12 września 2013

75. Jedziemy na inaugurację!

Tak, wiem, notka bez sensu, ale musiałam to napisać! Po prostu musiałam! Chciałabym obwieścić tą nowinę wszystkim! Wie ktoś jak ja się cieszę?! Jak można się cieszyć z 3 - dniowego wyjazdu?? Widocznie można, skoro oprócz mnie cieszy się jeszcze Ola, Wiki i mnóstwo innych osób. To w prawdzie mój drugi dłuższy wyjazd z harcerzami, ale na poprzednim prawie wszystkich znałam, tu będzie inaczej. Tam będą harcerze z całej Małopolski! Ola powiedziała, że postara się mnie z wszystkimi zapoznać i w ogóle. Wyjeżdżamy już jutro. W ostatni dzień imprezy będzie występował zespół WBH! Grają serio świetnie. Polecam posłuchać.

O 11 mamy autobus (czyli nie idziemy do szkoły!!) do Krakowa, a stamtąd pociągiem do Tarnowa na Inaugurację Roku Harcerskiego. Wracamy dopiero w niedzielę ^^ Nie mogę się doczekać!


Łapcie jeszcze filmik z inauguracji z tamtego roku >>KLIK<<





~Gabi

9 komentarzy :

  1. Miłego wyjazdu ! <3

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wszystkiego można się cieszyć :3 Z tego, że pada deszcz i nie możesz jechać na konkurs- bo zmniejszasz konkurencje innym. Można się cieszyć z tego, że złamało się nogę, gdyż nie złamało się dwóch. Można cieszyć się z nowego ołówka- przecież dzięki niemu możesz zapisać o pół zeszytu więcej. Więc z Twojego wyjazdu trzeba się cieszyć! Jakbyś się nie cieszyła to by znaczyło, że jesteś osobą ponurą, a przecież tak nie jest. :D
    Życzę Ci udanego wyjazdu i jeszcze więcej powodów do radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To super że masz taką dobra kumpele która ci pomoże, nic tylko życzyć ci jak najbardziej udanego wyjazdu :*

    Wpadnij na pewno się odwdzięczę :*
    foreveryoungheartandlove.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz fajnie , życzę miłego wyjazdu ;D

    http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściary, tylko nie poduście się tam z radości! I koniecznie zdajcie relację!

    OdpowiedzUsuń
  6. MIŁEGO WYJAZDU :)))

    ZAPRASZAM
    + obserwacja za obserwacje ?
    http://dariia-darria.blogspot.com/
    ruuciaa-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do LBA! :D
    Więcej info- u mnie :)
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na relację! (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥