2 czerwca 2013

48. Wojewódzki Dzień Dziecka

Dzisiaj w naszym mieście był Wojewódzki Dzień Dziecka. O 10 harcerze zebrali się na placu zabaw. gdzie mieliśmy pomagać w imprezie - przeprowadzać konkurencje sportowe. Na początku miałam być z Gabi przy strzelaniu do bramki piłką, ale Gabi zachorowała i miałam ringo. Poszłam w mundurze, ale potem musiałam iść się przebrać w koszulkę hufcową. Jakaś pani kazała nam się przenieść na błonia. Stałam z tym "ringiem", zamiast którego były plastikowe kółeczka, pomiędzy rzutem beretem (Wiki G.) a torem przeszkód i skokami w workach (Ola W., Dominika i Kasia). Szymek podawał mi te kółeczka a ja podpisywałam certyfikaty. Potem przyszła jakaś pani i też to podpisywała -,- O 13 jakaś ta pani co kazała nam zejść na błonia, kazała nam składać sprzęt. No to ok. Poszliśmy jeszcze do domu na obiad. Potem było losowanie nagród. Moja siostra i kuzyn coś wylosowali. Ogólnie to fajnie było. To jeszcze trwa xd  Przyjechali nawet harcerze z Myślenic (co znaczy, że niedługo będzie filmik). Za nie cały miesiąc jedziemy na obóz!! Nie mogę się już doczekać. A co do ślubu Grzeli to się odbył, rzucaliśmy ryżem i wgl. Ale Grzela już chyba nie ma na nazwisko Grzelka :( Jak nowy szablon?
~Ola

6 komentarzy :

  1. Ładny Ładny ten nowy szablon;3

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaj swoje zdjęcie w mundurze i notatkę o ślubie !! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedy indziej :D A nie będę pisać notatki o ślubie, bo ten post byłby strasznie krótki. Chyba że będziecie baaardzo prosić. ~Ola

      Usuń
  3. proszeeee
    psychopata z długopisem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teżżżżż
      rzeżucha

      Usuń
    2. Jeszcze jedna osoba i będzie ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥