17 czerwca 2013

55. I Parada Kóz Dobczyckiego Wypasu.

Jak można było wyczytać w notkach poniżej, przez ostatnie dwa tygodnie budowaliśmy na zbiórkach kozę. Do tego jeszcze w soboty. No i wczoraj wreszcie była ta długo wyczekiwana parada. O 12 mieliśmy się spotkać, żeby jeszcze to nasze dzieło dokończyć. Ja niestety byłam u babci więc pomagać nie mogłam. W ostateczności mieliśmy się o 14:30 stawić pod gimnazjum skąd miał wyruszyć przemarsz. Przyjechałam do Dobczyc o 14:15 więc dużo czasu nie miałam, a musiałam się jeszcze przebrać w mundur. Kiedy już tam dotarłam, wszystkie kozy zaczęły przyjeżdżać,(były wspaniałe!) ale naszej nigdzie nie było. Dochodzi 15, trzeba za chwilę iść, a reszty harcerzy nie ma. Wpadliśmy z Olą W., Dominiką i Kubą na pomysł że polecimy do harcówki, gdzie prawdopodobnie wszyscy byli i kończyli kozę. Spotkaliśmy ich po drodze. W przeciwieństwie do innych, którzy przywieźli kozę przyczepami, nasze dzieło trzeba było cały czas pchać -.- Gdy dojechaliśmy do gimnazjum od razu wyruszyliśmy z paradą. W porównaniu do innych kóz, nasza była strasznie mała. Doszliśmy na rynek, postawiliśmy kozę na nogi (na początku stała na wszystkich, potem siedziała, a potem całkiem leżała) i czekaliśmy. Jury oceniło to nasze coś. I co dalej? Rozdawaliśmy karteczki, gdzie trzeba było dokończyć rymy o kozach, naklejki i zakładki biblioteki publicznej itd. Dostaliśmy też lody z koziego mleka. Jeju no co jeszcze? xd Potem była ta gra "deko handlu czy kilo roboty" i trzymaliśmy kartki z tymi wyrazami. A no i w połowie zaczęło padać -.- Dostaliśmy wyróżnienie w tym konkursie na najładniejszą kozę. No i paletki do badbinktona. A dzisiaj byłam tylko na czterech lekcjach, bo potem pojechałam do sqadnicy. Był dh Kamil więc, jak tylko ukaże się film to wrzucę.








~Ola

3 komentarze :

  1. Fajne mieliśie :)
    budowa kozy zawsze spoko ;33

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, fajne te kozy xd

    ~ maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze podobają mi się wasze posty :*
    zapraszam na naszą stronę
    ediandnatis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥