25 maja 2013

44. Piosenki i scenki.

Wczoraj na zbiórce (ogółem) było bardzo fajnie. Na zbiórce zastępu przepisywałyśmy tekst piosenki na Festiwal Kultury Harcerskiej. Ola miała już przepisany i nam dyktowała. Potem Sonia pytała nas z różnych rzeczy z poradnika harcerskiego. No i zeszliśmy na dół do harcówki i postanowiliśmy przećwiczyć piosenki na FE-KU-HAR, bo to już w niedzielę. Pierwsza piosenka, ta "nieznana harcerska", szła nam jako tako, ale dopracowaliśmy ją. Niestety piosenka z bajki była piosenką za wolną, więc przerobiliśmy ją po swojemu :D Teraz jest dużo fajniejsza. I jeszcze scenka z bajki. Shrek. Zdążyliśmy zagrać tylko do 1, 2 i 3 scenki, bo potem trzeba było już iść. Ja jestem księżniczką: Tianą (tą z "Księżniczka i żaba"), Ola Pocahontas (tak, tą z "Pocahontas"). Gdzieś mi się zapodział kabelek, więc trochę sobie na focię poczekacie :)
~Gabi

2 komentarze :

  1. MASAKRA!!!!!! Wyszłam jak jakiś debil co najmniej!!!! -.-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie w miarę ładnie wyszłyście :D
      Podpisujcie się proszę!
      Trzeba było się ładniej ustawić, jeśli coś nie pasuje :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥