22 sierpnia 2013

69. Urodziny Nikoli i Sonii.


U Nikoli

W poniedziałek o 16 pojawiłam się w domu Nikoli. Oczywiście jak zawsze jej kochany piesek Neli, nie chciał mnie wpuścić do środka, dopiero po działaniu Nikoli i jej siostry udało mi się wejść do domu. Mama mojej koleżanki jak zawsze upiekła śliczny tort  ^^ Zdążyłam go zobaczyć zanim Nikola nie poprosiła mnie na górę, do swojego pokoju. Okazało się, że jestem pierwsza. W sumie oprócz mnie miała być tylko Wiktoria, która przyszła zaraz potem. Najpierw gadałyśmy o blogach Dramione, po czym Wiki zrecenzowała nam horror 'Mama'. W tym czasie nagrywałam filmik z Reginą Spektor w tle. Następnie przyjechał kuzyn Nikoli - Kamil. Nikola dostała za zadanie przedstawić Wiktorię i mnie Kamilowi. To było komiczne xD Potem zjedliśmy tort (oczywiście, tak jak od początku się zapowiadało był pyszny) przy czym też nagrywałam filmiki. Mieliśmy grać w 'głuchy telefon', ale Kamil nie chciał się zgodzić. No i poszliśmy na pole. Tam Wanessa (siostra Niki) husiała się na huśtawce, Nikola zjeżdżała na zjeżdżalni, Wiki próbowała zawisnąć na linie a ja to wszystko ze śmiechem nagrywałam. Ten filmik właśnie tu możecie zobaczyć. Następnie poszłyśmy do pokoju Nikoli, odpaliłyśmy komputer i oglądałyśmy teledyski z HP do różnych piosenek. bardzo spodobał mi się teledysk do piosenki Because Of You. Bardzo możliwe,że dodam tą piosenkę do blogowej playlisty. Zjadłam trochę sałatki i zadzwoniła moja mama, że już po mnie jedzie.


U Sonii

Do Sonii przyjechałam we wtorek po 16. Na miejscu były już Ola, Ala i Sonia. Zanim złożyłam mojej zastępowej życzenia i wręczyłam prezent musiałam czekać na siostrę Sonii - Olę - żeby zrobiła nam zdjęcie :D Poszłyśmy do altany, gdzie wybrałam sobie rurkę, taką twardą chyba z Ikea, różową, bo nie było już niebieskiej. Kiedy nagle zaczęło padać przenieśliśmy wszystkie prezenty do altany i zaczęliśmy ich oglądanie. Każdy wziął sobie także babeczkę, na której był numerek, a do każdego numerka było przypisane zadanie. Ja musiałam pocałować sąsiada po prawej stronie. I kto to był? Prezenty! Chwilę później przyszłą Wiki. Ala dostała za zadanie porozmawiać ze swoją babeczką xD To było świetne! Potem zjedliśmy tort, każdy wziął jeszcze po jednej babeczce (nie pamiętam jakie miałam zadanie), wzięliśmy najlepsze rzeczy do jedzenia i swoje szklanki z rurkami i ruszyliśmy do domu Sonii. Kiedy przyszliśmy do kotłowni byliśmy cali przemoczeni! Poszliśmy do pokoju Sonii i zaczęliśmy rozkładać daszek nad łóżko,który dostała od cioci. W tym czasie Ola i ja zaczęłyśmy zwiedzać dom. Zajrzałyśmy do jednego pokoju i poleciałyśmy do Sonii zapytać się co tam jest i czy możemy to zobaczyć. To była sypialnia jej rodziców. Jak w niej było ślicznie! A do tego Ala pokazała nam łazienkę w tym pokoju. Tam też było przepięknie! Następnie po długim proszeniu udało nam się zobaczyć pokój siostry Sonii - Oli. Tam też było pięknie. Może dlatego, że w całym domu wszystkie ściany są białe! Chwilę graliśmy w Twistera po czym zawołano nas na dół. Ja schodziłam ostatnia i oczywiście musiałam się poślizgnąć! xD Zjechałam z kilku ostatnich schodów. Usiedliśmy w jadalni i podano nam skrzydełka z kurczaka oraz lody. Podczas jedzenia padło pytanie zadane przez tatę Sonii: Czy wszystkie jesteście harcerkami? Okazało się, że tak. :D Potem poszłyśmy jeszcze na górę, tym razem do pokoju młodszej siostry Sonii - Wiktorii i zaczęłyśmy bawić się jej farmą XD Wpadłyśmy na pomysł, że nagramy film o tej farmie. I tak powstały: Malanowski i farmerzy: Tajemnica Ciała Barbie oraz Malanowski i farmerzy: Grasująca Świnia. Potem Ola musiała już iść (a tak świetnie podkładała głos Malanowskiemu!) więc uznaliśmy, że skończymy z kręceniem filmów. Graliśmy jeszcze chwilę w Twistera. Konkretnie to tylko Ala i ja ,bo Wiki się nie chciało, a Sonia mówiła nam co mamy robić. Ja po chwili padłam, Ale wytrzymała jeszcze chwilę, ale też za chwilę padła. Potem musiałam już jechać :(


Dziękuję za tak dużo komentarzy pod ostatnimi postami! W porównaniu z początkami bloga, statystyki są o wiele lepsze.

Niedługo będę dodawać piosenki do playlisty, więc jeśli macie jakieś propozycje tutaj jest napisane jakich piosenek i melodii szukam :) Dziękuję Kai Malfoy za dotychczasowe propozycje ;)

~Ola

13 komentarzy :

  1. Eee... Ten teledysk mnie dobił. Najlepsze było jak Ron trzymał Hermionę za rękę i "zobaczył" to Malfoy.

    Czyli, że urodziny były udane. :D
    Ja też czasem spadam sobie ze schodów. Np. w aqua parku :3

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, teledysk jest piękny.
    Oczekuję nowych postów i zapraszam do mnie :)
    marti-x-maarti.blogspot.com
    ps. obserw za obserw ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz kuzyn nikoli nie przyjechał tylko przyszedł, jest jej sąsiadem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że urodzinki udane ;).
    Świetny tort :D.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nowy post! (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. We wrześniu znowu ruszam z trasę! Tyle że z innym kompanem, ale wszystko będzie opisane niedługo na blogu (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dokładnie opisałaś ;D Widzę, że będziecie miały co wspominać z tych urodzin :>

    http://mijimenya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. musialo byc fajnie na urodzinach :)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. widać że udana impreza :D ładny tort.
    obserwuję i liczę na rewanż
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. tort wygląda przepysznie *_*
    piosenke uwielbiam <3

    http://wixownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmm jaki torcik:)aż chce mi się jeść:D zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog ^^
    obserwacja za obserwacje ?;>
    kiika-lika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje :D
    kiika-lika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥