26 maja 2013

45. FE-KU-HAR 2013

Tak, to właśnie dzisiaj, dnia 26 maja, czyli w dzień matki w naszym hufcu odbył się FEstiwal KUltury HARcerskiej. To był dopiero mój drugi taki festiwal, ale było po prostu cudnie! Występowaliśmy z drużyną starszoharcerską z naszego miasta w trzech kategoriach: piosenka harcerska - nieznana dla naszego hufca, scenka z bajki oraz piosenka z bajki. To może zacznę od samego początku dnia. Wstałam o 7 coś, ubrałam mundur, zjadłam śniadanie, wzięłam plecak ze strojem i niezbędnymi rzeczami i ruszyłam na spotkanie z Gabi. Poszłyśmy do kościoła na 8:30. Na miejscu doszła do nas Wiki G. Po mszy poszłyśmy na próbę, która była o 10, więc mieliśmy jeszcze pół godziny :P Ale na szczęście przyszła kochana dh. Blada.  Poczekaliśmy chwilkę na resztę, śpiewając piosenki i przebierając się w stroje i zaczęliśmy. Jakoś to było. Potem wszyscy po kolei graliśmy na gitarze i śpiewaliśmy Alleluja podczas mojej kolei xd Przećwiczyliśmy jeszcze piosenki i ruszyliśmy do autobusu. Popląsaliśmy trochę czekając i pojechaliśmy. Na miejscu byliśmy już po rozpoczęciu :p Najpierw w mundurze zaśpiewaliśmy piosenkę harcerską nieznaną pt. Wędrowiec. Jako jedyni siedzieliśmy na ziemi -,- Szybko się przebrałyśmy i była scenka. Ze Shreka. Byłam Pocahontas. Potem już nie ubierałam munduru i zostałam w koszulce hufcowej. Wszyscy mieli świetne scenki. Piekliśmy rzecz jasna kiełbaski. 5 MDH poszła do parku linowego. I piosenka z bajki pt. Małe Szczęścia z Króla Lwa 2 w naszej przeróbce. Fajnie wyszło. Czekając na wyniki śpiewaliśmy i te rzeczy. Nie było miejsca na ławce i siedziałam po kolei u Wiki G., która mnie za raz wywaliła, u Soni, która zrobiła to samo, co Wiki i w końcu u Zuzy (z którą tak dawno się nie widziałam) która wytrwała do końca. W scence, niestety nie zajęliśmy nic (faktycznie niektórzy mieli lepsze), w piosence z bajki zajęliśmy II miejsce, a w piosence harcerskiej, aż trudno uwierzyć zajęliśmy I miejsce w całym hufcu! Dostaliśmy kalambury, ptasie mleczko i takie rzeczy :D No i na pamiątkę do munduru naszywki! Jak tylko pojawią się zdjęcia na FB to wstawię, bo jak już pisałam zgubił mi się kabel USB. No i gdyby nie ta impreza to jeszcze dłużej nie widziałabym Kingi i Zuzy więc dziękuję!


~Ola

6 komentarzy :

  1. ale co to ma do hp ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to ma mieć do HP? Po prostu reklamuję ten blog na moich stronkach. Nikt tu nie mówi, że jest on o HP.

      Usuń
  2. Od dzisiaj na przerwach śpiewamy wędrowca:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie bo nie jedziemy raczej na ten cały Harem, to występujemy na zlocie, czy nie? I co w takim razie śpiewamy?

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. 26 maja !
    Spóźnione życzxenia
    dla wszystych mam ! ♥
    Ale ty masz na co dzien wesoły :( :D

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥