30 czerwca 2013

58. Zakończenie roku i plany wakacyjne.

Zakończenie roku
Zakończenie roku mieliśmy w piątek, o 10! Można było sobie już dłużej pospać. Na początku złożyłam życzenia paniom od muzyki i plastyki, ponieważ niestety w szóstej klasie nie będziemy mieć tych przedmiotów. Akademia była straasznie długa. Chyba połowę apelu zajęło nagradzanie uczniów klas 6 i wymienianie ich osiągnięć. Potem wreszcie zaczęli rozdawać Srebrne Tarcze za wzorowe zachowanie i listy gratulacyjne za wpis do Złotej Księgi. Ja niestety miałam jedną czwórkę z matematyki i to właśnie przez tą ocenę nie zostałam wpisana do Złotej Księgi. Po akademii przeszliśmy do sali, pani rozdała świadectwa i poszłyśmy sobie z Gabi, Olą i Wiki na pizze. Kiedy czekaliśmy na Olę, Karol podszedł i od tyłu przytulił Wiki! Na początku miały byś lody, ale pogoda trochę nie dopisała :\  A pizzeri było strasznie dużo ludzi, którzy właśnie przyszli ze swoich zakończeń (między innymi koledzy z klasy Oli). O 17:30 mieliśmy jeszcze ostatnią zbiórkę harcerską. Sprzątaliśmy po kozie, ale było bardzo łatwo i szybko to jakoś wyszło: zgniataliśmy butelki, które zostały po robieniu kozy. Potem wynosiliśmy worki ze zgniecionymi już plastikami. Składaliśmy pałatki i oto nauczyłam się od dh Burka, że jeżeli on mówi "składamy pałatkę na cztery", to znaczy że składa się ją na trzy, ponieważ (dh Burek oczywiście to wyjaśnił) są wprawdzie trzy zgięcia, ale części są cztery.

Moje plany wakacyjne
Nie powiem żeby tych planów było jakoś bardzo dużo! Po prostu jutro wieczorem wyjeżdżam na obóz harcerski na Mazury, do Przerwanek. Wracam rano 16 lipca. Już nie mogę się doczekać ^^ Następnie zamierzam siedzieć w Gruszowie, opalać się, pływać w rzece, spać pod namiotem itd. Na przełomie lipca i sierpnia ma do mnie przyjechać moja przyjaciółka Ola. Najprawdopodobniej właśnie do Gruszowa, do mojej babci. Pod koniec sierpnia ma jeszcze przyjechać moja kolejna przyjaciółka - Ania. Ogólnie to wakacje, chcę spędzić z przyjaciółmi; czy to na obozie, czy nad rzeką. No i jeszcze w sierpniu mamy z harcerzami nagrywać płytę ;)

~Ola

9 komentarzy :

  1. Obóz harcerski to to co lubię :) A i świetny nagłówek ! Uwielbiam herbatę :D

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obozy harcerskie są świetne :) Fajnie, że przyjaciółka do Ciebie przyjedzie:)
    Zachwyca mnie Twój Music Player, wiesz? Piękne są te melodie. Powiesz mi gdzie mogłabym je ściągnąć? Naprawdę można się zatracić. Szczególnie przy "When Ginny kissed Harry" <3
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne plany wakacyje :)
    Ja zakończenie roku miałam o 9:30 ;c


    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten idiota potem mnie jeszcze na zbiórce przytulił!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehm... przepraszam bardzo a co ja mam powiedzieć!! Ktoś się "zamienił" bez zgody tego drugiego kogoś!

      Usuń
  5. śliczny wygląd bloga ♥ *.*
    Czekam na rewanż bo to ważne a nic nie kosztuje sama przecież wiesz :)
    http://juliaandjuulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. ładnego macie bloga. Przyjemnie się czyta i ogólnie jest przejrzysty.
    Pozdrawiam i na pewno będę jeszcze wpadać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥