26 kwietnia 2013

39. Wyznaczanie azymutów.

Przed zbiórką wyjaśnialiśmy kto kogo albo co zagra na FEKUHARze. Ja będę księżniczką i będę brać udział w jakimś pokazie mody :p Potem poszliśmy na plac zabaw śpiewając "10 murzynków" i "Kto zjadł ciastko z pudełka ciastek". Kiedy doszliśmy każdy zastępowy dostał kompas i karteczkę. Ola i Maja wyjaśniała nam jak wyznacza się azymut (to kąt miedzy północą, a konkretnym celem czy coś takiego). Na placu wszyscy stanęliśmy na górce na której się nie mieściliśmy i próbowaliśmy wyznaczać te azymuty, liczyć kroki, albo określać jaka rzecz znajduje się na tym azymucie w odległości iluś tam kroków. Ola musiała nam sprawdzać kilka razy, bo cały czas mieliśmy coś źle. Jak skończyliśmy czekaliśmy jeszcze na dwa zastępy. Potem poszliśmy do harcówki i przechodziliśmy obok mojego domu, ale ja oczywiście musiałam iść jeszcze do rynku, żeby zawiązać krąg i przeczytać notatkę o Stefanie Mirowskim na próbę ochotniczki.
Nie udało mi się niestety zrobić lepszego zdjęcia, bo wszystko było pod światło. To jest chyba najlepsze z wszystkich :D
~Ola

8 komentarzy :

  1. ola ty tez pomyślałaś jak usłyszałaś o azymutach ? :P jeeeeej azymuty jak na BŚP -rzerzucha :P(nw jak sie to pisze imam to w ... wiesz co mam na myśli :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam bardzo dobrze BŚP, ale jedyne co mi się z kojarzy z tym i z Rzeżuchą to to jak zdzwoniliśmy w autobusie do kolegi Oli z Radia Maryja xD

      Usuń
  2. aleksander stenka kłaniam się xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy możecie się proszę podpisywać? Bo nie wiem kto dodał pierwszy komentarz, ale drugi się domyślam xD W każdym razie podpisujcie się :) Z góry dzięki.

      Usuń
    2. Ok. Sorry już wiem kto napisał pierwszy koment!

      Usuń
  3. Button gotowy ♥
    Zapraszam pod link:
    https://lh3.googleusercontent.com/-VGbWOeNCuq8/UXwQqZsZxwI/AAAAAAAAArk/rqmL9G1apoQ/w211-h126/Fili%25C5%25BCanka-herbaty.jpg

    Byłoby miło, gdyby mój button znalazł się u was ♥
    https://lh3.googleusercontent.com/-UvkLJvSmcEs/UXqfzqeMFDI/AAAAAAAAApM/TP8f48amoZI/w279-h65/miloscktoraniemakonca.gif

    Pozdrawiam, Anka♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) Nie ma sprawy z twoim buttonem ;)

      Usuń
  4. Księżniczką , gratuluje ♥♥♥
    ciasto , ciastak *.* awww <333

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥