22 czerwca 2013

56. Podsumowanie pierwszego roku naszej drużyny.

źródło: http://www.wsm.archibial.pl/
Nasza drużyna, powstała dopiero w tym roku, w październiku. Na wczorajszej zbiórce mieliśmy podsumowanie tego roku. Na początku pisaliśmy na kartkach swoje wady i zalety, które odkryliśmy przez ten okres czasu na zbiórkach. Potem mieliśmy pląsać, ale ktoś wpadł na pomysł, żeby pobawić się w chowanego. Sonia szukała. Trochę ta gra nie wyszła, bo miało być tylko w terenie szkoły, a wszyscy biegali po małym rynku. Następnie okazało się, że nie ma 2 osób. Na szczęście za chwilę wszyscy przyszli. Ustawiliśmy się w kole. Ola trzymała w ręce sznurek. Rzucaliśmy ten sznurek do innych osób, tak żeby powstała pajęczynka. Mówiliśmy przy tym które zbiórki nam się najbardziej podobały i dlaczego. Mi najbardziej podobał się cały biwak i noc DMB (Dzień Myśli Braterskiej). Gdy już wszyscy mieli sznurek, trzeba było przekazać go z powrotem Oli, tą samą drogą czyli znowu przekazując go sobie. Przy tym omawialiśmy zbiórki które nam się najmniej podobały. Potem zawiązaliśmy krąg i poszliśmy do domu. Za 9 dni jedziemy na obóz!! Jeszcze dzisiaj jadę do Krakowa po potrzebne rzeczy.
~Ola

7 komentarzy :

  1. Też chcę na obóz XD Kraków <333

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcia bym pojechała na obóz :)

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm... Regina Spektor w tle *.*
    Też kiedyś należałam do harcerstwa :) Udanego wyjazdu na obóz :)

    Wpadniesz w wolnej chwili? Będzie mi bardzo miło :) xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwujemy :) Ja już, czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy bloga!!!


    Proszę zajrzyj na mojego i mojej przyjaciółki bloga naszymi-oczami.blogspot.com jeśli może to proszę dodaj się do obserwatorów i komentuj ♥ To dla nas ważne, z góry DZIĘKUJEMY CI! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. A myślałam,że rzeżucha pierwszy skomentuje xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥