29 kwietnia 2014

112. To nigdy nie stanie się nudne!


1. Czy masz swoją ulubioną książkową parę?
Ginny i Harry z serii Harry'ego Pottera oraz Ula i Zenek z Tego Obcego.

2. Jaki bohater/bohaterka powieści byłby/byłaby dla ciebie idealną drugą połówką?
Chyba nie spotkałam się jeszcze z takim bohaterem, ale Percy Jackson był nawet spoko.


3. Masz swojego ulubionego wykonawcę/zespół?
Wykonawcy: Connie Talbot, Birdy oraz Saszan.
Zespoły: Dżem, Wolna Grupa Bukowina i Dom O Zielonych Progach.

4. Uważasz, że to autor książki na podstawie której wychodzi ekranizacja, powinien dobierać aktorów? 
Chyba żadko to się zdarza, ale tak. Potem do filmu dopierają aktorów, którzy w ogóle nie przypominają książkowych postaci. Właśnie dlatego nie podobały mi się Kamienie na szaniec.

5. Zdarza ci się czytać książki w innym języku niż polski?
Na angielskim i niemieckim czytam zawartość podręczników... Poza tym raczej nie.

6. Czy istnieje powieść, w której do ostatniej strony nie wiedziałeś, jakie będzie zakończenie? Jaka?
Dużo było takich książek, między innymi większość przygód Sherloka Holmes'a.

7. Jaki gatunek/tematyka jest twoją ulubioną?
Zdecydowanie jest to fantastyka.

8. Często pożyczasz książki?
Bardzo często. Moja domowa biblioteczka zajmuje tylko dwie półki, a żeby dostać się do bibilioteki miejskiej muszę tylko przejść przez ulicę. :)

9. Którą szkolną lekturę wspominasz najlepiej?
Na pewno Anię z Zielonego Wzgórza i Spotkanie nad morzem.

10. Czy istnieje książka, do której wracasz co jakiś czas? 
Są to wszystkie po kolei części Harry'ego Pottera i Magicznego Drzewa oraz Mikołajek. ^^

11. Czy kiedykolwiek odłożyłeś/aś książkę, którą przeczytałeś w połowie i nigdy do niej nie wróciłeś/aś?
Robinson Kruzoe - znienawidzona przeze mnie lektura szkolna, której nigdy czytać nie skończyłam i nie mam zamiaru skończyć. Poza tym każda książka, którą wypożyczę/kupię/dostanę zostaje przeze mnie przeczytana od deski do deski.

Moje pytania:
1. Dostajesz magiczne okulary, które pokazują Twoje życie za 10 lat. Co w nich widzisz?
2. Jakie piosenki najlepiej śpiewa się pod prysznicem?
3. Wolałbyś/abyś mieszkać na Marsie czy Wenus?
4. Dostajesz dwa pudełka, każde z dwudziestoma zapałkami. Masz z nich zrobić coś kreatywnego. Co to będzie?
5. Jaka jest Twoja ulubiona zupka chińska i kisiel na szybko?
6. Czy kiedykolwiek farbowałeś/aś lub masz zamiar farbować włosy? Jeśli tak, to na jaki kolor?
7. Śpisz przy otwartym czy zamkniętym oknie?
8. Jaką piosenkę z dzieciństwa wspominasz najlepiej?
9. Masz do wyboru mieszkać na upalnej Saharze, albo mroźnej Antarktydzie. Co wybierasz? Uzasadnij.
10. Nosisz skarpetki ze wzorkami, czy raczej w jednym kolorze?
11. Co sądzisz o zjadaniu psów?

Nominuję:
oraz każdego, kto chce odpowiedzieć na moje pytania.

Za nominację serdecznie dziękuję Ann.

Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

17 komentarzy :

  1. Hej Ola strasznie dziękuje za nominację <3 Notkę dodam zaraz jak dodam notkę o biwaku - czyli jutro ;)
    Tak w ogóle to zostawiłam komentarz jako pierwsza, Buhahahaha xD
    Co by tu jeszcze... Pytania rozwalają, a no i przeraża mnie NAPRAWDĘ ostatnie!!!
    Ale więcej w jutrzejszej notce^^
    Jeszcze raz dziękuje za nominację i oczywiście serdecznie pozdrawiam Alokin <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Dziękuję bardzo za nominację:)
    Ja jakoś nigdy nie mogłam przekonać się do Uli i Zenka. Ich "miłość" wydawała mi się zawsze taka... sztuczna. Poza tym, Zenek wydawał mi się osobą, która stale zachowuje się jak książę i najmądrzejszy człowiek na świecie.
    Percy Jackson to "dobra partia", mówię Ci! Syn boga mórz,będziesz mogła bezpiecznie pływać statkami, no i gościu romantyczny i taki bohaterski, ma poczucie humoru...:D
    Dobra, żartuję. Ale nie mogłam się powstrzymać, no:)
    Bardzo fajne pytanka, odpowiem z przyjemnością:)
    Pozdrawiam!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :)
    Nie wiem jak ty wymyslasz te pytania ale są genialne i mega kreatywne :P
    Pozdrawiam!
    Szok w trampkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, na takie pytania to nawet odpowiem ;) Ale jak wrócę z wojaży, czyli gdzieś za tydzień, z góry ostrzegam! Szczególnie pytanie o śpiewanie pod prysznicem mnie rozwaliło :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę,że trafiły Ci si e pytania dotyczące książek. Z jednej strony autor książki wie najlepiej jaka osoba wyglada podobnie do danej postaci, ale z drugiej dobrany przez niego aktor nie zawsze będzie umiał dorze zagrać danego bohatera.
    Dziękuję za nominację. W najbliższym poście odpowiem na pytania. Ciekawe są, będę musiała trochę się namyślić nad niektórymi

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację! Jakie oryginalne pytania! Z chęcią odpowiem! Robinson Cruzoe, też go nie lubię, ale ja przerabiałam przypadki, a ta książka jest trochę cieńsza, dlatego przeczytałam całą. Ale z wielkim trudem. Widzę, że pytania głównie dotyczą książek, ja ostatnio przeczytałam książki Evy Voller, po prostu są świetne! Serdecznie polecam Ci pierwszą część czyli "Magiczną gondolę" i drugą "Złoty most" w czerwcu w sklepach będzie też trzecia część :). Pozdrawiam!
    Ps. w końcu napisałam maila, przepraszam, że musiałaś tak długo czekać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne odpowiedzi :D Też czytałam "Robinsona Crusoe", ale tylko kilka rozdziałów, bo także mi się znudził :P http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje nominacji :)
    W pełni na nią zasłużyłaś :3
    zapraszam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/
    obserwujemy ? odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana po raz kolejny ;) Przeze mnie szczegóły u mnie na blogu: http://klaudiasniadach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauważyłam, że odkryłaś bloga, którego piszę razem z koleżankami- "Polscy herosi". Miło mi, że doceniłaś naszą pracę twórczą:D
    Pozdrawiam!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny tag i super odpowiedzi ;)

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Już kilka razy brałam udział w tej zabawie. Można bliżej poznać blogera czy blogerkę. Fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odpowiedź na pytania! :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Harry`ego i Ginny. Są świetnie dobraną parą w porównanie dfo Hermiony i Rona.
    Chyba jesteśmy podobne, bo z książkowyvh postaci też wybrałabym Percy`ego jak swoją "drugą połówkę" xd według mnie jest wspaniale opracowaną postacią.
    Ania z Zielonego Wzgórza, nigdy nie skończyłam tej książki. Jakoś mi się nie spodobała, przeczytałam połowę, po czym resztę doczytałam w streszczeniu ;d
    Pozdrawiam,
    Alexis Murphy ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej długo mnie nie było... I dziękuje za nominacje jest dla mnie jak zbawienie, jak deszcz w upalne dni i takie tam! Jesteś wielka!
    W ogóle bym się nie domyśliła, że wymienisz Harrego Pottera. Wcaaaale... ^^ Tak też uwielbiałam Ule i Tego Obcego tylko.. Aż tak nie lubisz Robinsona? Ja pamiętam, że uwielbiałam tę książkę i opowiedziałam ja w całości tacie! Ale każdy ma inny gust :) A któż nie pokochał Ani? tej zwariowanej, nieobliczalnej Anii? Ubóstwiam ją!
    Co do ekranizacji się zgadzam, ale jak aktor dobry to i w postać wcieli się idealnie! No i wiesz... Często po aktorach sprawdzamy czy film będzie dobry :D
    Świetne pytania!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥