20 marca 2013

24. WF z chłopakami

Zaczęła się wiosna, więc będziemy na WF-ie częściej wychodzić na pole. W środy mamy 2 WF-y pod rząd i na pierwszym chłopaki idą na orlika, a na drugim my. Ja Nikola jesteśmy przeziębione i nie możemy biegać na dworze. Pani kazała nam iść na WF z chłopakami! Dziewczyny z 5c poszły na świetlicę! Na szczęście tylko patrzyliśmy jak chłopaki grają w piłkę nożną. Nie grałyśmy z nimi ani nic. Ale pan od WF-u tak się na nas patrzył jakbyśmy spadły z nieba! Nie zapytał jednak o nic. Pierwsze pół lekcji zajęło im oczywiście omówienie dyscypliny na orliku godzinę wcześniej, a potem wszyscy zaczęli pana przepraszać. Nawet szybko to zleciało -.- To było krótkie więc mogę jeszcze napisać co zapamiętałam z dzisiejszego snu. Pamiętam tylko, że zgubiłam płaszcz i musiałam wszędzie chodzić w różowej kurtce. Było tam coś o mojej siostrze Magdzie i o Magdzie z 5c, że nie mogłam ich odróżnić czy coś takiego -,-
~Ola

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥