17 marca 2013

23. Obóz na Mazurach

Możliwe że się trochę tu rozpiszę :)  Na początku miała być obóz do Hiszpanii -.- ale było za mało chętnych. Potem miał być w Bieszczady, ale coś nie wyszło i zostało że jedziemy na Mazury, do miejscowości Przerwanki. Kiedy nasza drużynowa mówiła o obozie, bardzo mało osób się zgłosiło. Teraz jedzie 16 osób + Maja (przyboczna) i Ola K. (drużynowa). Zrobiłam sobie dziś próbę na stopień ochotniczki. Mam dosyć łatwe zadania. Już nie mogę się doczekać obozu! Jedzie bardzo dużo fajnych osób (np. Wiki, Nikola, Dominika, Sonia i dużo więcej) , ale też dużo osób których nie lubię (nie będę wymieniać). No i jedziemy autokarami, a nie pociągiem jak w tamtym roku. Z mojego zastępu jadę chyba tylko ja i Sonia jak wynudzi mamę. Soniu, proszę jedź, bo nie będę miała z kim siedzieć w autobusie! Obowiązkowo otworze sobie sprawności "MILCZEK", "ŁAZIK" i "TRZY PIÓRA". Może jeszcze jakieś. "Milczek" to sprawność przy której cały dzień nie możesz nic mówić. "Łazika" otworzę na wędrówki, bo tam trzeba spakować najpotrzebniejsze rzeczy, mieć przez cały czas pogodę ducha itd. Żeby zdobyć sprawność "trzy pióra" muszę mieć zgodę rodziców, bo tam trzeba pierwszy dzień nic nie jeść, drugi dzień nic nie mówić, a trzeci dzień być samemu w lesie i nikt cię nie może widzieć, a ty nie możesz nikogo widzieć. Jednak nie wyszło mi tego tak dużo :)
~Ola

3 komentarze :

  1. 3 piór nie możesz otworzyć (chyba ) bo to sprawność mistrzowska (na obozie ktoś mi to tłumaczył )

    Dobuś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz już wiem. Ale coś z linnda i Viki wymyślimy ;)

      Usuń
    2. Też tak myślałam ale linnda powiedziała, że Ola jej mówiła, że można tylko że trzeba mieć zgodę rodziców.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥