28 sierpnia 2013

71. Liebster Blog Award



Po raz kolejny nasz blog został nominowany do Award'a. Pierwsza edycja jest tutaj: >>KLIK<< . Tam też są wyjaśnione zasady i to wszystko. No to chyba mogę przejść do rzeczy.

Zostałyśmy nominowane przez BonaVonTurka (bardzo Cię przepraszam, ale nie mam pojęcia jak to się odmienia xd). Bardzo dziękujemy! Miałaś świetne odpowiedzi w swojej nominacji!

Pytania, które nam zadała i moje odpowiedzi:

1. Dajmy na to, że idziesz do nowej szkoły. Będziesz się starała wyglądać na osobę ekscentryczną, z pasją, czy raczej upodobnisz do tłumu?
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Wydaje mi się, że raczej będę się wyróżniać (taka moja cecha), ale w niektórych sprawach chyba będę musiała robić to, co inni. Nowa szkoła już za rok... zobaczy się jak to będzie.
2.Gdy kupisz nową rzecz, np. piórnik, od razu pokrywasz go mnóstwem własnych rysunków i bazgrołów, czy do końca roku utrzymujesz w idealnej czystości?
Dobra, kupiłam sobie już piórnik, cieszę się, jest fajnie. Przychodzę do domu, wkładam do niego jakieś ołówki, długopisy, nie wiadomo jeszcze co. Pierwsze tygodnie jest on nawet czysty, ale tylko do tej chwili, w której mój piórnik przestaje być nowy i piękny. Zaczynam na nim coś bazgrolić, czasem nawet strugać do niego ołówki.
3. Umówiłaś się z koleżanką na wspólny wypad za miasto. Masz już wszystko przygotowane gdy nagle Twoja mama staje okoniem i nie daje Ci kasy na busa. Koleżanka czeka na przystanku dwa kilometry od Twojego domu (potem chcecie pójść dalej piechotą). Co robisz?
Szukam jakiejś własnej kasy na busa, a w ostateczności dzwonię do koleżanki i wyjaśniam, że nie mogę nigdzie jechać i bardzo przepraszam. Proponuję, żeby przyjechała z powrotem i pójdziemy sobie na jakieś lody czy coś takiego. Albo umawiam się z nią na kiedy indziej.
4. Masz w klasie okropnego babsztyla imieniem Ada. Na wakacjach nowo poznana dziewczyna przestawia się jako Ada. Nie mów mi, że w ogóle nie zrobi Ci to różnicy...
Na początku oczywiście źle mi się skojarzy: Ada?! Ale nie mówisz serio, prawda?! Raczej nie będę nie wiadomo jak reagować.. Może ta poznana dziewczyna jest bardzo fajna. Imię przecież nie zależy od charakteru.
5.Co będziesz myślała o sobie dzisiejszej za 30 lat?
Za 30 lat... policzmy... będę miała wtedy 42 lata. Co będę o sobie dzisiejszej myślała w wieku 42 lat? Że żyłam w trudnych czasach z jakimiś wielkimi pudłami zamiast tabletów i drewnianym czymś zamiast jakiejś wystrzałowej gitary w abstrakcyjnym kształcie. Będę się pewnie zastanawiać jak mogłam bez rzeczy, które wtedy będą starociami kiedyś funkcjonować i że żyłam w pięknych czasach białej czekolady, Birdy oraz Adele. No i że głupio postąpiłam z tą szkołą muzyczną, dlaczego to zrobiłam i takie rzeczy xd
6. W restauracjach zamawiasz zawsze te same, sprawdzone potrawy, czy eksperymentujesz z nowymi?
To zależy. Zależy na co mam ochotę. Czy jestem kompletnie padnięta i zamówię to co zwykle, to, co lubię, coś wypróbowanego, albo czy mam siły na spróbowanie nowych rzeczy. Jedząc nowe potrawy możemy odkryć, że coś czego nie lubiliśmy z odrobiną przypraw jest bardzo dobre.
7.  O jakiej porze dnia najlepiej czyta Ci się książki?
Zdecydowanie wieczorem. Wziąć sobie poduszeczkę, oprzeć się o ścianę, zabrać do ręki 'Harry'ego Pottera' lub inną fantastyczną lekturę i poczytać w spokoju. Lubię też czytać rano. Po ubraniu się, uczesaniu i śniadaniu.
8. Miałaś kiedyś okazję wysłać do kogoś prawdziwy list?
Miałam pisać list do Zuzy <3, ale siostra sobie go wzięła i jakieś wzorki porobiła :( A czy wysłałam? <myśli> Tak! W wakacje, chyba miałam wtedy iść do II klasy podstawówki pisałam listy z Wiktorią, z którą siedziałam w ławce. Pisałyśmy o tym co robimy w wakacje, czy nam się nudzi, rysowałyśmy sobie jakieś misie i serduszka i takie rzeczy xD Napisałam chyba wtedy do niej dwa albo trzy listy. No ale to było takie listy - nie listy. Z błędami ortograficznymi, interpunkcyjnymi w w ogóle. Może gdybym poszperała w biurku w końcu bym jakiś list znalazła.
9. Też próbowałaś kiedyś stanąć na głowie, aby się przekonać, czy wtedy naprawdę niebo jest na dole?
O jeju! I to ile razy! Stawałam na tej głowie przy ścianie domu i cieszyłam się jak głupia, że wszystko jest do góry nogami i po innej stronie niż ma być. Albo zawisałam głową na dół na belce na sznurku przymocowanym do drzewa. 
10. Jaką rzecz MUSISZ mieć w kieszeni aby spokojnie wyjść z domu?
Ale tak, że koniecznie koniecznie? Nie wyjdę nigdzie bez telefonu. Muszę go mieć przy sobie. Jeśli biorę jeszcze jakiś mały plecak, czy torbę, to słuchawki i jakiś notesik. To jest moje podstawowe wyposażenie na jakieś wycieczki, czy wypady z dziewczynami.
11. Czy zdarzyło Ci się gapić się na ludzi w kolejce u lekarza i wymyślać niestworzone historie o ich przeszłości? (Np. że ta pani przed Tobą ma takie czerwone oczy ponieważ dawno, dawno temu zabiła swojego męża i teraz jest Wieczną Płaczką i nie umrze, póki  nie wyleje tony łez i takie tam...)
Czekam sobie w ośrodku na moją kolej i patrzę na ludzi na poczekalni. Myślę jakie mogą mieć zawody, ile mają lat, gdzie mieszkają i takie rzeczy. Często robię tak, że patrzę na jakiś mecz na szkolnym orliku lub sali gimnastycznej i wymyślam sobie co poszczególni gracze mogliby myśleć w konkretnych momentach. Jest to coś takiego: 'A teraz ten w żółtej koszulce mówi: 'Kurcze! Wiesiek no jak ty mogłeś?! Mieliśmy tak blisko do bramki!'. No i to są ogólnie takie rzeczy xd
Blogi, które nominowałam:
Tak, wiem, nominowałam tylko tyle blogów, ale nie chce mi się szukać więcej blogów, które rozpisałyby tą nominację.
Pytania na które nominowane osoby mają odpowiedzieć:

1. Wolisz się ubierać raczej kolorowo i dziecinnie czy raczej nosić ciemne ubrania?

2. W jaki sposób dowiedziałaś się, że Święty Mikołaj nie istnieje? Ile miałaś wtedy lat?

3. Czy idąc kiedyś chodnikiem, tak się zamyśliłaś, że wpadłaś na jakąś osobę/słupa?

4. Co twoim zdaniem jest lepsze: cieszenie się z małych rzeczy, które mamy na co dzień, czy euforia z powodu wielkich sukcesów bez doceniania drobnostek?

5. Jakiej muzyki słuchasz? Masz ulubiony zespół i piosenkarza?

6. Wiesz, może co oznacza skrót ZHP? (bez pomocy wujka google :D )

7. Masz ulubiony smak żelków? Albo ulubionego producenta tych słodyczy?

8. Co cenisz sobie bardziej u drugiego człowieka: szczerość czy dobry humor?

9. Jak myślisz: czemu większość ludzi woli przypasowywać się do innych ludzi zamiast być sobą?

10. Jaka jest najgłupsza rzecz zrobiona przez Ciebie w całym życiu?

11. Jak sądzisz: jakiego koloru jest lustro? Przypomnę że nie ma przezroczystego koloru :D

Łapcie jeszcze jakieś zdjęcie z dzisiejszego wypadu z Dziewczynami z Pociągu <3

Grałyśmy w bibliotece w 'Księgę Czarów' i darłyśmy się na całą salę kiedy wypowiadałyśmy zaklęcia xD

~Ola


19 komentarzy :

  1. Gratuluję !! ;3
    Zapraszam do mnie: http://by-lolka.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag :)
    +obserwujemy?
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle wybrnęłaś, dzięki za wisilenie się na fajne odpowiedzi.
    Odmienia się "przez BonaVonTurkę" ale chyba jeszcze nikt na to nie wpadł :) Chyba napiszę w "O mnie" mój nick odmieniony przez wszystkie przypadki, aby ludzie się nie mylili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne odpowiedzi! :D I wielkie dzięki za nominację :3 Ja czasem się zastanawiam o czym myślą aktorzy w telewizji ^^

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję odpowiedzi. ;)
    Aww, Harry Potter. <3

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne odpowiedzi;) Gratuluję nominacji;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. harry ♥ też lubię fantastykę :)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje nominaci. :) Fajne odpowiedzi. ; **

    http://kalla-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ! Ja nigdy nie robię LBA ;)

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nominacji! Gratuluję tym, których nominowałaś.

    fotografia-muzyka-nimi.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  11. teeż nie wyjdę nigdzie bez komórki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nominacji :D
    Obserwuję, mam nadzieję że ty też będziesz mój blog.
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kiedyś walnęłam w słup xd
    zapraszam:
    uszatkaa.blogspot.com

    +spełniłabyś moje marzenie gdybyś kliknęła w baner z butami, na samym dole najnowszego wpisu
    będzie wspaniale i dziękuję <3 jeśli mogę się jakoś odwdzięczyć to napisz :)

    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na większość pytań do Ciebie, odpowiedziałabym tak samo lub bardzo podobnie.
    Prowadzisz bardzo interesującego bloga, coś czuję, że jeszcze nie jeden raz tu wpadnę.
    A póki co...Zapraszam do mnie, już nie długo na blogu pojawi się konkurs z nagrodami!
    ~Black_Ladybird

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne odpowiedzi na pytania! Pozdrawiam serdecznie :*

    saavemylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje ;) zapraszam ;) http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję nominacji!
    Fajny blog, będę tu zaglądać ;)
    Zapraszam
    http://whendreamsturnouttobetrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥