24 września 2013

77. Filmik z inauguracji i konkurs.


Zapraszam do obejrzenia filmiku z inauguracji i innych harcerskich filmów Kamila Sorockiego.


Dzisiaj odbył się ten konkurs piosenki patriotycznej i żołnierskiej. Śpiewałam z Nikolą i Wiktorią Tak jak ptaki, w czym ja grałam na gitarze pani od muzyki, która co chwilę się rozstrajała! No i jak grać na takiej gitarze, skoro nie można złapać żadnego chwytu barowego?! Wyszło jak wyszło, pomijając fakt że powtarzaliśmy trzy razy. Mimo to zajęliśmy trzecie miejsce! Jak? Nie mam pojęcia. 

Bardzo dziękuję Stasi za pomoc w wykonaniu szablonu, bo sama oczywiście bym sobie nie poradziła!

Obserwacja za obserwację?

Pozdrawiam
~Ola


2 komentarze :

  1. Gitary najlepszym się rozstrajają, w filharmonii gitarzysta co chwila rozkręcał i nakręcał klucze. Nie wiem, jak on w tym całym hałasie słyszał, że coś źle gra.
    Źle mnie zrouzmiałaś, lektury szkolne czytam, nawet chętnie, chodziło mi o lektury w sensie książki :)
    Tak, przezywają mnie Hipis, szczególnie, że kiedyś nosiłam czerwoną arafatkę zwiniętą nad czołem, teraz czarną, bo zostawiłam czerwoną na basenie... To chyba mój najbardziej charakterystyczny element wyglądu :)
    Książki nie napiszę, bo brakuje mi tej "boskiej iskry" no i dużo cierpliwości. Ale nie wyobrażam sobie, bym mogła NIE pisać, to po prostu niemożliwe.
    Hej!

    OdpowiedzUsuń
  2. To powtarzanie było straszne-,-
    tak wgl to ładny szablon:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥