5 czerwca 2013

50. Gitara i takie inne.

Jak niektórzy wiedzą byłam chora, więc dzisiaj przyszłam do Oli po zeszyty. Miało być tylko po zeszyty, ale weszłam na trochę dłużej. Ola dała mi te zeszyty, a ja poprosiłam żeby nauczyła mnie coś grać na gitarze. Nauczyła mnie chwytów do "Ballady Rajdowej" (wprawdzie strasznie wolno zmieniam i wgl. ale cóż). Były tylko 3 te chwyty - G - dur, D - dur i C - dur - te takie łatwe podstawowe. Dla mnie najtrudniejszy był D - dur i nazywałam je tak: G - dur było normalnie, D - dur to był ten trudny, a C - dur ten łatwy. Potem grałyśmy (głównie Ola) na gitarze w różnych dziwnych pozach. Jeszcze później wymyśliłyśmy taką całkiem głupią pozę i robiliśmy zdjęcia. NO i rzecz jasna ubrałyśmy kozaki! A no i przepraszam za taką długą nieobecność :) To takie jedno z najbardziej udanych zdjęć (samowyzwalacz... wiecie .

~Gabi

2 komentarze :

  1. JAKIE foto XD :* Sweet <3
    gitara ;_; *,*
    Życze byś szybko załapała tą Balladę (:
    u mnie nowy post <;

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no... aż tak źle to nie było... :D G-dur umiałam, ale reszta szkoda gadać!! : )


    Pozdrowionka: Psychopata z długopisem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥