Blogowy Klub Książki, czyli klub, który zrzesza blogerów, którzy chcą przynależeć do Klubu Książki, ale nie mają takiej możliwości w swojej miejscowości, chcą dyskutować o książkach, chcą poznać nowe książki, chcą poznać kogoś nowego. W każdym miesiącu wybieramy książkę, którą czytamy przez okrągły miesiąc, dnia 26 każdego miesiąca dodaje post rozpoczynający dyskusje z informacją o tym, jaką książkę czytamy w następnym miesiącu i krótką opinią o książce, aby pierwszy komentujący miał się do czego odnieść, następna osoba odnosi się albo do mojej opinii albo do opinii poprzednika i tak dalej.


Jak lecą pierwsze dni wakacji?

Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

27 komentarzy :

  1. lba mi się już znudziło..

    OdpowiedzUsuń
  2. Och nie spodziewałam się że mój też jest jednym z twoich ulubionych :)
    Dziękuje że jednak podjęłaś się nominacji :) Z chęcią zapiszę się do tego klubu bo jestem molem książkowym i doskonale się tam nadaję :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, jakoś podejrzewałam, że mnie nominujesz ;) Oczywiscie odpowiem, mi się to jeszcze nie znudziło. A wręcz uważam, że liebster award świetnie pobudza wyobraźnię- bo chyba nie myślisz, że tak sobie zwyczajnie odpowiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że miałabym sporo podobnych, a nawet takich samych odpowiedzi :) . Dziękuję za nominację! Jeej mam ich już chyba z pięć zaległych, więc w następnym poście chyba tylko odpowiadam na pytania :). Jak miło, że mój blog należy do Twoich ulubionych! Czuję się zaszczycona! Dziękuję :)
    Jaki ciekawy pomysł z tym blogowym klubem książki! Chyba też się zapiszę!
    Jak lecą pierwsze dni wakacji? Ja już przyjechałam w zasadzie z wakacji, więc głównie się nudzę, ale potem już na 100% jadę na obóz! Prawie skakałam z radości jak się dowiedziałam! W końcu się spotkamy :) .
    A i wysłałam Ci kartkę z Warszawy, więc w najbliższych dniach powinna dojść. Miałam Ci nie pisać, ale chciałam Cię uprzedzić jakbyś nie wiedziała od kogo to :) . Podpisałam się Zuzia więc myślę, że się domyślisz.
    Pozdrawiam i do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś też robiłam LBA (na sam początek mojego pisania), a potem już nie miałam ochoty :D

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Heeej ^^
    Ooo... Dziękuję za nominację, chociaż wiem co napisać w następnym poście :D Nawet nie wiesz jak się cieszę, że jestem jednym z Twoich ulubionych blogów, no, to takie miłe jest ^^
    Też jestem fanką kucyków i warkoczy, zdecydowanie. Chociaż człowiek nie żuje swoich włosów, nie ma ich w nadmiernych ilościach w oczach, no i wygląda Ok :D
    Badminton rządzi! Piąteczka! Nigdy jednak nie gram na punkty, tylko na ilość odbić, bo to jest takie, no zabawniejsze i nie potrzeba siatki ;)
    Muminki były śmieszne :D Ale mnie przerażają te białe stworki, brr... No i ta piosenka "muminki się cieszą, że kogoś powieszą, mumiiinkiiii!"

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojciu, trzeba będzie wziąć.. się... w troki i wymyślić odpowiedzi... Postaram się narysować, więc może to trochę potrwać :) Zwłaszcza wymyślanie, bo łatwych pytań to ty nie dałaś, no gdzie! Jak ja narysuję swój głos?? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje nominacji do lba ;3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh mój blig należy do twoich ulubionych?;o Miło słyszeć, dziękuję :P Twoje pytania jak zwykle zadziwiają orginalnością :P Opisac swoją myszkę? Chyba będę musiała wyrazić ci moją wdzięczność(słownik synonimów ,nie pytaj :D) za to że jednak mnie nie nominowałaś :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pocahontas... była taka odważna, silna, potrafiła oddać wiele w słusznej sprawie. Do tego była piękna, inteligentna i romantyczna - ideał kobiety, prawda?

    Nie mam pojęcia, jak to się dzieje, ale Twój blog jest już kolejnym, który zagubił mi się w blogosferze... a teraz gdy trafię na któryś z nich nie wiem, co napisać, ech.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooch, jak mi miło, mój blog należy do Twoich ulubionych! To takie cudowne... aż na sercu się ciepło robi, gdy ktoś docenia moje starania!
    Heh, rzeczywiście, wszyscy Cię nominują do LBA! Ja na Twoje pytania prawdopodobnie odpowiem, w jakim czasie, jeszcze nie wiem, ale obiecuję, że odpowiem! Bo zadałaś naprawdę świetne pytanka, masz do tego dryg, co? Ech, ja będę miała problem, bo limit niebanalnych pytań chyba mi się wyczerpał (wymyślałam nie tylko na moim blogu, ale także na tym o herosach, który prowadzę z moimi koleżankami...). Chociaż kto wie, możliwości wyobraźni człowieka są niesamowite!
    Pozdrawiam gorąco!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku! Dziękuje bardzo za zaproszenie do zabawy^^ Kocham LBA!!!
    Aha, czyli mój blog należy do jednych z twoich ulubionych? Łącznie z tym "W blasku wolności" i moim "okruchem"?! Ola przerażasz mnie, ale z drugiej strony BARDZO się cieszę ;)
    Rozpiszę notkę jakoś tak w najbliższym czasie... Chyba :)
    Pozdrawiam cieplutko Alokin <3

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję serdecznie za nominację :)
    pozdrawiam gorąco, Alex <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za nominację. Trzeba będzie wymyślić jeszcze jakieś odpowiedzi. Nie wiem jeszcze czy uda mi się w kolejnym poście napisać, ale na pewno to zrobię. Mój blog jest jednym z twoich ulubionych? Miło :) Zastanawiam się nad tym klubem ksiązk, ale chyba zapisze sie dopiero wtedy jak przeczytam parę książek, które wypożyczyłam i jeszcze ich nie przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło spotkać fankę Muminków, która w dodatku prowadzi pamiętnik! Teraz coraz więcej osób (przynajmniej wśród moich znajomych) poprzestaje na blogu/fb/tumblr czy co tam jeszcze, mało kto prowadzi jeszcze pamiętnik w starym stylu. ;) Ja od podstawówki zabazgrałam i powyklejałam już kilkanaście grubych zeszytów, kiedyś będę z nimi wspominać. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne odpowiedzi :D Zapraszam na nowy rozdział :D http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie robię LBA - jakoś mnie to nie kręci :) Ale ciekawi masz odpowiedzi :) Pierwsze dni wakacji lecą idealnie. Dwa dni temu wrociłam z Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również nie bawię się w LBA, chyba "za stara" na to jestem :) U mnie akurat lecą ostatnie i przypuszczam, że najkrótsze wakacje w życiu :D

    milennpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam bardzo mało osób,które prowadzą pamiętnik. oczywiście chodzi mi o swój, prywatny a nie taki "blogowy" pamiętnik. '
    Masz bardzo ładny i ciekawy wygląd bloga.
    Podoba mi się jak piszesz posty i z chęcią zostanę tu na dłużej :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://mynovelmypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też miałam kilka pamiętników. Walają się gdzieś po szafach :)

    MÓJ BLOG - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też kiedyś prowadziłam pamiętnik :)
    http://veronicanworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja właśnie chciałabym mieć psa marze o tym ale rodzice sie nie zgadzaja. Moja pasja jest fotografia :)

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/2014/06/jak-bawi-sie-gimbus.html

    OdpowiedzUsuń
  23. ŚWIETNY BLOG ! ♥
    Jestem chyba u Ciebie po raz pierwszy i zdecydowanie nie ostatni :)
    zapraszam do mnie :*
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj ja pamiętam, jak o tej zabawie blogowej było głośno. Aż ją w końcu znielubiłam, bo każdy każego nominował i to było nudne :) Przepraszam, że zaczełam narzekać.. Pierwszy raz tu jestem, a narzekam. Co do wakacji to u mnie strasznie leniwie, nadrabiam zaległości filmowe i serialowe no i growe (chodzi o gry) wymyśliłam nowe słowo.
    Obserwuje Cię, bo mi się tu podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post.


    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥