12 sierpnia 2013

66. Festiwal Sztuk Oblicza Madonny.

Otóż w sobotę i w niedzielę w naszym mieście odbył się Festiwal Sztuk Oblicza Madonny. W sobotę poszłam sobie z Szymkiem na 11 do gimnazjum, tam gdzie miało się to wszystko odbyć. Okazało się, że będziemy sprzedawać na tej wystawie książki i z każdej 1 zł pójdzie na remont harcówki. Poza tym mieliśmy też puszkę do której ludzie dobrowolnie wrzucali pieniądze na remont. Ja siedziałam z Sonią, Karolem, Kamilem, Kopstusiem i Tomkiem na górze 'pilnując' wystawy i książek. Na dole była Grzela, Blada, Burek, Renia, a Ola K. przechodziła sobie jak chciała. Kamil non stop jeździł windą. Gdyby co chwilę ktoś go nie upominał pewnie by ją zepsuł. Potem Grzela powiedziała, że Sonia, Kamil i ja możemy iść pod 'Jana' rozdawać ulotki o festiwalu. No to poszliśmy do tego 'Jana', ale tam był taki średni ruch, więc Sonia uznała, że więcej ludzi będzie w rynku. Mi tak nie specjalnie podobał się ten pomysł, ale Kamil stanął po stronie Sonii i zgodnie z zasadą demokracji, poszliśmy na miasto. Po drodze Kamil zadzwonił do Grzeli i powiedział, że jeszcze chwilka nam zejdzie, bo ulotki idą jak świeże bułeczki. Chodziliśmy do różnych restauracji i pytaliśmy, czy możemy zostawiać na stolikach ulotki xD Pozwalali nam zostawiać tylko przy kasie, ale dobre i to. W końcu Ola K. zadzwoniła, żebyśmy już wracali, bo Sonia musi jechać na obiad. No to przyszliśmy, Sonia pojechała na obiad i ja też poszłam do domu. Kiedy przyszłam znowu siedziałam z chłopakami na górze. W końcu Sonia przyjechała i poszliśmy na dół zapytać, czy możemy iść jeszcze raz rozdawać ulotki, bo bardzo nam się to spodobało. Ale okazało się, że to nie jest takie proste. Dh Burek, jako pełnoletni opiekun naszej drużyny zrobił nam kazanie, że przecież mieliśmy iść pod 'Jana', a Ola K. doniosła mu, że byliśmy w rynku i co by było gdyby nagle zadzwoniła do niego mama Sonii i spytała gdzie jest jej córka, a dh Burek powiedziałby, że przy 'Janie', a Sonii przy Janie by nie było. A, że on jest za nas odpowiedzialny wszystko spadłoby na niego, gdyby coś się nam stało. Jednak pozwolili nam iść potem jeszcze na chwilkę TYLKO do 'Jana'.

W niedzielę poszłam do kościoła na 8:30 i o 11 byłam w gimnazjum. Znowu siedzieliśmy na górze 'pilnując' wystawy i sprzedając książki. Z Szymkiem i Kubą wręczaliśmy nagrody w konkursie na najładniejszy portret Maryi. Później Kuba, Renia, Szymek, Koptuś i ja, braliśmy udział w warsztatach plastycznych; malowaliśmy na pudełeczkach Maryję. Mi strasznie nie wyszły usta! Były okropne! Oczywiście w trakcie zajęć, Szymek, jak to Szymek musiał się zezłościć, bo pani mu coś dorysowała, a on miał własną wizję... no tak. Kiedy w końcu skończyłam moją skrzyneczkę (wyszła okropnie), po raz kolejny poszliśmy na górę sprzedawać książki. Przyszła moja ciocia z Majką, pooglądały wystawy i zabrały do domu Szymka, Renię i Kubę. Zostałam na górze z Tomkiem i Koptusiem. W końcu oni też poszli. Zaczęłam czytać jedną z książek, które sprzedawaliśmy, ale była strasznie nudna. W końcu przyszli do mnie na górę dh. Blada i dh Burek i oznajmili że będziemy się już zbierać. No to zapakowaliśmy wszystkie niesprzedane książki, wzięliśmy stolik i krzesła, po czym ruszyliśmy na dół. Tam jeszcze trwała sprzedaż. Zostałam sama z Bladą, Grzelą i dh Burkiem. Blada dała mi jakąś książkę o tym jak stworzyć drużynę starszoharcerską (jakbym kiedyś chciała zostać drużynową takiej drużyny). Jedną z wielu rzeczy, których dowiedziałam się z tej książki, było to, że Prawo Zucha ma 6 punktów! Zawsze byłam pewna, że ma 10! xD Jeszcze trochę mi daleko do drużynowej starszych harcerzy, ale to już większy krok do zostania przyboczną u zuchów :D Przeczytałam jakieś pół tej książki! Nawet nie była taka nudna... Blada chciała mi ją nawet pożyczyć, ale uznałyśmy, że nie będziemy się już widzieć w sierpniu, więc oddałam lekturę. No i w sumie to tyle...
źródło: http://www.jerzykopta.com Na pierwszym planie Szymek, obok w żółtej koszulce ja, z tyłu siedzi Grzela i stoi Blada :D A za mną chyba widać jeszcze kawałek Reni...


Od lewej: w żółtej koszulce Renia,  potem ja w szarym mundurze, obok Kopuś i Kuba.
Wręczanie nagród.

Ta po prawej jest moja xD
Zdjęcia są trochę nie po kolei, ale kiedy chciałam dać wręczanie nagród na górę, wskakiwało mi na samą górę...

Blog został oceniony :) Zapraszam do czytania: Oceny blogów: 70) nasziherbatkiswiat.blogspot.com

Pozdrawiam serdecznie

~Ola

19 komentarzy :

  1. Dawno nie brałam udziału w podobnych akcjach :) Aż zaczyna mi brakować harcerstwa, chociaż można nazwać to już zamkniętym rozdziałem w moim życiu.

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. musiało być fajnie:)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno było fajnie :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. musiałaś się nieźle bawić :D
    obserwujemy?
    http://pinamint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję i liczę na rewanż, bardzo mi na tym zależy :) http://ollie-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj i znowu smutam czemu tyle fajnych akcji było akurat wtedy kiedy ja pojechałam na wakacje no czemu:cInnda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem Wiki :( Ale serio: żałuj że Cię nie było xD

      Usuń
    2. tsaaa dalej poprawiaj mi humor...

      Usuń
  7. Ładna skrzyneczka, no co Ty! W życiu bym takiej nie zrobiła.A usta sa w porządku.
    Czy to TA książka? XD
    Nie ma to jak potajemne rozdawanie ulotek. Szkoda tylko, że Ola K. wszystko powiedziała...

    Pozdrawiam serdecznie


    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę , że dzień miałaś udany : ) .
    + Obserwujemy ? , napisz , u mnie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  9. Musieliście się świetnie bawić ! :)
    + obserwujemy , tlyko tak ,ze komentujemy sobie wszystkie notki ? :)


    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcia , musiało być cudownie ^^

    Obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij :)
    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, musiałas się nieźle bawić :) zostaję z tobą na dłużej oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia :))
    Musiałaś się świetnie bawić. xD

    http://kalla-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi by się nie chciało sprzedawać książek, ani robić niczego, co napisałaś. Jest to dla mnie zbyt nudne xd.
    Ee tam, Maryja nie wyszła Ci aż tak źle :D.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, chciałabym tak pochodzić i porozdawać ulotki :) To zapewne jest dość ciekawe zajęcie, choć może być chwilami nudne, szczególnie kiedy ulotki nie schodzą... dobrze, że wam schodziły jak świeże bułeczki :)

    Pozdrawiam!! A tak przy okazji, piękny teraz jest wasz blog, o wiele lepsza grafika :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥