5 lipca 2013

59.Obóz.

Ola pojechała (jak już pewnie wiecie) na obóz. I właśnie dlatego przez najbliższy czas ja (Gabi) będę pisać posty. Oczywiście będą one napisane trochę inaczej niż pisze Ola, ale trudno. Napisałabym o tym trochę wcześniej, ale miałam małe problemy z internetem. Nie wiem czemu ja piszę strasznie krótkie posty,a jak już piszę dłuższe to trochę przynudzam, więc napiszę o kilku rzeczach.
1. Mój kuzyn (nie wiem jak to uczynił, bo ja proszę od kilku lat i nic, a on prosił 20 minut i się udało) uprosił rodziców o psa, po czym ja do niego przyjechałam, a on mówił mi, że rodzice mają dla niego jakąś "niespodziewankę", po czym zgadł co to takiego i pojechaliśmy po teko pieska. Wabi się Kora, jest suczką i szczeniaczkiem w jednym. No i to chyba tyle nie licząc, że mój inny kuzyn przekonał tego kuzyna co ma pieska, (w jego wieku też bym uwierzyła) że jest czarodziejem ( mam zamiar zrobić to samo) :D
(Pamiętasz "geniusze zła" z telefonem- kierowane do nieustraszonej czytelniczki tego bloga ^.^ )
~Gabi

2 komentarze :

  1. Bardzo zazdroszczę obozu :) Radziłabym zmienić czcionkę bo trochę ciężko się czyta :c

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z radością informuję, że zostałaś nominowana przeze mnie do nagrody Liebster Blog Award!!!
    Więcej informacji u mnie. Post informujący na moim blogu będzie około godziny 17 .

    ediandnatis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥