30 lipca 2013

64. Zabawa Blogowa 15 wspomnień.

Nasza czytelniczka Sia Siaa (na której bloga serdecznie zapraszamy) wymyśliła świetną zabawę blogową i nas do niej nominowała. Bardzo dziękujemy za tą nominację :*

O co chodzi?
Wypisuje się 15 nietypowych faktów (wspomnień) z przeszłości. 
Mogą one być śmieszne, ciekawe, albo po prostu nietypowe.
Jeżeli już się to zrobiło, nominuje się 7 blogów do zabawy.
Nie można nominować bloga, od którego dostało się nominację.

No to zaczynamy!

1. Kiedy byłam mała, z moim kuzynem powlewaliśmy do dmuchanego baseniku wszystkie szampony i żele pod prysznic mojej cioci, a potem powłaziliśmy do tego w ubraniach i się w tym ciaptaliśmy.

2. Na przedstawieniu w którym grałam mamę Czerwonego Kapturka zapomniałam wziąć ze stolika przy scenie koszyka, który miałam dać Czerwonemu Kapturkowi i potem przez całą rolę się śmiałam.

3. Kiedyś w szkole muzycznej nie było naszej pani od teorii,więc zastępował ją dyrektor. Zegar w klasie nie szedł i kiedy zapytał, która godzina powiedzieliśmy mu, że lekcja powinna się już skończyć.On nas wypuścił i poszliśmy na plac zabaw.

4. Na urodzinach Wiktorii oglądaliśmy horror 'Mama'. Kiedy była ta straszna scena w której wchodzili do tego strasznego domku w którym mieszkał ten potwór ja zaczęłam się strasznie śmiać.

5. Wirtualna Tiara Przydziały przydzieliła mnie do Gryffindoru, lecz w jednej z magicznych, wirtualnych szkół przydzielono mnie do Ravenclaw. Następnie okazało się, że to była pomyłka i tak naprawdę należę do Hufflepuff'u.

6. Często, jak mi się nudzi maluję sobie końcówki włosów pisakami na czerwono.

7. Moi rodzice uważają,że jestem za bardzo zaangażowana w harcerstwo i przez to niby nie mogę jeździć na wszystkie akcje harcerskie. Dziwnym zbiegiem okoliczności byłam na wszystkich w których brała udział nasza drużyna, oprócz VIII Biegu Sprawnościowego 'Bolek', ponieważ byłam wtedy chora i nie dałam radę jechać.

8. Na koniec filmu 'Opowieści z Narnii; Książę Kaspian' idzie piosenka Reginy Spektor - The Call. Kiedy chciałam wpisać nazwę tej piosenki na yt, zapomniałam jak Regina ma na nazwisko. Pomyślałam i napisałam 'Regina Sprout'. Dla niewtajemniczonych Pomona Sprout to nauczycielka zielarstwa w Hogwarcie.

9. Rok temu na placu nowym placu zabaw utknęłam na drzewie.

10. Mój głos jest kompletnie nie stworzony do śpiewania, a mimo to, po prostu kocham śpiewać.

11. Otworzyłam Ochotniczkę ostatnia z wszystkich, którzy składali Przyrzeczenie w styczniu lub w lutym, a zamknęłam ją jako pierwsza z całej drużyny.

12. Zgubiłam mój ulubiony śpiewnik, po czym okazało się, że pożyczyłam go Wiktorii.

13. Kiedyś z moją przyjaciółką próbowałyśmy równo puścić 'Belgijkę' z obu telefonów. Kiedy w końcu nam się udało zaczęłyśmy ją tańczyć i dopiero pod koniec zorientowałyśmy się, że piosenka z mojego telefonu szła o równe 2 sekundy szybciej, niż z telefonu Oli.

14. Gdy mieszkaliśmy jeszcze w bloku (to było jak miałam jakiś rok) mój wujek karmił mnie zupką. Ja w pewnym momencie pacnęłam rączką w miseczkę z jedzeniem. A potem zupka była wszędzie; na ścianach, na wujku, na mnie...

15. Kiedy miałam jakieś 6 lat, bawiąc się w chowanego zatrzasnęłam się w szafie.

Nominuję:


Te po 10 szczerze mówiąc były takie wymuszane, więc nie są specjalnie nietypowe, są to raczej fakty xd
Jeszcze raz bardzo dziękuję :*
I jak nowy wygląd? Bardzo dziękujemy za wykonanie szablonu KLAŁDJI ;)

~Ola

15 komentarzy :

  1. Fajnie, że już rozpisałaś nominację!
    Najlepsza jest 9 ;)
    a co do tiary. Kiedyś odpowiadałam na pytanie tak- aby wyjść na złego człowieka i... nie zgadniesz- znalazłam się w Sliterinie (nie wiem jak to się pisze...). Byłam też w Gryffindorze i Hufflepuff. Taaa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.. 9 jest hehe śmieszna xD

      niikablog.blogspot.com

      Usuń
  2. Akurat punk 6 i 8 mnie rozwaliły :D
    Hej, ja kocham piosenki Reginy, a na "The Call" wielokrotnie płakałam :) A czytałaś może "Opowieści z Narnii?" :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;) Po serii Harry'ego Pottera to moje ulubione książki ^^

      Usuń
  3. Piękny wygląd ! :3333 10 mam tak samo <3

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Roobiłam tak samo jak w punkcie pierwszym xD

    Zapraszam na rozdział pierwszy!
    nie-badz-taka-hermiono.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 nas łączy :P

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zmienił się wygląd ;oo bardzo ładny ! :)
    10 mam tak samo ! :D

    alex-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 5 najlepsze xddd.
    Świetny pomysł z tą zabawą ;>.
    Cudny wygląd bloga ♥

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  8. taaaak kompletnie nie stworzony do śpiewania jedynie KAŻDA osoba która słyszała TWÓJ śpiew mówi że pięknie śpiewasz..... Ale tak ty nie umiesz śpiewać......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo ja przecież nie umiem śpiewać!

      Usuń
    2. Ola ty śpiewasz prześlicznie nie to co ja (śpiewam ja jakiś troll, w ogóle to ten mój głos jest jakiś dziwny - może przechodzę mutację o.O)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe, no to miałaś ciekawe przygody. Bardzo ciekawy pomysł, wydaje mi się lepszy niż Liebster Blog Award, bo przynajmniej można się pośmiać, ale według mnie 10 wspomnień by wystarczyło ;D
    Obserwuję i pozdrawiam ;)
    http://truelifebev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥