11 lutego 2014

100. Mamy roczek!

Wprawdzie ta notka powinna się ukazać dopiero w piątek, ale ani jutro, ani w czwartek, ani w piątek nie będę miała czasu na napisanie czegokolwiek.
Założyłam bloga w Walentynki. Dlaczego? Nie mam pojęcia. Dlaczego w ogóle założyłam bloga? Chyba z nudów. Tak po prostu. Nawet już nie pamiętam. Pomyśleć, że przez ten rok napisałam 100 notek! Zaczęłam od posta o śnie o dziwnym pokoju. Bez żadnego wstępu ani nic...
Niżej takie małe podsumowanie tego wszystkiego, co udało się Wam zdziałać przez ten rok.


Na Herbatkę weszliście 14 230 razy.
Łącznie napisaliście 767 komentarzy.
Jest Was 74, z czego chcę szczególnie podziękować pewnym pięciu osobom:

Stasia! Chociaż często zawiesza się Jej komputer lub siostra nie chce Jej do niego dopuścić, komentarz tej bloggerki można zobaczyć pod każdą notką - prędzej czy później. Pisze się z Nią bardzo fajne maile, chociaż czasem nie chce Jej się na nie odpisywać, ale w końcu zawsze to robi ;) Kiedy czytam Jej komentarze zawsze się odruchowo uśmiecham.

BonaVonTurka! Jeśli w notce jest jakaś wzmianka o gitarze, to połowa komentarza Bony jest poświęcona właśnie temu instrumentowi. Pisze jedne z najdłuższych komentarzy, które bardzo lubię czytać. Wymyśla genialne pseudonimy!

Bukowina! Podobnie jak Bona, często w komentarzach pisze o gitarach. Dzięki Niej dowiedziałam się kilku dość ważnych rzeczy o tych instrumentach. Bukowina pisze genialne opowiadania! I znowu tak jak Bona wymyśla strasznie fajne pseudonimy. Wydajecie mi się do siebie bardzo podobne i zawsze mi się ze sobą kojarzycie... Przepraszam, jakby coś, ale jakoś tak...

Pola! Od początku przyciąga Jej obsesja na punkcie Percy'ego Jacksona. Coś o Jej komentarzach... jedne z najdłuższych. Tak jakoś lekko się je czyta. Podoba mi się taki zwyczaj na Jej blogu, że na koniec każdego miesiąca robi jego podsumowanie. Opisuje książki, filmy, piosenki i wszystko inne. Wydaje mi się taką pewną siebie i wesołą dziewczyną.

Wiki! Nie, nie zapomniałam o Tobie. Przez niektórych może być kojarzona jako 'Dziewczyna od pora'. Znam Ją od przedszkola. Jej komentarze są wprawdzie jednymi z najkrótszych, ale przeważnie jest ze mną na wydarzeniach, które opisuje. Naprawdę fajnie czytać komentarze kogoś, kto przeżył to samo, ale jednak ma inne wspomnienia, są dla niego ważniejsze inne rzeczy.



Statystykami jest mile zaskoczona. Wcześniej nigdy na nie nie zwracałam uwagi, a teraz, kiedy to zobaczyłam nie chciało mi się wierzyć. Oczywiście dziękuję wszystkim za wszystkie komentarze. Cieszę się, że jest Was tak dużo i mam nadzieję, że dotrwamy do następnych urodzin przynajmniej w takim gronie jak wyżej.

Co do postanowień blogowych, jakichś specjalnych nie mam. Jedyne co, to pracować i pracować oraz dążyć do lepszej interpunkcji i stylu zdań. Nie wiem jak potoczy się następny rok, pójdę do gimnazjum, przejdę do innej drużyny... Jakoś to może będzie.

Dziękuję Stasi za pozwolenie na wykorzystanie jej pomysłu ze szczególnymi osobami ;)

Niech Moc będzie z Wami! (przyzwyczajcie się, że będę tak pisać zamiast Pozdrawiam serdecznie!)
~Ola

17 komentarzy :

  1. Bardzo gratuluję i zyczę wytrwałości oraz kolejnego roku!
    U mnie dopiero pod koniec czerwca :<

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :D
    Życzę kolejnego roku i kolejnych obserwatorów, komentarzy i wyświetleń ;))

    ♥MÓJ BLOG - KLIK:)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, kolejny blog obchodzi roczek, a mi zostało jeszcze to tej imprezy ze cztery miesiące! Ale utrafiłaś, równo sto notek w rok? Chyba masz bardzo dobry organizer w głowie!
    Wiesz co- nawet ja nie pisze komentarzy, gdy nie ma co komentować, więc to raczej ja powinnam dziękować Ci!
    Widzę, że Rzyguś się podoba ;) Przyznam, ze jest on postacią prawie autentyczną- wzorowałam go na studencie, o którym opowiadała mi przyjaciółka. A ów pseudonim chyba oparłam na którejś książce Małgorzaty Musierowicz... Pamiętam, że najmłodszy syn Idy mial na imię Zygmunt. Możliwe, że od tego pochodzi Rzyguś ;) Ale to pseudo nadaje mu taki poczciwy charakter, idealnie pasujacy do postaci.

    Hmmy, znam Bukowinę osobiście, gram z nią w zespole, może dlatego pisze podobnie do mnie? ;D
    Właściwie to powinnam życzyć kolejnych stu notek!
    Heej

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu ;) Oby tak dalej ^^ Fajny pomysł na takie podsumowanie :D
    Pozdrawiam serdecznie :)
    pusta-szklanka.blogspot.com - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki ładny wystroj bloga ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś najlepsza , Twój blog jest najlepszy, więc nic dziwnego, że masz tak świetne statystyki. Nie zgrzytam zębami tylko się cieszę ;) naprawdę mi miło, że zostałam wyróżniona i... ooo... ^^ dzięki! Aż mi się miło zrobiło. A odpiszę Ci na maila jutro chyba w szkolnej bibliotece, albo wkradnę się do miejskiej ;) Jesteś wielka!I nie musiałaś dziękować - naprawdę. Na pewno mnóstwo blogów tak robi, więc pewnie nie skapłabym się, że "zgapiłaś" XD
    Fajnie się złożyło, że 100 post jest na rocznicę ^^ Olu, Twoje komentarze też sprawiają, że się uśmiecham! I to tak szeroookooo. A komentarze na Marzenki blogu - nic dodać nic ująć. W sumie pomagają, choć Marzi mi o nich nie wspomina - czytam jej przez ramię.
    Trzymaj się i do drugiej rocznicy, 100000000000 obserwatorów i 1456387900000 komentarzy!
    A postanowień nie trzeba bo masz świetnego bloga, chyba, że więcej snów, ale to nie od Ciebie przecież zależy! Do zobaczenia bloggerko numer jeden! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulację

    http://fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm wiesz? W sumię nie spodziewałam się że mnie wyróżnisz bo moje komentarze są bardzoo krótkie ale to chyba moja osobowość:D
    Bo są tak samo chaotycznexD
    Ale dziś postaram się napisać coś dłużeszego i poskładanego:)
    UWAGA! Proszę jeszcze raz spojrzeć na słowo POSTARAM.
    Powiem ci że zrobiło mi się miło jak zobaczyłam swoję imię:)
    Dziękuję,naprawdę:D
    No i przede wszystkim wieeelkie gratulacje! Nieźle ci się udało, równe 100 notek!:D
    Niech moc będzie z tobą również!
    Jaaj to chyba mój najdłuższy komentarz!hurraxD

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post ;)) gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O to gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    Pozdrawiam:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. łał,Bukowinka doceniona! Nie wierzę! I to za pseudonimy :) Na serio, bardzo ci dziękuję. Ale- znów podobnie jak Bona- to tylko i wyłącznie twoja zasługa! Masz po prostu świetne notki, takie ciepłe jak ta tytułowa herbatka :) Gratuluje całego roku (ja nawet nie pamiętam kiedy założyłam bloga...) aczkolwiek nudzenie się w walentynki to chyba nie najlepsza wróżba... Obyś te spędziła bardzo ciekawie!

    No cóż, Bona gra na gitarze w tym samym zespole co ja. Tylko ja jestem jedynie basistą, więc muszę słuchać się wyższej rangą! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację!

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozostaje mi życzyć kolejnych 100 postów i kolejnych lat blogowania. :)))

    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O, jak fajnie Ci się złożyło! Roczek i 100 postów!
    Życzę Ci, abyś nadal miała motywację do blogowania i żebyś nawet nie pomyślała o tym, aby rzucić pisanie (bo jak nie to... To... Aktualnie jeszcze nie wiem, co, ale coś wymyślę!). Uwielbiam Twojego bloga i chociaż czasem piszę komentarze z opóźnieniem, to zawsze dodaję:-D
    Aż mi się łezka w oku zakręciła, gdy mnie wymieniłaś wśród tej piątki! To naprawdę bardzo miłe. Dziękuję za pochwalenie mojego bloga i mnie samej. Nie wiem, czy mam obsesję na punkcie Percy'ego... No dobra, może odrobinkę. Ale naprawdę ciutkę!
    Jeszcze raz bardzo dziękuję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Pozdrawiam,
    Pola

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulujemy tylu wejść! :) Fajne uczucie, gdy ktoś docenia nasze wysiłki.
    Pozdrawiamy i zapraszamy.
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥