24 kwietnia 2013

37. Msza harcerska.

W poniedziałek były imieniny Jerzego, a św. Jerzy jest patronem harcerzy. W Myślenicach była msza. Mój kuzyn, Szymon, Wiki G. i ja pojechaliśmy z moim tatą na tą mszę. Kiedy pytałam się Oli, kto od nas z drużyny jedzie i ogólnie z naszego "szczepu" wiedziała tylko, że Blada. Kiedy przyjechaliśmy, oprócz Bladej byli jeszcze Viki J. z bratem, Oliwia S. i dh Burek no i my. Nie myślałam, ze to będzie takie uroczyste. Było bardzo ładnie. Ja i Wiki siadłyśmy z Viki, Oliwią, Bladą i dh Burkiem w pierwszej ławce. Okazało się, że wcześniej były w hufcu jakieś próby śpiewu i , że będziemy śpiewać. Blada dała nam wprawdzie teksty, ale znałyśmy tylko dwie piosenki. Okazało się, że Viki J. będzie śpiewać psalm. Nigdy nie słyszałam jak śpiewa, ale bardzo mi się podobało. Przy komunii zobaczyłyśmy dużo znajomych osób, mn. Wiktora, który na biwaku w ferie zajmował strasznie dużo czasu na apelu pytając się o głupie, albo oczywiste rzeczy. Na koniec oczywiście zaśpiewaliśmy modlitwę harcerską. Już na dworze zawiązaliśmy krąg i puściliśmy iskierkę przyjaźni. Potem Kuba, Szymon, Wiki i ja poszliśmy do wypożyczalni, rzucaliśmy rzutkami, śpiewaliśmy przerobione piosenki, jedliśmy cukierki i czekaliśmy jakieś piętnaście minut na tatę. Ogólnie to było bardzo ładnie.
~Ola

4 komentarze :

  1. Tak wiem, już dawno chciałam Cię zaobserwoaać tylko nie masz obserwatorów , lub ja jestem ślepa O_o
    Kiedys chciałam byc harcerka , ale teraz juz nie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam obserwatorów, ale możesz zaobserwować inny blog na swoim profilu na bloggerze :) Ja zawsze tak robię. Ale jeśli nie możesz się w tym połapać już dodaję tą funkcję ;) Wiesz, harcerstwo to jest taka specyficzna rzecz. Ja właśnie kiedyś nie chciałam być, ale teraz to dla mnie jedna z najważniejszych rzeczy ;)

      Usuń
  2. Popieram Kolorowe stworzonko = )


    Pozdrowionka - Psychopata z długopisem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję - liczę na rewanż!
    hogwart-moimi-oczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥