16 kwietnia 2014

110. Opisz siebie dziesięcioma zdjęciami!

Pomyśleć, że już jutro mamy Wielki Czwartek! W Wielki Piątek wybieram się z tatą, bratem i siostrą do Kalwarii Zebrzydowskiej, gdzie jak co roku będzie inscenizowana droga krzyżowa Pana Jezusa. Poza tym na te święta raczej zostaniemy w domu. Możliwe, że w Wielki Poniedziałek jeszcze gdzieś się wybierzemy.
Trochę pozmieniały się plany na mszę do św. Jerzego. Nie będziemy śpiewać psalmu (na szczęście!), ale kilka osób, w tym ja, będzie stało na chórze i wykonywało piosenki. Miałam grać na flecie, ale odrzuciliśmy ten pomysł, ze względu na moje nie najlepsze przystosowanie do środowiska z tym instrumentem, no i niezbyt czysty dźwięk. Problem polega na tym, że nasz najlepszy głos - Viktoria - wyjeżdża w ten dzień do Włoch i nie wiemy czy zdąży przyjść na mszę. Na razie mieliśmy jedną próbę. Musimy się tylko jakoś dogadać z organistą.

TAG podpatrzyłam na kilku blogach, a w związku z tym, że nie miałam kompletnie pomysłu na posta, postanowiłam też taki zrobić. Chodzi o to, żeby opisać siebie za pomocą dziesięciu zdjęć. Możecie próbować na podstawie tych zdjęć wyobrazić sobie jaka jestem i napisać coś o tym w komentarzu. :)

Zdjęcia z grafiki Google.











Większość jest banalna do odgadnięcia, czekam na komentarze z sugestiami! :)

Oto filmik, który niedawno znalazłam na demotywatorach. Naprawdę bardzo mi się spodobał! Chyba nie można lepiej wykorzystać monety.



Wesołego Alleluja!
~Ola

17 komentarzy :

  1. Spróbuję zgadnąć :)
    Jesteś związana z muzyką, harcerstwem, lubisz też aktywnie spędzać czas, czytać, jeść, uśmiechać się :)

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to proste dla każdego kto choć trochę czyta Twojego bloga :)
    -grasz na flecie. to oczywiste
    -i na gitarce, względnie lubisz dźwięk gitar
    -lubisz wędrować, więc...
    -...jesteś w harcerstwie. tam sobie można nieźle połazić
    - dużo czytasz...
    -...głównie książek o tematyce magicznej
    -lubisz jeździć rowerem, względnie lubisz Amsterdam, bo to zdjęcie z tego miasta
    -kochasz nutellę w ilościach nieprzepisowych
    -lubisz śpiewać albo obserwować naturę
    -no i kochasz sie uśmiechać!
    Ile zgadłam :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, ten TAG jest naprawdę boski! Muszę kiedyś zrobić taki na moim blogu;)
    No więc... Grasz na flecie i gitarze, ogólnie uwielbiasz muzykę. Wędrowanie to coś, co bardzo lubisz, zwłaszcza uwielbiasz góry. Wnioskuję, że skoro wybrałaś takie, a nie inne zdjęcie, to lubisz fotki zabawne, nietuzinkowe, nieco zawadiackie.
    Jesteś w harcerstwie, uwielbiasz to. Oczywiście przepadasz za czytaniem;) Jeżdżenie na rowerze to również Twój ulubiony sposób na spędzenie czasu. Jak zauważyła Bukowina, na zdjęciu jest Amsterdam, więc prawdopodobnie chcesz tam pojechać/fascynują Cię miasta, gdzie ludzie dużo jeżdżą na rowerach/spodobało Ci się zdjęcie;)
    Kochasz nutellę, mogłabyś ją stale jeść, takie ilości tego kremu jak na zdjęciu zupełnie Cię nie przerażają, wręcz przeciwnie, chętnie byś to wszystko... Zjadła:) Bardzo lubisz śpiewać, naturę też lubisz. Marzysz o magicznych mocach i czytasz fantasy. Uwielbiasz się uśmiechać, jesteś niezwykle wesołą, pozytywną osobą.
    Zgadłam dobrze? Odpisz koniecznie;)
    Pozdrawiam!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze zgadywaniem dołaczam swój głos do pozostałych, bo to samo pomyślałam ;) Kurczę, podoba mi się ta fotka z Nutellą, gdyby w jakimś konkursie dali taką nagrodę...:) Pobiłabym konkurencje bezsprzecznie.
    Też tak często mam, że chciałoby się coś zagrać, ale umiejętności nie pozwalają... Ból początkujących muzyków. Ale przeciez każdy był kiedys początkujący i gdyby popytać, każdy miał jakąś żałosną wpadkę zwiazana z brakiem wiedzy ;)
    Hej

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Też gram na gitarze i pianinie, kocham muzykę, widzę, że jesteś bardzo pozytywną osobą. Tak trzymaj ;) Zapraszam do mnie :D http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś harcerką-melomaneką która wierzy w magie i kocha łazić po górach ubóstwia jedzenie (zwłaszcza słodycze) i nie pogardza jazdą na rowerze, a przyroda nie jest ci obca. I lubisz pokazywać ludzią zęby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i wszędzie nosi ze sobą książki!:D

      Usuń
  7. Uwielbiam takie tagi! Już nie będę zgadywać jaka jesteś, bo osoby nade mną już to doskonale zrobiły. ;)

    japanese--child.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbuję zrobić takie coś na swoim blogu , piękne , inspiracyjne zdjęcia , wpadnę tu jeszcze nie raz :)
    http://www.simplefashioneffect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog, bardzo mi się podoba, na pewno tu jeszcze wejdę :)
    Już widziałam ten tag i baaardzo mi się podoba.
    Świetne zdjęcia

    http://maaaalinowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, zawsze chciałam zobaczyć tę drogę krzyżową. Może w przyszłym roku mi się uda (: Wnioskuję, że jesteś umuzykalniona, roześmiana, uwielbiasz piesze wycieczki, czytanie książek, jazdę na rowerze, słodycze i w dodatku jesteś harcerką (:

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym odgadła, jednak już byli szybsi :P Ciekawy tag, może się nim zainspiruję.
    Dziękuję za zainteresowanie moim blogiem ;)
    Wesołych Świąt ♥

    Zapraszam do siebie
    http://and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy tag, o takim jeszcze nie słyszałam. Rzeczywiście zdjęcia do odgadnięcia nie są trudne. Więc spróbuję zgadnąć.
    Bardzo lubisz muzykę, grasz na flecie i gitarze. Lubisz podróżować i chodzić po górach. Należysz do harcerstwa. W wolnym czasie czytać książki i jeździsz na rowerze. Uwielbiasz nutellę i śpiewać. Interesuje cię coś związanego z magią, może fantasy? Oprócz tego się często uśmiechasz.
    Filmik świetny, też mi się spodobał. Ostatnio braliśmy na polskich odę do radości, a pani mówiła,że jest taki piękny, został hymnem Unii, bo apeluje do łączenia ludzi, cieszenia się radością. Myślę,ze dopiero teraz gdy oglądnęłam filmik zrozumiałam co miała na myśli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych zdjęć wynika, że jesteś typem osoby z którą mogłabym się zaprzyjaźnić:), a na pewno polubić :) Bardzo fajny blog, podoba mi się pastelowy wygląd:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie anormalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujesz się muzyką. Należysz do harcerstwa i lubisz chodzić na spacer :)
    Czytasz książki, jesteś optymistką i masz bogatą rozwiniętą wyobraźnie! :)

    recenzje-ksiazek-i-wiecej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na posta! Troszkę Cię znam - z bloga i w ogóle, więc mam ułatwione zadanie :) (przepraszam za długą nieobecność!)
    Jesteś optymistką do kwadratu, do tego marzycielką - często się uśmiechasz. Masz masę pomysłów! Należysz do harcerstwa i kochasz je całym serduchem. Do tego masz manie na punkcie czekolady (pytanie brzmi czy dostajesz po spożyciu jej w nadmiernych ilościach głupawki...) . Jesteś molem książkowym, ślicznie śpiewasz - niczym słowik. I nie wykręcaj się, że to miało znaczyć "lubię śpiewać" - oj nie. Do tego spędzasz dużo czasu na świeżym powietrzu i jest z Ciebie chodząca orkiestra :D
    Zupełnie nie rozumiem dlaczego wykluczono flet! Na pewno ładnie byś zagrała - wiem co mówię! A filmik świetny, wzruszający i taki podniosły. Podziwiam twórce. w ogóle miałam ochotę po obejrzeniu go lecieć do centrum miasta i zacząć grać...

    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, Ola co u Ciebie xD
    Och, nie byłam pierwsza i teraz cierpię :(
    Zazdroszczę Ci tej Drogi Krzyżowej, bo to musiało być bardzo smutne i wzruszające, dzięki czemu można lepiej odczuć święta... Ja musiałam się zadowolić czytaniem tego w naszym kościele, gdzie ksiądz Wojciech był Jezusem, co nawet im wyszło ;)
    Jakie śliczne fotografie <3
    No to serdecznie pozdrawiam Alokin <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥