3 kwietnia 2013

31. Sen o komputerach

Strasznie dawno nic nie było, bo jestem w tym głupim Radziszowie, a Ola ma dużo snów tylko że ostatnio nic nie pamięta. A więc mój sen był o komputerach. Weszliśmy do jakiejś sali w której było mnóstwo komputerów, ale kazali nam siadać po dwie osoby.  Potem okazało się że tych komputerów brakuje o.O i musieliśmy zejść z naszego miejsca, chociaż dopiero przed chwilą tam usiadłyśmy. Więcej nie pamiętam. Wiem, piękny sen -,- Jeśli mnie znacie piszcie co słychać.
~Gabi
Nie wiem czy już wiecie ale Ola jest adminką na Potterowskim FP: 1D? Wolę Harrego Pottera.

2 komentarze :

  1. Żyjesz Gabi jeszcze w tym Radziszowie? Ale ci dobrze że nie musisz pisać tego głupiego spr z matmy, ja nawet nie wiem z czego on będzie:)
    Trzymaj się może cię nie zamęczą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taa, fajnie mi. dobrze, że Cię tu nie było!!!!! -.-"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥