17 czerwca 2013

54. Sen o sklepie z wąsami.

źródło: loveit.pl
Ogólnie to dawno nic nie pisałam, bo nie specjalnie mam o czym, bo to raczej Ola się w to wszystko angażuje no i wracamy do snów których tak dawno już nie było. Śniło mi się że byłam sobie w sklepie w którym były wąsy (to się chyba fachowo "moustache" nazywa). Kolczyki, naszyjniki itd. W jakimś innym śnie już byłam w tym sklepie. Na początku wszystkie były czarne, brązowe, takie normalne znaczy się. A potem nagle były już kolorowe. Było mnóstwo tych kolorowych drobiazgów. A ja zaczęłam się ich bać o.O Od razu mówię, że nie jestem Gryfonką, żeby nie było :P
~Gabi

1 komentarz :

  1. O! Gabi jak miło Cię tu widzieć, tak dawno nie pisałaś! Acha, to jest z czerwca 2013 roku...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥