3 listopada 2013

84. Coś dla odmiany... Lenny!

Cześć i czołem!
Dzisiaj nie pisze posta Ola, tylko ja, Magda. W blogosferze znana pod pseudonimem Lenny. Postanowiłyśmy z Olą wymienić się postami i tak właśnie tu jestem! :))


Pomyślałam, że napiszę tu coś o sobie. Może kogoś to zaciekawi, może nie. Ekhem, swoją przygodę z blogspotem zaczęłam około rok temu. Wcześniej prowadziłam też bloga na onecie, ale to nie o tym.
Mam dwanaście lat, interesuję się naprawdę wieloma rzeczami. Jedną z nich jest właśnie fotografia. Zaczęło się to gdy założyłam bloga. Na początku było to jakieś słabe zdjęcia, ale z czasem bardziej mnie to zaciekawiło, zaczęłam fotografować przyrodę, inne rzeczy itp. Zdjęcia wykonuje zwykłą cyfrówką, ale zbieram na lepszy aparat, by móc, hm rozwijać się w tej dziedzinie. ;-)
haha, kreatywność to podstawa! :D

Czasami coś rysuję, albo raczej "gryzmolę" sobie, z nudów. Lubię też pływać, biegać, jeździć na deskorolce. Nie interesuję się tym bardziej, tak jak fotografią, robię to raczej okazjonalnie, jeśli mam czas.
Nie mogę powiedzieć, że interesuję się muzyką, bo nie gram na żadnym instrumencie, nie śpiewam, nie tańczę, więc bardziej odpowiednie będzie jeśli napiszę, że lubię słuchać muzyki. Słucham przeróżnych rzeczy. Ostatnio jednak częściej zaczęłam słuchać piosenek Linkin Park, Green Day, Pink Floyd, Lany Del Rey. Wymieniłam tu tylko kilka, ale jest ich o wiele więcej. Należę również do fandomu Little Black Stars, fani Avril Lavigne.


Mam nadzieję, ze kogoś zaciekawił ten post. Mi na razie nie pozostaje nic innego jak się z Wami pożegnać i zaprosić do siebie. Może kojarzycie mnie z mojego bloga, chociaż naprawdę w to wątpię.
MÓJ BLOG | TUMBLR | ASK

Buziaki!
Lenny. ♥

8 komentarzy :

  1. Świeeeetny post! Na pewno do Ciebie zajrzę (:

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post C:
    Ah... i jedna prośba... Mogłabyś napisać gdzieś, że button masz ode mnie? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach! Oczywiście! Przepraszam bardzo że jeszcze tego nie zrobiłam ale jakoś wyleciało mi to z głowy. Już piszę!

      Usuń
  3. Ja hmm... po prostu lubię fotografować ale puki co nie mam żadnego sprzętu poza telefonem... ja i moja nieuwaga na plaży z aparatem, ale to długa historia ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, ta pomarańcza jest zjawiskowa (czy nie powinno być pomarańcz? kurczę, jestem na humanie a nie pamiętam :/) No nie, aparat wygląda na całkiem całkiem, a przynajmniej patrząc na to zdjęcie. Może muzyka to nie Twoja działka, ale trzymaj sie Pink Floyd, na pewno nie stracisz. Idealni do odrabiania matmy. Nie wiem jak, ale jakoś ich muzyka działa mi na tę część mózgu która odpowiada za matematykę :)
    Hej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog! <3
    Ja też uwielbiam fotografie i zbieram na aparat <3
    Zapraszam do mnie:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie pomysły z zamienionymi notkami są świetne!
    Jesteś ciekawą i pozytywną osobą!
    Świetne zdjęcia :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post!

    xoprimaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥