6 września 2013

74. Organizacja ogólna i Grupa KO KO.

Jak minął pierwszy tydzień szkoły? U mnie było całkiem nieźle, tylko znowu nie kapuję matmy (myślę, że będziesz miała co robić Stasiu). Dzisiaj miałam pierwszą lekcję fletu! Uczyłam się oddychać przeponą. Pani jest naprawdę bardzo miła! W środę następna lekcja ^^

A więc dzisiaj, po lekcji fletu poszłam z Gabi na zbiórkę. Mniej - więcej o 17:30 byłyśmy pod harcówką. Gadałyśmy chwilę z dziewczynami, potem zawołała nas dh. Ola (nie możemy do niej mówić Ola) i poszliśmy na podwórko przy małej szkole. Usiedliśmy sobie na pałatkach, pogadaliśmy o inauguracji, zastępach i o wszystkim. Okazało się, że w zastępie Sonii, w którym jestem, z siedmiu osób zostały trzy. Tak samo jest u Wiktorii, więc chyba zlikwidujemy jeden zastęp :( Kiedy już wiedzieliśmy co mamy zabrać na inaugurację, do kiedy mamy podbić legitymacje, czym jedziemy, gdzie i takie rzeczy, zaczęła się właściwa część zbiórki. Każdy dostał karteczkę z jakimś zwierzakiem, były węże, świnie i kury. Kiedy już każdy miał karteczkę trzeba było wydawać odgłosy, jakie wydaje dane zwierzę i łączyć się w 'zwierzęce' patrole. Dostałam się do kur, z Sonią, Kasią i Hubertem. Potem dh. Ola rozdawała karteczki z napisem Lider, Ochotnik, Buntownik, Maruda albo Nudziarz. W mojej grupie byłam Buntownikiem. Kasia Marudą, Sonia Nudziarzem, a Hubercik został Liderem. Mieliśmy wymyślić symbol, nazwę i barwy patrolu. Naszym symbolem było Jajko wykluwające się z kury (dokładnie tak, nie odwrotnie!), nazwa to Grupa KO KO a na barwy wybraliśmy czarny i fioletowy. Mieliśmy też dodatkowo okrzyk: Ko ko! Ko ko! To się z takim śmiesznym akcentem wymawia... oczywiście podczas wymyślanie każdy musiał spełniać swoją rolę: nudziarz ciągle nudzić, maruda marudzić, buntownik buntować się, a lider musiał wszystkich ogarnąć. Potem składaliśmy pałatki. Mi pomagała Gabi. Na końcu we dwie nie dałyśmy radę złożyć na trzy części tej pałatki, bo każda robiła inaczej, więc poprosiłam Gabi, żeby potrzymała mi torbę, a ja to dokończę sama. W czasie, kiedy ja składałam ten zielony kawałek materiału, Gabi zaczęła sobie wymachiwać tą moją torbą. Akurat przechodziła tamtędy Blada, no i oczywiście Gabi musiała ją walnąć w nią torbą xd. To tak śmiesznie wyglądało, bo potem moja koleżanka powiedziała do Bladej, takim dziwnym tonem oj, sorki! a druhna odpowiedziała jej, także dziwnym głosem spooko xD Zbiórkę zaliczam do jak najbardziej udanych!

źródło: Harcerstwo? Jestem na tak.


W następny weekend nasza drużyna, razem z harcerzami starszymi jedzie do Tarnowa na Inaugurację. Wydaje mi się, że dopiero po tym wyjeździe będzie notka :( Chyba, że Gabi coś napisze... Już się biorę za odwiedzanie waszych blogów!

Uwaga! Jeśli macie zamiar tylko spytać o wzajemną obserwację, to proszę to kierować do zakładki  >>księga spamu<<

~Ola

25 komentarzy :

  1. Chciałabym należeć do harcerstwa, niestety, mam zbyt wiele zajęć dodatkowych ;c fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :) + ładne zdjęcia :))
    Zapraszam do mnie http://oli-olli.blogspot.com/
    + obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post ;) i świetne zdjęcie ;)

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. tez kiedys bylam harcerka :( po co zrezygnowalam :(
    klaudmen.blgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też gram na flecie ;P Do harcerstwa też kiedyś należałam, ale jakoś tak potem przestałam uczęszczać na spotkania.
    Odwdzięczam się za obserwację ;)
    Zapraszam do mnie: http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no w sumie teraz uważam, że ten pierwszy tydzień nie był taki zły ^_^ Jeju, jak czytam te posty, to naprawdę zaczyna barkować mi harcerstwa :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że należysz do harcerstwa!
    Sama bym się zapisała, ale ostatnio brakuje mi na wszystko czasu...
    Czekam na kolejne posty i życzę powodzenia!
    Pozdrawiam.

    http://whendreamsturnouttobetrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym być harcerką, jednak u mnie, jak na złóść, zlikwidowali coś takiego kilka lat przed moim urodzeniem ;__; Ale raz zdarzyło mi się być na obozie zuchów i było naprawdę fajnie. Ogólnie harcerstwo to bardzo fajna sprawa, jeszcze patrząc na to, jakie macie zajęcia - zazdroszczę! :D

    obserwuję :D

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podziwiałyśmy harcerzy i harcerki zwłaszcza jeżeli patrząc na ich rolę w czasie drugiej wojnie światowej :) Od zawsze miałyśmy dla nich ogromny szacunek choć wiadomo że wojna już daleko za nami to uważamy że należy o nich pamiętać i dobrze że ta tradycja przetrwała do dziś i są ludzie chętni by być harcerzami :D Naprawdę wspaniale że ty jesteś harcerką :D Słyszałyśmy że to dość meczące ale satysfakcja jest ogromna :D
    Zapraszamy do nas:)
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chcę być harcerką ; C
    Fajnie, że się fajnie bawiłaś xD

    http://kalla-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Harcerstwo jest niesamowite. Tez kiedyś należałam. Wspomnienia sa cudowne : )

    http://dream-of-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem do usług! Zawsze zwarta i gotowa! Z kury wykluwa się jajko?! Ale... Ale... Jak to wyglądało? Że kura jest rozbita na kawałki i z niej jajeczko wychodzi? Nie rozumiem! Wy to macie głowę do pomysłów!
    Chciałabym zobaczyć tą zbiórkę! Pewnie było na niej świetnie. Fajnie byłoby zobaczyć tych marudów, buntowników, nudziarzów i Liderów ^^ Wiesz Olu, że o czym byś nie napisała zawsze miło się to czyta? Ja Ci mówię, że masz dar! I nie marnuj go! Szkoda tylko, że nie będzie jakiś czas notki... :(
    A tak w ogóle to mi wstyd! Powinnam jako pierwsza przeczytać Twoje posty! Mówię Ci! Kiedyś mój komentarz będzie pierwszy! Ech...

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twojego opisu wywnioskowałam po raz kolejny, że jednak harcerstwo nie jest dla mnie. :P
    Ale udanej zabawy na tej całej inauguracji.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dziwię się, ze moja mama tak długo nie chciała odejsć z harcerstwa. Ja też nie mam wesoło, wracam pociagiem ze szkoły o 17.20 (około) a o 18.00 mam zajęcia z gitary (godzinę) a jeszcze lekcje. No i jak nie zdążę na pociag to masakra. Ale jestem szcześliwa. tylko nie mam kiedy notek dodawać...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wam przygód z harcerstwa, ale nie jestem do końca pewna czy zapisać się do harcówki u nas w szkole. Czekam na kolejne posty ;* Pozdrawiam.

    http://marti-x-maarti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog <33

    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA :

    http://i-promise-to-stay-until-the-end.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój tydzień minął szybko i nawet fajnie :D jak na szkołę ;)
    czekam na następny post :D
    alex-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedyś chciałam być harcerką:)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post :))

    Zapraszam do mnie http://dariia-darria.blogspot.com/
    + obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem harcerką. :)

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w link oasap.com w ostatnim poście lub tutaj?
    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post :)
    Pierwszy tydzień minął mi nawet fajnie :d
    http://lucja-d.blogspot.com/
    obserwacja=obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ew, jak ja się cieszę, że lekcje muzyki już są za mną :) Chociaż każdy lubi co innego :)
    Dołączam do obserwujących, spodobał mi się Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam kiedyś być harcerką ale szczerze to stchórzyłam :x

    obserwuje i zapraszam : http://mylifemyworldmymoment.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post ii wgl blog ;d
    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://d-dusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥