22 stycznia 2014

96. Liebster Blog Award po raz kolejny!

W sumie notkę planowałam napisać dopiero w piątek, po zbiórce, przyjeździe znajomych i tym całym zamieszaniu, ale przypomniałam sobie, że do 14 lutego mam napisać 100 post!

W sumie nie zostałam nominowana, ale pytania mi się spodobały, a Pola napisała, że nominować może się każdy, a, że ja potrzebuję pomysłu na notki postanowiłam odpowiedzieć na te pytania.


Pytania Poli i moje odpowiedzi:



1. Gdybyś mógł/mogła przenieść się w czasie, jakie czasy byś wybrał/a?
Wybrałabym epokę Oświecenia. Wtedy wszystko zaczęło nabierać sensu, wynaleziono mnóstwo ciekawych rzeczy, chemicy odkryli tlen i w ogóle tyle się działo!
2. Czy dla Ciebie świat mógłby istnieć bez szkoły?
Szczerze mówiąc, to chyba nie. Przecież to właśnie w szkole spotykam moje koleżanki, dzięki szkole mam z kim pogadać... W sumie najlepiej byłoby gdyby chodziło się na lekcje jakieś 2 razy w tygodniu.
3. Masz do wyboru: pójść do restauracji z kuchnią azjatycką albo zjeść w swojskiej, polskiej knajpie. Co wybierasz? Dlaczego?
Idę do knajpy. Nie umiałabym utrzymać tych patyczków w ręce, a poza tym po prostu wolę polskie ziemniaki i schabowego niż jakiś ryż czy coś takiego.
4. Wolisz rysować czy malować? Dlaczego?
Rysować. Nie umiem malować, z resztą rysować też nie. Farby zawsze mi się rozpływają, nie mam nad nimi władzy, a jeśli wezmę do ręki ołówek spokojnie nim steruję. Poza tym jeśli rysuję mam możliwość wymazania mojego dzieła.
5. Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem "miłość"? (to może być obraz, kolejne słowo, wiersz, itd...)
Serce, klasycznie. Jak tylko padnie to słowo od razu kojarzy mi się z takim różowym serduszkiem.
6. Wolałbyś/ wolałabyś pójść na zajęcia kung-fu, czy raczej baletu? Dlaczego?
Baletu. Kiedyś nawet na nie chodziłam. Kung-fu nie jest dla mnie. W balecie trzeba trochę delikatności, w przeciwieństwie do wszelkich sztuk walki. Po prostu wolałabym balet.
7. Jaki jest Twój znienawidzony książkowy bohater? Uzasadnij.
Ojej! Mam mnóstwo znienawidzonych bohaterów książkowych. Do takich najmniej lubianych zaliczam te: Magdę z McDusi, po prostu nie podoba mi się jej postać, inne osoby stworzone przez panią Musierowicz mają dużo lepszy charakter niż Magda, Clarisse z Percy'ego Jacksona (wiem, dziwna jestem), bo od zawsze nienawidziła domku Posejdona i ogólnie była taka... dziwna oraz Draco z Harry'ego Pottera, w sumie tylko dlatego, że był to wróg numer 1 głównego bohatera, no i w ogóle był taki dziwny jakiś...
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś w kraju poza Europą? Jeśli tak, to jakim?
Niestety nie, ale chciałabym pojechać na Florydę, do Nowego Yorku i wielu innych miast i państw.
9. Jakie jest Twoje ulubione miejsce w Twoim mieście? Uzasadnij.
Zamek. Zamek w naszym miasteczku jest piękny. A szczególnie mury. Teraz, kiedy je odnowili jest z nich wspaniały widok na jezioro, a z drugiej strony na dolinę z zabudowaniami. Tam jest tak ślicznie ^^ 
10. Czy masz swoją ulubioną szkolną lekturę? Jeśli tak, to jaką?
Ja w ogóle nie lubię szkolnych lektur, ale jeśli miałabym wymienić te, które w pewnym sensie mi się podobały to tak: Spotkanie nad morzem, Szatan z siódmej klasy i Ania z Zielonego Wzgórza.
11. Jakie są Twoje ulubione lody?
Ciasteczkowe ^^ I lubię też te o smaku mango. Ale ciasteczkowe najbardziej.

Moje pytania:

1. Wolisz lepić z modeliny czy robić drobiazgi z filcu?

2. Zamawiałaś kiedyś coś przez internet? Jeśli tak, to co?
3. Na co zwracasz największą uwagę, kiedy wchodzić pierwszy raz na jakiegoś bloga?
4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka z bajek Disney'a? (Tak, mam na nie fazę)
5. Jaka jest w ogóle Twoja ulubiona bajka Disney'a?
6. Jesteś zadowolona ze swoich ocen na półrocze?
7. Jakie jest Twoje ulubione ciasto?
8. Masz swoje znienawidzone książki? Jakie?
9. Wolisz czytać opowiadania w książkach czy takie na blogach?
10. Co w Twoim pokoju rzuca się najbardziej w oczy?
11. Wolisz szyć czy śpiewać?

Zdałam sobie niedawno sprawę z tego, że Liebster jest dla blogów początkujących, więc wybaczcie mi wszyscy, ale nominuję dziś blogi, które dopiero zaczynają swoją karierę. A więc

blogi, które nominuję:

http://nowaania.blogspot.com/

http://myloveiscupcake.blogspot.com/
http://over-and-over-i-fall-for-you.blogspot.com/

A teraz happy wiadomość: spadł u mnie śnieeeg! ^^ Wreszcie! Tak się cieszę! ^^ U was też jest już śnieg? Kiedy macie ferie?

Pozdrawiam serdecznie!
~Ola


7 komentarzy :

  1. heeej :) wyjeżdżam jutro na ferie więc dzisiaj odpisuję na wiadomość i dopiero we wtorek zagoszczę w gmailowskie progi.
    Tez lubię delikatność. W kung- fu pewnie bolałby mnie brzuch z samego widoku tych walk, a balet, muzyka klasyczna - coś przy czym można się popłakać. Tez tak masz, że jak widzisz w telewizji przemoc, albo coś to boli Cię brzuch?
    Też kocham Anię z Zielonego Wzgórza. Co do Magdy masz racje - jędza.
    Są ciasteczkowe lody? Ooo... Ja kocham śmietankowe i owocowe ;)
    Śnieg, śnieg!!! Chyba każdy się cieszy! Masz rację... ja już zapomniałam, że Liebster Award jest dla początkujących. My Ci "profesjonaliści" zabieramy im zabawę. :)

    Pozdrawiam serdeczniuteńko i cieplutko: Stasia

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jest śnieg, nie no jak to możliwe ?? ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post ;)) u mnie też jest trochę śniegu ;) a ferie mam od 3 lutego ;D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co, ta piosenka genialnie skomponowała się z Turbosami, których właśnie słucham :) Spróbuj tej mieszanki, Turbo ,,Może tylko płynie czas" i jednocześnie te Alice's.
    E, dajesz szanse nowym? To ja zaraz ich odwiedzę i zobaczę co da się skrytykować :D Właściwie to jako jedna z nielicznych postępujesz zgodnie ze wskazaniami...
    Tak, pada u mnie śnieg, właściwie to leży już od bardzo dawna, zapomniałam kiedy spadł... Ferie mam 1, więc odliczam czas!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeej*___________*
    u mnie też spadł śnieg!
    Przypadeg? nie sondze:)
    zwłaszcza że mieszkamy w tym samym mieście;P
    a tak na marginesie
    JAK MOŻNA NIE LUBIĆ DRACO?!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby nie lubię szkoły, ale kiedy tak pomyślę, to dotychczas bardzo duża część mojego życia opierała się właśnie na niej :)
    http://kochamtenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥