20 listopada 2013

87. Happy Birthday Connie! + LBA 2

Connie Talbot urodziła się 20 listopada w 2000 roku w Wielkiej Brytanii. Jako sześciolatka uczestniczyła w I edycji programu Britain's Got Talent w którym dotarła do finału, lecz niestety przegrała. Mimo to, do tej pory możemy na youtobie zobaczyć mnóstwo coverów tej wokalistki. Connie napisała także kilka swoich piosenek.

Dzisiaj, 20 listopada Connie obchodzi swoje 13 urodziny. Życzenia może nie będą wierszowane, tak jak te Nikoli, ale chyba trochę... oryginalne...

A więc Connie! 
Życzę Ci tradycyjnie zdrowia! Bo przecież, gdyby coś z Tobą było nie tak, kto wie, czy dałabyś radę tak pięknie śpiewać? Zdrowie jest najważniejsze!
Życzę Ci wielu fanów! To przecież oni podtrzymują Cię na duchu, kiedy masz te swoje kryzysy...
Życzę Ci w przyszłości wielkiej kariery muzycznej! Teraz nie dużo osób o Tobie wie, ale myślę, że za jakieś 5 lat, kiedy nagrasz więcej płyt naprawdę wiele się zmieni.
Życzę Ci miłości! Nie wiem czy może już kogoś masz, czy nie. Jeśli masz, to oby Wasz związek był udany <3 A jeśli nie, to życzę Ci znalezienia sobie odpowiedniej, kochającej drugiej połówki.
Życzę Ci szczęścia! Niby taka drobnostka, a ile dla nas znaczy! Kiedy jesteśmy szczęśliwi, myślimy zupełnie inaczej niż kiedy jesteśmy zawiedzeni czy smutni. Kiedy jesteśmy szczęśliwi wszystko jest inne!















A teraz nominacja! Bardzo dziękuję Nikoli za nominację do Liebster Blog Award! Zasady TUTAJ.

Pytania Nikoli:

1. Ulubiony aktor\aktorka?

2.Twój kolor oczu?

3. Czytałaś lub oglądałaś HP?


4.Czytałaś mojego bloga?


5. Jesteś harcerką/harcerzem?


6.Ulubiony przedmiot?


7.Uczęszczasz do szkoły?Jeśli tak to do jakiej?


8.Lubisz książki?


9.Ulubiony przedmiot?


10.Masz jakieś zwierzątko domowe?


11.Grasz na jakimś instrumencie muzycznym? Granie na nerwach się nie liczy:)




Moje odpowiedzi:

1. Mam kilka: Bonnie Wright, Emma Watson, Helena Bonham Carter, Rupert Grint i jeszcze kilka.

2. Nie potrafię go określić. Chyba nikt nie potrafi xd Jest to przedziwna mieszanka wszystkich kolorów...

3. Czytałam i oglądałam wszystkie części :)

4. Czytałam i czytam w ciągu dalszym ;)

5. W grudniu będą dwa lata od mojego wstąpienia do ZHP ^^

6. W tamtym roku była to muzyka i plastyka, niestety teraz nie mam już tych przedmiotów, a moim ulubionym jest chyba informatyka (z racji, że tylko siedzimy na fb) XD

7. Tak, uczęszczam do Szkoły Podstawowej im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Dobczycach do klasy szóstej.

8. Nie, nie lubię książek. Ja je uwielbiam! Ja je ubóstwiam! Ja je kocham! Bez nich nie wytrzymam!

9. Emm... a czy tego już nie było?

10. Mamy w domu kota, który należy do mojej babci i żółwia, którym zajmują się wszyscy po trochu.

11. Gram! Gram na fortepianie, gitarze oraz flecie poprzecznym i prostym.

Blogi, które zostają nominowane:






Pytania do nominowanych:

1. Co byś zrobiła gdyby w szkole na przerwie ktoś oblał Ci całe spodnie sokiem pomarańczowym?
2. Co o tym myślisz: przecież niby jest grawitacja, ale możemy skakać, podnosić ręce, nogi. Dlaczego?
3. Masz jakieś ulubione blogi? Jeśli tak, to jakie?
4. Masz jakąś mailową lub listową koleżankę, z którą utrzymujesz kontakt?
5. Chciałabyś grać na jakimś instrumencie?
6. Jeśli byłoby to możliwe, wolałabyś latać, czy czytać innym w myślach?
7. Jaką magiczną umiejętność chciałabyś posiadać?
8. Jaką komedię polecasz na urodzinowy wieczór z przyjaciółmi?
9. Jaka jest Twoja ulubiona piosenkarka?
10. Co do Ciebie najbardziej pasuje: umiejętność pięknego rysowania czy ślicznego śpiewania?
11. Wolisz polski czy matematykę? Dlaczego?

Ufff! Skończyłam! Wreszcie! Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację!

Zapraszam do głosowania na TEN film. Odwdzięczę się jakimiś lajkami na asku czy czymś takim. Strona może się zawieszać, więc najlepiej głosować rano lub późnym wieczorem. Z góry bardzo dziękuję za wszystkie głosy!

Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

13 komentarzy :

  1. Heeej :)
    Nie znam tej osóbki. Nie słyszałam jej nigdy- chyba... A Ty kiedy spotkałaś się z jej twórczością i skąd wiesz że ma tego dnia urodziny???

    Dziękuję za nominację :3 Postaram się szybko rozpisać!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było jakiś rok temu. Chyba na youtubie... Nie pamiętam! W każdym razie słuchałam jej na okrągło! Tylko Connie, nic innego! Mieliśmy kiedyś z muzyki na zadanie napisać o swoim ulubionym piosenkarzu lub piosenkarce. Napisałam o niej. Wszystko jest wikipedii :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. dzięki za nominację, odpowiem jak najszybciej.
    Zdolne dziewczę z tej małej wokalistki... Ja bym życzyła jej jednego-nie daj sie zabić. Nie wchodź w środowisko muzyczne. Nie śpiewaj dla kasy, lecz dla pasji. Bądź insywidualna i mało znana, nie wchodź na szczyt. I proszę, dożyj czterdziestki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za nominację ty też zostałaś nominowana =D http://unicorns312.blogspot.com/
    paczaj na linka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post ;>>

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam szczerze mówiąc tej dziewczynki... Trochę zdziwiło mnie, że doszła do finalu mając SZEŚĆ lat! Musi mieć naprawdę talent.
    Ooo... Dziękuję za nominację ^^ Na pewno odpowiem, bo bardzo ciekawe pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysłuchałam kilku piosenek. Straaaaasznie ładnie śpiewała w wieku 6 lat. Ja teraz tak nie potrafię!
    Teraz jak śpiewa to czasem słychać taki... wiesz, dziecięcy akcent. Ale i tak podziwiam Connie.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji! Brawo!
    Świetne odpowiedzi na pytania. Jesteśmy chyba bardzo podobne, tylko, że ja nie lubię informatyki (jest po prostu nudna) i potrafię grać tylko ludziom na nerwach (za to opanowałam to do perfekcji!).
    Masz śliczny wygląd bloga, naprawdę piękny!
    Pozdrawiam,
    Pola
    takizwyczajnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam dziewczynki, ale wszystkiego najlpszego również jej życzę!:)
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥