27 października 2013

82. Szkoła, szkoła i ... harcerze!

Ostatnio jakoś nie mam co pisać, ale po świętach się zacznie! W piątek i sobotę harcerze przeprowadzają jak co roku Akcję Znicz. Stoimy przy cmentarzach i sprzedajemy znicze. Zawsze jest przy tym mnóstwo zabawy! W tamtym roku np. miałam dyżur od 7 rano, było strasznie zimno, więc biegałyśmy z Olą po schodach w celu rozgrzania się. W tym roku mam dyżur dopiero w sobotę od 11 do 13 z Gabi. Oby znów było tak fajnie ^^


Pytania wzięłam od Lenny jakby ktoś był ciekawy :)

~ O której wstajesz do szkoły?
Budzik dzwoni mi przeważnie o 6:43, ale w sumie gdybym nastawiła go na późniejszą godzinę nie spóźniłabym się nigdzie.

~ Ulubiony nauczyciel?
Szczerze, to teraz w szóstej klasie nie mam ulubionego nauczyciela. W piątej była najlepsza pani Luiza, ale teraz już nie mamy z nią lekcji. No i przez te dwa miesiące była u nas świetna pani praktykantka od informatyki.

~ Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Religia? Polski? Angielski? Informatyka?

~ Czy masz w szkole grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Na przerwach przesiaduję raczej z Nikolą, Wiktorią i Gabrysią, ale czasem kiedy np. gramy w butelkę zadaję się z całą moją klasą, więc różnie to bywa.

~ Plecak, torba czy tornister?
Zazwyczaj plecak, czasem torba, ale rzadko.

~ Czy malujesz się do szkoły?
Nie.

~ Do szkoły nosisz spodnie, spódnice czy sukienki?
Spodnie, na apele czasem spódnice.

~ Nosisz dodatki do szkoły? (bransoletki, kolczyki itd.)
Kolczyki prawie zawsze. No i zawsze moja kochana bransoletka z obozu ^^

~ Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
Nie wiem jakim cudem, ale tak xd

~ Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Tak.

~ Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba, źle Ci z nim idzie?
Matematyka i historia - to najgorsze co może dla mnie być!

Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem, taxi, samochodem?
Mama mnie zawozi po drodze do pracy. Jak mam na drugą lekcję to pieszo.

~ Zmieniasz buty w szkole?
Muszę i zmieniam. Niestety mamy taki obowiązek :c

~ Czy lubisz ćwiczyć na w-f w szkole?
Jeśli mamy np. tor przeszkód, gimnastykę, albo bieganie przez 14 minut to bardzo ^^

~ Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Niee. A czy ktoś w ogóle tęskni?




A już we wtorek piszemy sprawdzian próbny :( Pisał już ktoś? Trudny? Boję się :(

Zapraszam na >>TUMBLRA<< (obserwacja za obserwację) i  >>ASKA<<


Pozdrawiam serdecznie!
~Ola

14 komentarzy :

  1. Fajnych rzeczy można dowiedzieć się z tego postu o Tobie ;))
    Zapraszamy na nowy wpis - www.gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie posty.
    No właśnie czy ktoś w ogóle tęskni za szkołą w wakacje.... Fajny blog :)

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie posty :D
    Ja mam niedługo próbny gimnazjalny i trochę się boję ;/

    http://onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post ;)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :) Ja też piszę próbny :( Zapraszam do wzięcia udziału w KONKURSIE na moim blogu :)
    pozdrawiam - ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny Blog ♥ W niektórych kwestiach jesteśmy do siebie podobne ;)
    Zapraszam do mnie : www.weronika-wiwi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech... Ja tęskniłam za szkoła w te wakacje... No, ale to dlatego, ze chciłam zobaczyć jak to jest w gimnazjum :)
    Życzę Ci udanego "Znicza". No, a odpowiedzi mnie rozbroiły. Ja też nie lubię historii!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne odp, kliknij jesli mozesz u mnie w linki sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam prośbę - mogłabyś w kolejnej notce napisać, jakie jest twoje zdanie na temat Halloween? Bardzo mnie to ciekawi.

    + Dziękuję <3. Nawet nie wiesz, ile to dla mnie znaczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następna notka będzie w formie wymiany postami z blogiem Lenny, ale po tej notce postaram się o tym napisać :D
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  10. Fajnie jest być harecrką :)

    zapraszam na me-angelaaa.blogspot.com + obserwujemy <3 ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam cię poinformować, że Twój button został wykonany ;)
    Oto link do pobrania obrazka:

    http://hostuje.net/file.php?id=d0e58d5adbb2fd67cae3ab28685c35da

    Mam nadzieję, że Ci się spodoba.
    Pozdrawiam i proszę o napisanie na moim blogu jak ci się podoba button,
    Stacy
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam pojęcia kto tęskni za szkołą w wakacje ! :O
    Fajne odpowiedzi :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥