3 grudnia 2013

89. I kolejna nominacja!


1. Kto Cię zainspirował do założenia bloga?
Ach! Od razu kto zainspirował! Nikt specjalnie mnie nie zainspirował :D Przed założeniem bloga, raczej nie odwiedzałam innych takich społeczeństw. Nie miałam takiej potrzeby.

2. Ulubiona pora dnia?
Wieczór i noc :) Wieczór, ponieważ wtedy najlepiej mi się czyta, a noc, ponieważ się śpi ^^ A spanie to najwspanialsza czynność po śpiewaniu ^^

3. Ulubiony przedmiot w szkole?
Nie mam ulubionego przedmiotu, ale gdybym już miała wybrać najfajniejszy, to informatyka :) uczymy się średnio dużo, za to większość czasu spędzamy na robieniu sobie zdjęć z efektami, które są w komputerach z kamerkami XD

4. Wymarzona praca?
Kiedyś była to nauczycielka, ale do tej pory nie rozumiem jak mogłam chcieć zostać nauczycielką... Ja przecież nie potrafiłabym ogarnąć tego tłumu dzieciaków. A skoro nie mam serca do wrzeszczenia na zastęp, kiedy nikt nie chce się ustawić, to jak miałabym wrzeszczeć na te niewinne stworzenia... O! Już wiem! Zostanę harcerką ^^

5. Twoje hobby?
Lubię śpiewać. Bardzo lubię śpiewać. No i lubię harcować, w sensie być harcerką, ale to raczej pasja lub styl życia, a nie hobby :D

6. Plany na weekend?
Ten weekend... W piątek wieczorem zbiórka mikołajkowa, a w sobotę i niedzielę pewnie pojadę do babci.

7. Ostatnia przeczytana książka?
Z serii Topaz: "Ryzykantka" i jestem w trakcie "W światłach rampy".

8. Masz jakieś zwierzęta? Jeśli tak to jakie?
Ja osobiście nie mam żadnego zwierzątka, ale mój brat ma żółwia, a babcia kota :)

9. Co najbardziej lubisz w świętach?
To, że jest taka świetna atmosfera, nawet to, że śmierdzi tym kompotem z suszek, którego tak nienawidzę, to, że dostaje się prezenty, to, że śpiewa się kolędy i oczywiście to, że w ogóle są!

10. Ulubiony blog?
Oj, jednego to ja nie mam! Ale tu niektóre: TU TU TU TU i TU.

11. Wklej swoją ulubioną piosenkę.
Jednej ulubionej piosenki też nie mam :D TO TO i TO

Nominowała mnie Paulina za co serdecznie jej dziękuję ^^ Liebster Blog Award to zabawa, która nigdy mi się nie znudzi :D Nie nominuję już żadnych blogów, może kiedy indziej. Wybaczcie.


Nie mogę uwierzyć, że już niedługo święta ^^ I w ogóle nie mieści mi się w głowie, że już mamy grudzień! Wydaje mi się, że wczoraj był sylwester, podczas którego z powodu braku fajerwerków, wzięliśmy petardy tortowe, wtykaliśmy do śniegu i zapalaliśmy XD Nasze sztuczne ognie były najwięęększe! Może w tym roku uda nam się zdobyć normalne fajerwerki... I znowu będzie luty. 22 luty ♥ Pierwsza rocznica złożenia mojego Przyrzeczenia Harcerskiego ♥ I znowu pójdziemy w mundurach do szkoły. W sumie już dzisiaj byliśmy, ale tylko w ramach projektu Myślenice 100+.  Pani od historii powiedziała, że fajnie byłoby gdybyśmy codziennie tak przychodzili XD 


Od lewej: Wiki, ja, Gabi, Ola, Karol, Wiktoria i Kasia. na rękach mamy napisane We love ZHP :)


Zjarani my XD Geniusz ja na coś pokazująca, Wiki w swoich glassach, Wiktoria z zamkniętymi oczami, Gabi dziwnie się uśmiechająca, Ola patrząca na Gabi i Karol robiący Oli różki XD
Ostatnio bardzo często pamiętam swoje sny. Nigdy tak nie miałam. Może to przez to, że wstaje się wcześniej na roraty? Swój sen z soboty pamiętam teraz bardzo dokładnie. A więc to było tak...

Był poniedziałek. Tak, na pewno był poniedziałek. Szliśmy sobie ze szkoły - Edyta, Szymon i ja. W pewnym momencie zatrzymaliśmy się. Przedszkole? Tak, staliśmy przed przedszkolem. Przed nami coś wyrastało z ziemi. Była to pokrzywa. Zaczęliśmy walkę, a raczej kłótnię, która przypominała walkę. Edyta i Szymon próbowali mi uświadomić, że ta oto roślina to 'pokrzywa azjatycka', za to ja trwała przy swoim przekonaniu, iź jest to "pokrzywa amerykańska". Kłócąc się tak poszliśmy dalej. Na drugije stronie jezdni, po chodniku szła Blada. Była ubrana w czerwony podkoszulek i czarne spodnie. Oczywiście nieodłącznie ze swoim plecakiem. Patrzyła w ziemię. Nie zauważyła nas, chociaż wołaliśmy do niej. Doszliśmy do mojego domu. Edyta i Szymon gdzieś zniknęli. Pojawiły się za to Gabi i Wiki. Były strasznie wystrojone, umalowane i w ogóle dziwnie wyglądały. Zaczęły narzekać, że jeżeli się z kimś umawiam, to raczej mam się zjawić o umówionej porze i w danym miejscu. 'Przenieśliśmy' się do mojej szkoły. Na sali gimnastycznej był koncert kolęd. Siedzieliśmy przed samą sceną. Weszła jakaś dziewczyna z saksofonem na szyi i fletem poprzecznym w ręce. Potem wzięła jeszcze gitarę. Nie wiem jakim cudem, ale grała na tych trzech instrumentach naraz! Nagle ktoś mnie zawołał i powiedział, że harcerze starsi zostawili sobie żelki i mam do nich iść, żeby te żelki oddać. Poszłam do jakiegoś bloku. Zapukałam do mieszkania numer 26. Otworzył mi jakiś chłopak, którego kompletnie nie kojarzyłam z widzenia. Zapytałam czy to na pewno HS'i, on odpowiedział, że jak najbardziej. Weszłam do środka. Panował tam straszliwy chaos. Nic nie było na swoim miejscu, a ludzie nie mieścili się w pokojach. Położyłam żelki (które zamieniły się w sprężyny o.O) na jakiejś szafce i wyszłam.

Warkocz Oli. A właściwie, to Kamili, ale Ola jest jego twórcą :D

Pozdrawiam serdecznie!
~Ola


8 komentarzy :

  1. Ochh nasze słit focie w mundurach<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że to się nigdy nie znudzi :) szkoda że nikogo nie nominowałaś, teraz się nikomu nie chce i ja już tak dawno się w to nie bawiłam :/
    zawsze zazdroszcze tym co są w harcerstwie, ja niestety jestem ze wsi i nie miałam takiej szansy, a teraz jestem już za stara...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię LiebsterBlogAward, ale na pytania, które dostałam nadal nadal nie odpowiedziałam. Mam zamiar zrobić jeden wątek z FAQ i tam zamieścić najczęściej zadawane pytania :D

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto ma takie dłuuuugie włosy?!
    Ola ten sen jest dziwny...Czy jadłaś ostatnio żelki? Jadłaś ostatnio sprężyny? Na pewno coś w tym jest... Może, źle spałaś bo wbijały Ci się w plecy sprężyny? :)
    Ja tez zawsze chciałam (i chcę) zostać nauczycielką, bądź przedszkolanką. Kocham dzieci - te złe i te grzeczne. Wszystkie!
    Zawsze marzyłam żeby być taką dobrą nauczycielką. Żeby nie być głupim babsztylem, ale mieć ład i porządek w klasie. Zawód nauczyciela chociaż nie jest monotonny!
    Wiedziałam, że przynajmniej jedna piosenka będzie Connie! Nie byłabyś sobą :D
    Mój blog jest ulubionym - naprawdę? To miłe :3 Moja koleżanka stwierdziła ostatnio, że pisze tam tak jakbym coś brała... W sumie - też bym tak pomyślała.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie długie włosy..
    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow *_____* ale cudny blog, jestem pod wrażeniem, ♥ jeśli lubisz HP :P to zapraszam na mojego bloga o Ginny i jej przyjaciołach: samotnawyprawaginnyweasley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Supcio rozdział!!! Uśmiech Gabi jest co najmniej "dziwny"...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog :D obserwacja za obserwację? jesli tak to daj znać http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥