20 sierpnia 2013

68. Nasz i herbatki świat.

W tym poście chciałabym wyjaśnić dlaczego nasz blog nazywa się tak jak się nazywa.

 W naszej szkole jest stołówka, na której można kupić sobie herbatę. Na początku chodziłyśmy tam tak sporadycznie i raczej to jedna z nas (chyba nawet ja, już nie pamiętam xd) piła ją, a druga czekała aż tamta wypije. Wreszcie zaczęłyśmy ją pić obydwie, a przy tym opowiadać sobie nasze różne przygody i sny. Ola wpadła na pomysł żebyśmy prowadziły bloga, ale nie wiedziałyśmy jak go nazwiemy. No to nazwałyśmy go "Nasz i herbatki świat". Uznałyśmy, że to najlepsza nazwa z tych, które wymyśliłyśmy, a inne były naprawdę głupie i żałosne np."Lovcianie bulbulków jest spoko".



Bardzo przepraszam osoby, do których nie przyszłam, ale naprawdę nie dałam rady. Mam nadzieję, że nie jesteście bardzo złe na mnie.


~Gabi

7 komentarzy :

  1. U nas w szkole wszyscy piją herbatę, to taka ogólnoszkolna mania. Znaczy, w mojej byłej szkole. I co dzień herbata była inna-raz dodali cytryny, raz za dużo cukru, raz to była sama woda, a kolejnego dnia słaba owocówka. Do teraz nie piję herbaty,m tak mi ją obrzydzili...Ale jest to taki "smak dzieciństwa", nie mogę narzekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe , fajny pomysł :D

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam na nową notkę. ♥
    + Obserwuję,liczę na rewanż. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nie jest automat z herbatą i kakałkiem...
    Ale go mają usunąć. : (( Fajna nazwa. ;D

    http://kalla-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah :D Świetny pomysł , nie spodziewałam się że taka nazwa pochodzi od takich sytuacji :D
    Gratuluję pomysłowości :)

    http://insignificantbaby.blogspot.com/
    Zapraszam, jeśli Wam się spodoba - zaobserwujcie, będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta a jednak bardzo fajna nazwa. Ja z automatu w szkole zawsze piję kawę, ale to przez uzależnienie :)

    mietowalife.blogspot.com
    Obserwujemy? Odpisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na nazwę ;)
    Wyszła wam bardzo fajna :D
    alex-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry pomysł na nazwę

      http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥