10 maja 2013

42. Gra "terenowa" - tor przeszkód.

Nasza drużynowa Ola wyjechała do Turcji, więc zbiórkę prowadzili Maja i dh Burek. Tak się składa, że moja zastępowa - Sonia- jest siostrą Oli, więc pojechała z nią. W związku z tym ja musiałam ją zastępować. Okazało się, że mamy wymyślić tor przeszkód. No to ok. Wymyśliłyśmy taki "mniejwiększy"  (potem co chwilę coś zmieniałyśmy) i poszłyśmy do harcówki, po potrzebne rzeczy.
Najpierw użytkowaliśmy tor chłopaków: skakanie "żabką" przez butelki z pałatkami w rękach, rzucanie butem Karola (kto to wymyślił?!) skakanie po jakimś dziele sztuki zuchów i przeskoczenie przez rurę. Następnie zastęp Wiki G.: przejście przez pałatkę (bez komentarza), slalom, "kółko i krzyżyk", rzucanie piłką w pałatkę. Nasz był trochę inny: przejście pod liną, składanie pałatki (z pokazem na początku) , ułożenie krzyżyka w kółku, ale nie z rzeczy z których to kółko było ułożone xd i zawiązanie dowolnego słupła. W zastępie Wiki B. były tylko dwie osoby, ich tor: skakanie na skakance, rzucanie piłeczkami w tarczę, przejście z puszką na głowie bez trzymania (to było niewykonalne) i ułożenie z kamyków napisu ZHP. Tak jak na każdej zbiórce, podobało mi się.
Dziś z naszego zastępu były Kasia, Oliwia, Gabi która robiła zdjęcie i ja :)
~Ola

3 komentarze :

  1. Turcja *.* Też bym tam się wybrała c;
    Ładne zdjęcie :*

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na land-of-grafic. Twój blog spotkał się z odmową

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog
    Zapraszam ediandnatis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥