4 września 2013

73. Piosenka na konkurs.

Jak pewnie większość z Was zdąrzyła zauważyć zaczął się nowy rok szkolny! Dla mnie to szósta klasa, z testami i mnóstwem nauki oraz matematyki. Do tego wszystkiego doszła jeszcze szkoła muzyczna. Najgorszym dniem w moim podziale godzin jest środa: kończę lekcje o 14:40, o 15:15 mam kształcenie słuchu w SM, po teorii jest jeszcze zespół także schodzi mi do 17. Idę do domu, odrabiam lekcje, jem obiad, po czym na 20 idę na lekcje fletu, które kończę o 20:45! Masakra!
Ale przejdźmy do tematu dzisiejszej notki. W naszej szkole organizowany jest konkurs pieśni patriotycznej i żołnierskiej (trochę wcześnie no ale ok). Nikola, Wiki i ja postanowiłyśmy się do niego zgłosić. Mamy dylemat, którą piosenkę wybrać. Obie są nam znane z harcerstwa, ale są patriotyczne. Możecie pomóc wybrać?

Według mnie, śpiewając tą piosenkę możemy trochę przynudzić komisję, ale Nikola uważa, że jest ona ładniejsza. No bo ta piosenka jest jednak trochę... monotonna.


Ta piosenka bardziej mi się podoba niż Tak jak ptaki. Jest weselsza. Wprawdzie o wojnie, ale weselsza. To wykonanie jest takie trochę no... nie perfekcyjne, ale nie dało się wrzucić innego. TU jest trochę lepiej zaśpiewane.

Jak uważacie: którą piosenkę zaśpiewać na konkursie?

~Ola

15 komentarzy :

  1. by dwie ladne<3 moze 1 ?
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie doradze, zazwyczaj w takich kwestjach wyboru powinno
    sie robić odwrotnie do podjętej przeze mnie decyzji xD
    zapraszam do mnie ; )
    http://prawieniewidoczne.blogspot.com/
    Obserwujemny?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem którą ty wolisz ,ale moze 2 ? :)
    Wybierz tą którą ci sie lepiej śpiewa :D
    http://lucja-d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie bardziej podoba mi się 2, ale to chyba dlatego , że jestem.. ruchliwa? Jeśli chodzi o takie konkursy... to myślę, że bardziej patriotyczna i "na takie konkursy" wydaje mi się pierwsza. Ale to tylko moje, skromne zdanie ;)


    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com - czy mogłabyś poklikać w banner sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie piosenki są dobre, ale myślę że 2 jest lepsza :) Życzę Wam powodzenia na konkursie !
    Ps. Dodam się do obserwatorów waszego bloga, teraz przynajmniej będę wiedzieć kiedy pojawiają się posty ponieważ długo tu nie zaglądałam i nie wiedziałam że są nowe posty. Pozdrawiam ;*


    http://marti-x-maarti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba 2 chociaż obydwie fajne:)zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swego czasu śpiewałam Tak jak ptaki na konkursie i zajęłam drugie miejsce. Za każdym razem gdy ją śpiewam przy ognisku mam szklane oczy.

    zapraszam do nas
    laweczkapodczatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta i ta fajna. Prześpiewaj sobie kilka razy i zobacz, która Tobie lepiej pasuje... (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wróciliśmy po 5 dniach. Szkoda, że nie dotarliśmy do Budapesztu, ale będzie jeszcze okazja (: zaraz będzie kolejna część relacji z Portugalii, a dopiero potem z Wiednia (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie fajne :) Powodzonka w konkursie ! :D

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. obie śliczne :* zapraszam iza-izuu.blogspot.com zostaw po sobie ślad

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta i ta fajna :) ale chyba 1 lepsza :)
    Fajny post :)
    Zapraszam do mnie http://oli-olli.blogspot.com/
    + obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog , naprawdę świetnie piszesz a przy okazji masz bardzo ciekawe i ładne zdjęcia :)
    Wpadnij do mnie :) :
    http://lovett-life.blogspot.com/

    Pozdrawiam , Lovett <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście kocham lekko smutne piosenki. Bardziej podoba mi się pierwsza, ale chyba tak na konkurs to tą drugą bym wybrała. Ale w sumie to nie wiem! Tą pierwszą piosenkę śpiewalibyście całą? Bo jak tak to strasznie długo byście musieli stać przed komisją... I Ty niby nie umiesz śpiewać? Taaak. No i co z tego, że bierzesz udział w konkursie! To niiic (sarkaźmik). Życzę Wam powodzenia! Ale jeżeli wszyscy tak ładnie śpiewacie to macie duuuuże szanse. ^^

    Pozdrawiam bardzo, bardzo, bardzo serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥